2013-05-12, 16:49
Medlem
Okej, min tidigare teori om att vi misstolkat fruns kommentar till mamman kan vi nog fetglömma iallafall.

Nu är ju frågan istället om man verkligen beter sig såhär uppenbart dumt åt om man faktiskt har något med personens försvinnande att göra. Man vet ju aldrig vilken knäpp hon har fått i skallen men om det var så så känns det ju som att hon också gladeligen, och typ stolt, skulle berätta för polisen att det var minsann hon som gjort sig av med VB.

På något vis så får fruns nya kommentarer mig snarare att tro ännu mindre på att hon är ansvarig för VBs försvinnande.

Något väldigt, väldigt skumt är det dock som pågår i hennes skalle.
Citera
2013-05-12, 16:52
Medlem
Revelationss avatar
Detta påminner skrämmande om mitt ex =(
Minus försvinnandet såklart.
Stackars tjejer.

Jag har haft en Thai flickvän som kom till Sverige som 12 åring (som Ploy) och har gått igenom ett helvete. Hon är 18 idag. Ingen pappa, tystlåten, få vänner i skolan. Exakt som Ploy.
Unga Thai tjejer är naiva och blir utnyttjade av svenska män.
De är dock väl uppfostrade, bra tjejer och jag tror inte att hennes mamma har något att göra med saken. Hennes fel är nog att hon inte hade bra koll på sin dotter.

Det skulle inte förvånat mig alls om det är hennes karatelärare som är inblandad i detta.
Jag kan nästan lova att detta har med sex och skumma affärer att göra. Jag hoppas men jag tror inte att hon lever.
Citera
2013-05-12, 16:53
Medlem
Dr_Dollars avatar
Den här typen av trådar som rusar är fruktansvärt svårt att försöka hänga med, finns det möjligtvis nån vänlig själ som skulle skriva en sammanfattning så skulle det vara oerhört uppskattat.
Det är *nnika, karateträningar, Facebook, fruar, mobiltelefoner, uppdateringar och fan vet allt i den här soppan
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
När kom detta fram? Var kan man läsa om detta och är det verifierat av polisen?

Här kan du läsa: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7649916

Står dock inte att vittnet är en kvinna. Polisen sa det under presskonferensen. Likaså inskicket av kläder till SKL.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Precis dom blev vänner med varandra i torsdags!!! Det är väldigt konstigt med kan tyckas, Men det e ingen som säger i mot hennes kommentarer heller som att dom håller med om vad hon skriver men delar ändå för dom som inte vet det dom vet om VB tex inte ska tycka det e konstigt att tjejer från boden inte bryr sig om en 20 åring som försvunnit som desutom tränar karate med flertalet av *nnikas vänner på fb. Tycker det e konstigt bara å undrar vad det e som hänt, Helt klart e juh att *nnika har ett hat mot VB å man hatar inte hur som helst

Kanske bara så att AN är äldre och har en viss status inom klubben och de yngre förmågorna säger inte emot en kvinna med högre status i gruppen och som dessutom kan smiska upp dem nästa träningspass?
Citera
2013-05-12, 16:56
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBrightside
Okej, min tidigare teori om att vi misstolkat fruns kommentar till mamman kan vi nog fetglömma iallafall.

Nu är ju frågan istället om man verkligen beter sig såhär uppenbart dumt åt om man faktiskt har något med personens försvinnande att göra. Man vet ju aldrig vilken knäpp hon har fått i skallen men om det var så så känns det ju som att hon också gladeligen, och typ stolt, skulle berätta för polisen att det var minsann hon som gjort sig av med VB.

På något vis så får fruns nya kommentarer mig snarare att tro ännu mindre på att hon är ansvarig för VBs försvinnande.

Något väldigt, väldigt skumt är det dock som pågår i hennes skalle.

Jag håller med dig! Skulle hon ha något med försvinnandet att göra hade hon legat lågt (om hon är normalbegåvad)! Att hon tycker illa om VB behöver inte diskuteras, men inblandad i något kan hon knappast vara, om hon inte fått ett psykbryt som gått över.

Vi utgår hela tiden från att det är något mellan A:s man och VB, tänk om det är något annat, vad skulle det kunna vara? Tränade VB där de sista månaderna också?

Men visst har hon ett otroligt intresse för försvinnandet och hon döljer sannerligen inte vad hon tycker och tänker
Citera
2013-05-12, 16:58
Medlem
Buddisch13s avatar
Jag börjar nästan tro att det kan va *icke *erg som satt upp ett fusk konto å styr det, Eller så har hon tagit bort alla sina bilder mm efter att VB försvann så att ingen ska kunna hitta eller publicera bilder på henne. Kanske långsökt med hennes konto är så skumt kan inte släppa det så få vänner inga bilder inga gilla, 6 månader har kontot funnits om ingen vet att det går å manipulera datum när den startades

för *icke *berg ser bara ut å va aktiv 1 gång i veckan på sitt konto sen efter jul innan dess finns det en del grejer han skrivit. snöar iväg här nu men detta paret har väckt alla mina klockor å det har dom gjort helt själva med kommentarerna från VBs mamma å från *nnika
Senast redigerad av Buddisch13 2013-05-12 kl. 17:03.
Citera
2013-05-12, 17:00
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Kanske bara så att AN är äldre och har en viss status inom klubben och de yngre förmågorna säger inte emot en kvinna med högre status i gruppen och som dessutom kan smiska upp dem nästa träningspass?

Kan va så helt klart, Enl VBs mamma är hon elak (bitch) å hon & hennes man kan juh va "stora" i boden eller deras kretsar så alla ser upp till dom eller är rädda för dom
Citera
2013-05-12, 17:00
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Kan nån gå in snabbt å ta screenshoots på dessa kommentarer? fattar inte hur man gör så hon inte tar bort dom. Det kan juh visa sig va viktigt eller? Så håller man inte på om man e frisk i huvet å är man inte det kan man mörda en rival också!

http://i40.tinypic.com/2wnczeb.jpg
Citera
2013-05-12, 17:01
Medlem
Bland det första polisen måste tagit reda på i förhören borde ju varit ifall hon hade något otalt med någon person. Detta måste ju varit något som polisen fått information om ganska tidigt. Säkerligen har även denna person blivit förhörd också. jag vet inte vad de behöver för att anhålla en person, men uppenbarligen har de helt enkelt inte tillräckligt mycket på dessa två för att anhålla dem.
Citera
2013-05-12, 17:02
Medlem
Citat:
Jag börjar nästan tro att det kan va *icke *erg som satt upp ett fusk konto å styr det, Eller så har hon tagit bort alla sina bilder mm efter att VB försvann så att ingen ska kunna hitta eller publicera bilder på henne. Kanske långsökt med hennes konto är så skumt kan inte släppa det så få vänner inga bilder inga gilla, 6 månader har kontot funnits om ingen vet att det går å manipulera datum när den startades

för *icke *berg ser bara ut å va aktiv 1 gång i veckan på sitt konto sen efter jul innan dess finns det en del grejer han skrivit. snöar iväg här nu men detta paret har väckt alla mina klockor å det har dom gjort helt själva med kommentarerna från VBs mamma å från Annika

Visst kan det vara någon annan som styr kontot. Men varför skulle karatetränaren vilja utmåla sin egen fru som ett regelrätt psycho?
Citera
2013-05-12, 17:02
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bil*er/kzosnodhxyyvzw/ (d)
Usch säger jag bara. Det måste vara något som inte står rätt till med den kvinnan. Jag hoppas polisen utreder henne ordentligt, att en vuxen människa i VBs närhet uttrycker så kraftigt hat mot henne är ju tydlig indikation att något inte står rätt till. Även om hon inte är skyldig till försvinnandet kan det mycket möjligt ha med försvinnandet att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in