2013-05-12, 17:05
Medlem
det kan även vara så att hon skriver dessa elakheter rent taktiskt just för att vi ska tänka och spekulera i att hon skulle väl aldrig skriva så om hon låg bakom försvinnandet.
Citera
Medlem
Ptolemaioss avatar
Polisen bör ta in dem på förhör, både Annika och Micke. =/

http://s13.postimg.org/zesac9787/que.jpg
Citera
Medlem
Har skickat kommentarerna till Luleå/ bodens polis sida

Det tog några minuter så var inlägget borta!!!

SÅ nu vet dom om Annika iaf!
Citera
2013-05-12, 17:06
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag håller med dig! Skulle hon ha något med försvinnandet att göra hade hon legat lågt (om hon är normalbegåvad)! Att hon tycker illa om VB behöver inte diskuteras, men inblandad i något kan hon knappast vara, om hon inte fått ett psykbryt som gått över.

Vi utgår hela tiden från att det är något mellan A:s man och VB, tänk om det är något annat, vad skulle det kunna vara? Tränade VB där de sista månaderna också?

Men visst har hon ett otroligt intresse för försvinnandet och hon döljer sannerligen inte vad hon tycker och tänker

Det behöver inte alls ha varit nåt mellan dom.
VB kan ha haft en crush på sin tränare och ringt och sms:at i tid och otid.
Då är det inte konstigt att frun blir sur.
Det händer ju desperata kvinnor ljuger bårde för sej själva och omgivningen om att de har förhållanden som inte existerar.
Nåt har uppenbarligen VB ställt till med, annars skulle väl knappast frun vara så hatisk.
VB verkar ju ha en del problem med omvärlden om man ser till polisanmälningarna.
Man behöver inte vara oskyldig och änglalik bara för att man är försvunnen?
(Bara en ytterligare liten spekulation förstås)
Citera
2013-05-12, 17:06
Medlem
Gores avatar
Jag är kanske ensam här att fatta varför så få Bodensare skriver här.
Det finns helt enkelt ingenting att skriva om !
Över 170 sidor och det enda fakta som framkommit är hennes namn och att hon är saknad - resten är bara spekulationer och fantasier.
Hennes vänner och bekanta kan väl inte vara så korkade att de skriver något här på fantasiforumet.

Polisen lär ju inte gå ut publikt med vad de vet ,ni som väntar er info därifrån bör nog höra till familjen.
Jag har läst alla sidor här nu... inga nya fakta och inget vettigt alls.
En uppmuntring vill jag skicka till de som är ute och söker i Boden med omgivningar ,istället för att sitta framför datorskärmen och fantisera.

Boden är förövrigt ingen by som någon trodde.
Konstigt är också att inte det som vanligt spårar ut i spekulationer om mörkhyade gärningsmän.
Jaja,man får väl vara tacksam för små förbättringar.
Citera
2013-05-12, 17:10
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Polisen bör ta in dem på förhör, både Annika och Micke. =/

http://s13.postimg.org/zesac9787/que.jpg

Kackerlacka.
Hmmm, så ungen har kanske blivit nära vän med familjen men sedan knullat med karatetränaren och nu är hon försvunnen. Behöver egentligen inte ha något att göra med Micke och Annika. För annars finns det inga ord att beskriva hur korkade de är.

Kan vara så att hon har haft flera KKs och det har strulat någonstans, thai tjejer tycker om presenter och (äldre) vita män.
Citera
2013-05-12, 17:11
Medlem
Buddisch13s avatar
Är det nån från boden här inne som vet om *erg släkten är nån stora där uppe verkar finnas fler st runt omkring där uppe med vapen på loggen & det är ingen av dom som delat VB efterlysning eller ens nämner det...

Bla *obia* *erg kanske broder till *icke? Har hagelbössa på son logg nyköpt står det.
Citera
2013-05-12, 17:12
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det händer ju desperata kvinnor ljuger bårde för sej själva och omgivningen om att de har förhållanden som inte existerar.
Nåt har uppenbarligen VB ställt till med, annars skulle väl knappast frun vara så hatisk.
VB verkar ju ha en del problem med omvärlden om man ser till polisanmälningarna.

Mina tankar går lite åt ditt håll. Men om VB har sådana psykiska problem så tycker man att frun borde visa lite förståelse. Men hon kanske är en synnerligen kall och hjärtlös person.
Citera
2013-05-12, 17:15
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da_grace
Har skickat kommentarerna till Luleå/ bodens polis sida

Det tog några minuter så var inlägget borta!!!

SÅ nu vet dom om Annika iaf!

Jag kan se det fortfarande
Citera
2013-05-12, 17:19
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Mina tankar går lite åt ditt håll. Men om VB har sådana psykiska problem så tycker man att frun borde visa lite förståelse. Men hon kanske är en synnerligen kall och hjärtlös person.

Jag vet inte om man behöver ha nåra större psykiska problem för att vara en klassisk home wrecker.
Att förstöra andras förhållanden är det en del
som har som sport.
Desperation, missunsamhet, feltolkning av signaler mm
Det har jag sett på Dr Phil
Citera
2013-05-12, 17:22
Medlem
Dubbelfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gore
Jag är kanske ensam här att fatta varför så få Bodensare skriver här.
Det finns helt enkelt ingenting att skriva om !
Över 170 sidor och det enda fakta som framkommit är hennes namn och att hon är saknad - resten är bara spekulationer och fantasier.
Hennes vänner och bekanta kan väl inte vara så korkade att de skriver något här på fantasiforumet.

Polisen lär ju inte gå ut publikt med vad de vet ,ni som väntar er info därifrån bör nog höra till familjen.
Jag har läst alla sidor här nu... inga nya fakta och inget vettigt alls.
En uppmuntring vill jag skicka till de som är ute och söker i Boden med omgivningar ,istället för att sitta framför datorskärmen och fantisera.

Boden är förövrigt ingen by som någon trodde.
Konstigt är också att inte det som vanligt spårar ut i spekulationer om mörkhyade gärningsmän.
Jaja,man får väl vara tacksam för små förbättringar.
Håller helt och hållet med dig. Jag skrev förut en sammanfattning av vad som hittills kommit fram: "Kvinna, 20 år, försvunnen. Punkt." Det inlägget raderades, moderatorn ville väl inte att det skulle uppmärksammas hur lite tråden lyckats luska rätt på.

170 sidor och inte en enda nyhet, bortsett från vad polisen sagt och tidningarna redovisat. Bara en massa idiotiska och ej vidimerade rykten. Flashback då Flashback är som sämst.
Citera
2013-05-12, 17:22
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Det kan mycket väl ligga till på det viset! Det är så enkelt att alltid ta till sexuella förhållande och göra det till en orsak. VB ville säkert ha uppmärksamhet, hon fick det kanske inte tillräckligt hemma och absolut inte i skolan.

Hon försökte då med polisanmälningar som vi inte vet vad det gäller!? Det enda vi vet är att polisen uppenbarligen inte tog de på allvar eftersom hon var tvungen att göra flera...

Det kan mycket väl vara så att hon har varit kär i karateläraren och ringt hem till familjen eller ställt till trassel på annat vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in