Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Så du tror alltså att Ploy har försvunnit frivilligt efter att ha varit hemma hos en kompis och pluggat till 21 på kvällen. Hon skulle på hemvägen då ha fått för sig att sticka iväg efter att bussarna har slutat att gå och utan en pinal på sig utom möjligen några skolböcker.
Att mamman hade inloggningsuppgifterna kan verka konstigt men Ploy hade 3 konton på fejjan och mamman hade troligtvis bara tillgång till 1. Mamman verkar också väldigt ungdomlig och dom var kanske mer som kompisar än mor och dotter.
Ja det tror jag absolut,här tror jag inget brott ligger bakom. Andra alternativet
är självmord men det vill jag inte tro. Vi har ingen aning om vart flickan vände sig efter att hon pluggat med sin vän,kanske till en annan bekant i området.
Vad vet vi vad hon hade med sig? Hon anmäldes ju inte försvunnen förrän tisdagen och
många gånger om har hon hunnit införskaffa sig kläder ja tom hemifrån.
Ingen verkar sett henne oavsett om är anmäld försvunnen eller inte, tragiskt men sant.
Mamma är varken ungdomlig eller moderlig. Inte heller är hon en kompis till sin dotter.