Citat:
Ursprungligen postat av OY
Brist på social kompetens tycker jag. Hennes partner är känd på orten som en hyvens man och ett ankare i föreningslivet, omtyckt och ansedd. Hon borde begripit bättre att hennes uttalanden sätter mannen i sämre dager, särskilt när hon uttalar sig med så hårda nedsättande ord om en försvunnen ung kvinna som engagerar många människor, särskilt i Boden.
Ja det var ju enbart pga hennes agerande som fokus hamnade på hennes man så man kan väl förutsätta att det inte blir någon blomkvast den här veckan i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Det kan nog många av oss instämma i.
Men nu handlar det ju inte om vad du eller jag eller grannen skulle skriva. Det handlar om ifall denna karatefru har för vana att uttrycka sig hårt och elakt. I så fall minskar ju betydelsen av hennes elaka kommentarer i just detta fall.
Jag förstår hur du menar men MB ska enligt de som känner honom vara i allra högsta grad socialt kompetent, trevlig, snäll, hjälpsam. Skulle han gifta sig med en människa som rent generellt var elak, plump, socialt inkompetent och inte ens har begrepp om de mest grundläggande i hur man beter sig mot folk? Nej jag får känslan av att hon innerligt hatar VB, så mycket att hon inte ens kan tygla sig i detta läge. Varför ska vara osagt dock.
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Hon verkade ju känna Pontus Johansson enligt tidigare inlägg i tråden. Jag tror snarare att det hon tränat hos honom ibland och det där är bara en syskonklubb till klubben i Boden.
Bara en känsla jag har. Delvis pga att hon verkar trivas med udda personer och PJs klubb är mycket inriktad på handikappade. Men även den lite mer traditionella klubbkulturen tror jag.
PJ har hand om personer som fått ex stroke, det är träning i rehabiliteringsform alltså, således inte en grupp VB skulle passa in i.