Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Du försöker vända på saken.
Det är ju inte för att MB är trevlig som misstankarna har vänts mot honom. Det är för att han var VBs tränare och för att hans fru har skrivit hemska kommentarer om VB.
Sedan har vissa försökt ta MB i försvar genom att säga att han är jättetrevlig men detta bevisar ingenting. Fortfarande kvarstår att förklara varför hans fru skrev dessa fruktansvärda kommentarer.
Kan du komma med en bra förklaring?
Jag vill gärna kommentera detta. Jag redovisade en alternativ förklaring någon sida tillbaks, fick ingen respons på det. Det kan ju också vara så att A*nika har en anledning att vara bitter på VB utan att det har med försvinnandet att göra. Något gammalt groll, och nu såg hon sin chans att ge uttryck för det. Och jag har också undrat, är det ställt utom allt rimligt tvivel att det är A*nika själv som har skrivit detta, liksom VB mor skulle ha skrivit vad som lagts henne till last, eller finns det någon alternativ teknisk förklaring till detta, t ex hackade konton eller annat?
EDIT;Att det inte fanns någon profilbild eller andra foton på A*nikas sida gör mig misstänksam, var det ett konto som den riktiga A*nika förfogade över?