2013-05-13, 11:52
Medlem
highfives avatar
För er som vill se var hon bodde i Boden så har hennes mamma filmat från balkongen.

http://www.youtube.com/watch?v=tLcemdnXnT4
Citera
2013-05-13, 11:54
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Det senaste hon gillat nåt på hans sida är den 19 jan inget efter men en del innan så där borde d hänt nåt som gjort att dom inte va vänner längre!

Är me puman, stark som en man, klarar precis av att bryta ner hon i sängen hennes sexiga blick gör de awsome!!!!

det blir detta nästa sommar: Och länk till ett volontärsprojekt i Thailand.
Citera
2013-05-13, 11:54
Medlem
infid3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Äntligen börjar det lossna, Boden har vaknat. Vad vet du om den här pajsaren då?

Den här killen var med på eftersöket häromdagen. En riktig liten MÖP verkar det som. Soft Air Gun nörd utan dess like, att döma av bilderna. Ryktet säger att han blev kickad ur hemvärnet också.
Citera
2013-05-13, 11:57
Medlem
Citat:
Är me puman, stark som en man, klarar precis av att bryta ner hon i sängen hennes sexiga blick gör de awsome!!!!

det blir detta nästa sommar: Och länk till ett volontärsprojekt i Thailand.

Du tror inte polisen haft ögonen på denna man (om det nu är så att det är kompisen, vilket jag känner att vi inte har belägg för nu), om det var så att han var den sista som såg henne i livet? De har gått igenom hans lägenhet, de har säkert förhört honom ganska duktigt, kollat hans mobil m.m, uppenbarligen utan att ha något att gå på.

Jag har svårt att se hur han kan komma undan med något sådant.
Citera
2013-05-13, 11:59
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infid3l
Den här killen var med på eftersöket häromdagen. En riktig liten MÖP verkar det som. Soft Air Gun nörd utan dess like, att döma av bilderna. Ryktet säger att han blev kickad ur hemvärnet också.

Ja det verkar vara en MÖP, vapenfixerade personer som stoltserar med vapen och annat på nätet är en stark varningssignal, inte sådant folk man vill ha inom Försvarsmakten.

Säger ryktet varför han blev kickad? Jag har mina aningar om varför, men vad säger ryktet? Vad vet du mer om den här mannen?

Personligen tycker jag att han inte ger sken utav att vara en sådan man studerar ihop med, iaf inte teknik på högskolenivå. Till och med eldmannen känns som en bättre studiekamrat.
Citera
2013-05-13, 12:01
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ja det verkar vara en MÖP, vapenfixerade personer som stoltserar med vapen och annat på nätet är en stark varningssignal, inte sådant folk man vill ha inom Försvarsmakten.

Säger ryktet varför han blev kickad? Jag har mina aningar om varför, men vad säger ryktet? Vad vet du mer om den här mannen?

Personligen tycker jag att han inte ger sken utav att vara en sådan man studerar ihop med, iaf inte teknik på högskolenivå. Till och med eldmannen känns som en bättre studiekamrat.

Han ville kanske ha ett ligg (han verkar extremt tjej-fixerat utifrån hans Facebook) och hon fanns tillgänglig? Hon kallar det för "plugg" men jag är ganska säker på de inte pluggade precis..
Citera
2013-05-13, 12:02
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wera8888
Du tror inte polisen haft ögonen på denna man (om det nu är så att det är kompisen, vilket jag känner att vi inte har belägg för nu), om det var så att han var den sista som såg henne i livet? De har gått igenom hans lägenhet, de har säkert förhört honom ganska duktigt, kollat hans mobil m.m, uppenbarligen utan att ha något att gå på.

Vadå komma undan, han är ju inte formellt misstänkt för något, så vad skulle han komma undan med menar du? Och vad vet vi om att polisen inte har något att gå på? Om man inte vet vad som hänt VB är det inte lätt att veta vad man skall titta efter i en lägenhet, dock har polisen troligen gjort vad de kan för att konstatera att VB varit i lägenheten, men det är inget brott att ha gäster. Dessutom vet vi inte om det stämmer att ett kvinnligt vittne sett VB lämna lägenheten, och om det stämmer är inte den här killen den sista som såg VB i livet.
Citera
2013-05-13, 12:03
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wera8888

Det tar ibland tid innan de har fått ihop tillräckligt för att ta in någon då det krävs skälig misstanke minst, dock behöver inte det betyda att han inte är inblandad.

Är han dessutom ett ex och med tanke på hennes "hantering" av de hon ville ha så kan det finnas ett och annat motiv.
Citera
2013-05-13, 12:04
Medlem
infid3ls avatar
Citat:

Nej det verkar inte vara lämpligt att jobba inom det yrket.
Jag vet dessvärre inget mer. Aldrig sett han innan eftersöket.
Citera
2013-05-13, 12:07
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infid3l
Nej det verkar inte vara lämpligt att jobba inom det yrket.
Jag vet dessvärre inget mer. Aldrig sett han innan eftersöket.

Kan du berätta om hans uppträdande under eftersöket, pratade du med honom, hörde du något samtal han ev. hade med någon annan person. Hur verkade han, lugn, nervös, överdriven osv.
Citera
2013-05-13, 12:08
Medlem
Astrologeens avatar
Denna Softairgun-snubben gick i min klass ett år på gymnasiet, sen hoppade han av. Tvivlar att detta är någon som kunde hjälpa henne med sin läxa.
Citera
2013-05-13, 12:11
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Stackars flicka..
Otroligt hemskt om något illa har hänt henne nu..

Kan du kopiera in kommentarerna här? Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in