Citat:
Bra! Du som då har allt klart för dig kan ju berätta för MIG:
*Var mordplats är
*var mordvapnet finns
*var VB:s kläder finns
*Vad som stod i hennes sista SMS
*Vad KJ eldade hemma i Svartbyn på kvällen
*var händerna finns
*var finns VB:s mobil
*Varför nämnde inte taxichauffören att AN varit med i bilen?
Ska jag göra listan längre, eller har du förstått poängen??
Vissa av dessa fakta känner bara gärningsmannen och/eller eventuell medhjälpare till! Och såvida dessa inte utgörs av alla i den här tråden förutom mig, så kan jag skriva VI!
Vidare: Någon pratade nyss om yttrandefrihet. Vem är uthängd, tycker du?? Får vi kanske inte diskutera de som är inblandade i smeten? Och media är väl om några känd för att hänga ut folk, deras maskningar ger jag inte mycket för. Jag är inte ute efter att hänga ut folk, jag vill ha svar på en massa oklarheter och frågor, det är orsaken till min närvaro i tråden, och jag lär vara kvar här tills frågorna fått svar.
*Var mordplats är
*var mordvapnet finns
*var VB:s kläder finns
*Vad som stod i hennes sista SMS
*Vad KJ eldade hemma i Svartbyn på kvällen
*var händerna finns
*var finns VB:s mobil
*Varför nämnde inte taxichauffören att AN varit med i bilen?
Ska jag göra listan längre, eller har du förstått poängen??
Vissa av dessa fakta känner bara gärningsmannen och/eller eventuell medhjälpare till! Och såvida dessa inte utgörs av alla i den här tråden förutom mig, så kan jag skriva VI!
Vidare: Någon pratade nyss om yttrandefrihet. Vem är uthängd, tycker du?? Får vi kanske inte diskutera de som är inblandade i smeten? Och media är väl om några känd för att hänga ut folk, deras maskningar ger jag inte mycket för. Jag är inte ute efter att hänga ut folk, jag vill ha svar på en massa oklarheter och frågor, det är orsaken till min närvaro i tråden, och jag lär vara kvar här tills frågorna fått svar.
Det har ingen som helst betydelse bevisligen eftersom den bevisningen för vem som är skyldig är övertygande. Det behövs ingen mordplats eftersom VB är mördad, och det behövs inte heller mordvapen eftersom rättsläkaren redogjort för hur hon mördades.
VBs telefon får du nog trolla med knäna för att få fram och domstolen skiter i om den finns eller inte.
Det är nog mer du som inte är insatt i ett mordfall och vad som krävs för att fälla en gärningsman.
'
Ja inte fan är MB någon mördare och ingen annan heller för mordet i Boden, så uthängarskiten ska man vara försiktig med, och definitivt då media rapporterar om tråden som den värsta som finns på internet.
Söker du alla svar i ett mordfall så bör du nog först och främst förbereda dig på att den önskningen aldrig uppfylls, så du kan sitta och fråga för det lär du inte få konkreta svar på.
Det finns inte ett enda mord du får alla svar om inte gärningsmannen erkänner i detalj då.