Citat:
Ursprungligen postat av
MrsMagoo
Vilka vi? Du får gärna uttrycka att innan du vet för vad andra vet eller inte kan bara varje enskild uttala sig om. Jo man vet en hel del i det här fallet eftersom domstolen har kommit fram till skuldfrågan.
Så jag vet vad det handlar om och jag vet också vem som mördat VB och jag vet också vad för slags bevisning som finns.
Jag tror nog att dom som vet vad det handlar om håller tråden i form så den inte försvinner ut till en trams och uthängartråd för det har media redan rapporterat om. Och flera personer uttalar sig i FUP hur dom pekats ut här.
Bra! Du som då har allt klart för dig kan ju berätta för MIG:
*Var mordplats är
*var mordvapnet finns
*var VB:s kläder finns
*Vad som stod i hennes sista SMS
*Vad KJ eldade hemma i Svartbyn på kvällen
*var händerna finns
*var finns VB:s mobil
*Varför nämnde inte taxichauffören att AN varit med i bilen?
Ska jag göra listan längre, eller har du förstått poängen??
Vissa av dessa fakta känner bara gärningsmannen och/eller eventuell medhjälpare till! Och såvida dessa inte utgörs av alla i den här tråden förutom mig, så kan jag skriva VI!
Vidare: Någon pratade nyss om yttrandefrihet. Vem är uthängd, tycker du?? Får vi kanske inte diskutera de som är inblandade i smeten? Och media är väl om några känd för att hänga ut folk, deras maskningar ger jag inte mycket för. Jag är inte ute efter att hänga ut folk, jag vill ha svar på en massa oklarheter och frågor, det är orsaken till min närvaro i tråden, och jag lär vara kvar här tills frågorna fått svar.