Citat:
Ursprungligen postat av inter-preter
Flera kloka funderingar. Personen från drömmen, en T.W?
Jo han hette så i drömmen, men han såg ut som en annan som jag vet brukar fiska kring älven. T W är ingen jag direkt känner, men av det jag hört och vet så har jag så himla svårt tro att han av alla skulle kunna ge sig på någon överhuvudtaget. Dessutom är han pensionär numera. Kanske någon som känner honom bättre kan ge mer information. Söker man på hans namn på Google så hittar man en himla massa bilder på honom tillsammans med öringar/laxar fångade vid älven.
Han har ju varit lärare för VB och på så sätt borde han kunna ge viss info. Han kan fiskeställena utan och innan. Kanske var det "hans" plats/sträcka som eleverna fick fiska på? Han och klubben vet vilka som löser fiskekort dessutom. Finns det någon plats på jorden där fiskekort kollas så är det just vid älven och av Börstingen som klubben heter. Dessutom kan dessa gubbar allt om älven och vet även hur många som fiskade den aktuella kvällen. När det är högsäsong så är det kanske inte mer än tio meter mellan sportfiskarna. Har för mig att platsen där bilden är tagen är ett bra fiskeställe!