2013-05-22, 12:35
Bannlyst
När han har styckat kroppen. Vart gör han av med inälvor och andra inre organ? De kan man väl sälja?
Citera
2013-05-22, 12:37
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Hej
Att jag felaktigt blandade in TP har att göra med att han erbjudit sina kunskaper till MPS och dessa kunskaper erbjöd även KJ något namn på KJ hade jag ej erhållit drog en för snabb slutsats av erbjudandet om att hjälpa till med sina kunskaper
Vid nästkommande skallgång passade jag på att fråga om nån av dom som sökte kom ihåg namnet på killen som hon varit hos och då fick jag de namnet KJ kollade på facebook och det var den killen som deltagit
Dessutom är det lite oklarheter med KJ deltagande i skallgång han hade tydligen inte skrivit in sig i MPS listor som deltagare i skallgång och detta kan man ju undra över vad är orsaken
Det verkar ju skumt, att KJ halkade med på ett bananskal.

Har du hört nåt om KJ, det påstås att han håller sig undan?
Citera
Medlem
lateus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Vet du nåt om KJs bror?
Man ska såklart inte döma nån efter utseendet, men jag tycker han ser obehaglig ut.

Är det brodern D*ni*l du syftar på? Han är absolut INTE obehaglig på något sätt. Trevlig kille, håller på mycket med musik, spelar i band, har många vänner. Så nej, man ska inte döma någon efter utseende.
Citera
Medlem
inter-preters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tapa68
Det var inte heller Bodengrabb jag skrev till om " Dum kommentar"
Det var denna jag kommenterade "Ursprungligen postat av Coden

och förbereder dig på ett par år i finkan?

I mina ögon är du också fullt trovärdigt och faktiskt den som kom fram med relevant information första!

Jo jag förstod det! Va bra, då är vi två som tror fullt ut på Bodengrabb!
Citera
2013-05-22, 12:38
Medlem
-silent-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
När han har styckat kroppen. Vart gör han av med inälvor och andra inre organ? De kan man väl sälja?

Hur menar du nu? Marknaden lär inte vara alltför stor. Och ifall du tänker på någon svart marknad för organ lär de behöva förvaras på rätt sätt och troligtvis inte alltför länge. Inget man stoppar ner i en fryspåse, slänger i kylen och annonserar ut på ebay direkt.
Citera
2013-05-22, 12:39
Medlem
airell8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vet inte, har bara hört Sävstaklinten.

Känns som att en och samma mast kan ha fångat signalen från Sävastklinten och Åberget, de ligger inte alltför långt från varandra. Frågan är om hon tagit en så lång motionsrunda bara? Distansen mellan hennes egen bostad och Åberget är 7-8 km, bara det. Hon måste ha uppdaterat sin status om motionsrundan runt 12:00 den 4/5
Citera
2013-05-22, 12:40
Medlem
why123s avatar
Jag undrar var själva "knivskärandet" ägt rum, vill inte skriva det andra ordet, det låter för hemskt!
Citera
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lateu
Är det brodern D*ni*l du syftar på? Han är absolut INTE obehaglig på något sätt. Trevlig kille, håller på mycket med musik, spelar i band, har många vänner. Så nej, man ska inte döma någon efter utseende.

Var det hos D eller hos J som KJ gick till efter att VB "lämnade"?
Citera
Medlem
"Nu uppger en granne till kompisen att han hört två höga skrik i lägenhetshuset:
– Det var två tydliga skrik, det är jag säker på. Sedan blev det tyst efter de ropen, säger mannen till Norrbottens-Kuriren."
Citera
2013-05-22, 12:41
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag undrar var själva "knivskärandet" ägt rum, vill inte skriva det andra ordet, det låter för hemskt!

Troligast i ett badkar eller på golvet i ett badrum.
Citera
2013-05-22, 12:41
Medlem
Kjutiepajjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Någon som kan kolla upp?

Jon*y Johans*on, Svartbyled*n 67 B

FALSE.

Han äger en Hyundai GDH + en husbil enligt transportstyrelsen.
Citera
2013-05-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FistOfFury
Därför att han aldrig deltog.
Skaffade ett konto bara för att svara. Känner att många här i tråden antar en hel del.

KJ VAR med i söket med MP. Minns inte vilken dag exakt, men det var i början av söket. Jag var själv där.

Har sett en hel del andra falska 'antaganden'. Ska försöka svara dom och hänvisa till så mycket källor som möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in