2013-05-15, 12:54
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubleice
I Boden nu och käkar på frasses i stan. Gick förbi ett gäng poliser i stan. Ser ut som att som letar efter någon speciell. Tror man har sina aningar om vem GM är.

Visst är det kul att kasta ett "köttben" till vargarna?
Citera
2013-05-15, 12:57
Medlem
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151691313507214&l=e900eda0ca
Citera
2013-05-15, 13:03
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74

Vad är MH för ett stolpskott, varför denna aviga inställning. Verkar ju totalblåst?
Citera
2013-05-15, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad är MH för ett stolpskott, varför denna aviga inställning. Verkar ju totalblåst?
jo jag läste vad hon skrivit
Citera
2013-05-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrologeen
Förstår inte riktigt hur man kan tvivla på att det var R*wa, alltså den yngre brodern. Finns jättemånga tjejer och killar som delat hans bild och skrivit RIP, samt tröstat en av tjejerna som var med som var med i bilen och fick vara med i hans sista ögonblick i livet. (De vet man nog bara om man hade gemensamma vänner på facebook.)

Edit; Antar att beslutet hävdades, Staten är för ryggradslösa för att skicka ut någon.

Tragiskt livsöde, kämpar för att få stanna och så när man får livet åter omkommer man.

I så fall har media missat detta med uppehållstillståndet vilket är oerhört konstigt med tanke på att det skrevs flera artiklar under hösten. Först att bröderna förts av polisen till Migrationsverkets förvar i Gävle, sedan om hur förvaret var som att bo i ett fängelse och slutligen om beslutet att hela familjen ska utvisas. Att de sedan inträffar ett mirakel och de får stanna nämns inte alls. Borde väl ha varit en stor nyhet i Boden när så många verkar ha kämpat för familjens rätt att stanna?

Möjligt att jag gör en höna av en fjäder, media kanske har missat detta helt och jag därför är helt ute och cyklar. Om det däremot stämmer att de blev utvisade, hur kommer det sig att man omkommer i Boden några månader senare och kan det i så fall ha någon koppling till VB?

Kanske är jag bara lite för konspiratoriskt lagd, avser inte störa tråden mer med detta sidospår utan att ha mer på fötterna.
Senast redigerad av Reckie 2013-05-15 kl. 13:11.
Citera
2013-05-15, 13:11
Medlem
kottrichs avatar
Citat:

Har hon skrivit något mer som blivit raderat i tråden? Det som finns uppe nu, är ju det om att hon bett om att inte ta upp något från norrland. Tänkte om de hann radera något innan jag hann se.
Citera
2013-05-15, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottrich
Har hon skrivit något mer som blivit raderat i tråden? Det som finns uppe nu, är ju det om att hon bett om att inte ta upp något från norrland. Tänkte om de hann radera något innan jag hann se.
Nä inte vad jag sett
Citera
2013-05-15, 13:14
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
jo jag läste vad hon skrivit

Det togs bort, vad skrev hon?
Citera
2013-05-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottrich

Det är väl modern till Jonatan, han som var försvunnen i slutet av april och sedan hittades död. Förmodligen vill hon bara inte att Efterlyst talar om det ärendet.

Edit: Namnet stämde men boendeort var tydligen helt fel, så är nog inte hon trots allt utan bara någon skåning med samma namn som inte bryr sig ett dugg om vad som sker i Norrland.
Senast redigerad av Reckie 2013-05-15 kl. 13:17.
Citera
2013-05-15, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Hon skrev ta inte upp nåt från norrland.respektera detta!
Citera
2013-05-15, 13:16
Medlem
Ehfraims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Står kvar? "Jag bad er att inte ta upp något från norrland. respektera tack."

EDIT: Pucktvåa. Kan passa på att tillägga att det är en fis i rymden, kan inte ha något med VB's försvinnande att göra.
Citera
2013-05-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
Står kvar? "Jag bad er att inte ta upp något från norrland. respektera tack."
mm blir mer å mer skumt för varje dag som går...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in