2013-05-14, 19:28
Medlem
Buddisch13s avatar
Kan jag få hjälp med vem detta är ---> https://www.facebook.com/C*ttie00 (a)

Mamman eller kusinen i thailand
Citera
2013-05-14, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nog är det mer sannolikt än många av de teorier som förts fram i den här tråden. Det är stora områden utan byggnader, alltså går inte folk där.

Kan så vara och bör naturligtvis kontrolleras. Bilden du länkade till är dock något missvisande. Boden Arena vid Travbaneleden saknas och vid Slipvägen håller man på uppföra Travcentrum. Det pågår även andra projekteringar (Pon mining) i området så det är inte så ödsligt som man kan få uppfattningen om utifrån det något föråldrade flygfotografiet.
Men man bör naturligtvis inte utesluta något i det här läget.
Citera
2013-05-14, 19:30
Medlem
Äre nån av er som hänger ut folk som har belägg för de ni säger som att någon skulle ta ryssfemmor å slå ihjäl en ifall man tittar på han? Haha jävla neandertalare. Nog äre väl gode tur att de är ett anonymt forum va så ni kan sitta å leka privat detektiver å blanda in folk som inte ens har med skiten å göra.
Citera
2013-05-14, 19:30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Han med skadan i huvudet ska vara en granne i kvarteret, en nyseparerad 41-åring.
Exet ska däremot erbjudet skjuts hem, kanske hade han tagit en öl.

Mycket att hålla reda på nu..

Är det detta du menar? Från ett PM jag fick.

samma ****** säger ochså att vb var hos nån kompis på lördagskvällen och att denne skulle ha skjutsat hem vb, men hade tagit en öl så vb bestämde sig för att promenera hem.
Citera
2013-05-14, 19:31
Medlem
highfives avatar
En som är en känd galning i Boden är K@nt L@ljestr@nd. Sitter han inte inne så är han kapabel till det mesta en lördagkväll.
Citera
2013-05-14, 19:32
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BdnRaaz
Äre nån av er som hänger ut folk som har belägg för de ni säger som att någon skulle ta ryssfemmor å slå ihjäl en ifall man tittar på han? Haha jävla neandertalare. Nog äre väl gode tur att de är ett anonymt forum va så ni kan sitta å leka privat detektiver å blanda in folk som inte ens har med skiten å göra.

Det är nästan som när GW sitter i TV rutan och misstänker folk, jag tycker att det är likartat.
Citera
2013-05-14, 19:37
Medlem
Citat:

Om bara de som bevisligen har med skiten att göra får diskuteras så skulle nog inget alls ha blivit sagt i tråden.
Citera
2013-05-14, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det är nästan som när GW sitter i TV rutan och misstänker folk, jag tycker att det är likartat.
Med den lika enkla som viktiga skillnaden att GW har fog för sina misstankar, vilket är långt ifrån fallet här.
Citera
Medlem
Sleepwalkins avatar
Citat:

Vilka har med "skiten"(vedervärdigt ordval!!) att göra då?
Citera
Medlem
J-ssons avatar
Citat:

Hur vet du/vi att inte dessa människor har med saken att göra!?
Citera
2013-05-14, 19:40
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamman2011
Då åker man knappast till Hertsön i Luleå. Det är som åt "fel" håll om man ska till flygplatsen i Luleå
De som nämns tidigare i tråden boendes i Siknäs - det är över 6 mil från Boden dit. Kanske lite långt för att åka men det är ju bara min åsikt.
Förresten så viskade en liten fågel i mitt öra att M*kis är kusiner med VBs styvpappa.

Nu var det Sthlm och ARN i ditt ex. Tror nog din fågel viskat rätt. Är hcpsimmaren M@ts B också kusin?
Citera
2013-05-14, 19:42
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det detta du menar? Från ett PM jag fick.

samma ****** säger ochså att vb var hos nån kompis på lördagskvällen och att denne skulle ha skjutsat hem vb, men hade tagit en öl så vb bestämde sig för att promenera hem.

Ja, kanske. Inlägget jag svarade på var att två personer hade gått och blivit en, dvs pluggkompis med jack i huvudet. Vilket är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in