2013-05-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Enligt NK

Låter intressant. Hade hon kontakt med gärningsmannen under kvällen så borde de vara nära lösningen nu.
Jag tror det här kommer vara löst innan Tisdag. Skulle tro redan i helgen kommer det vara EXTRA rubriker i tidningarna där misstänkt gärningsman kommer vara tagen till förhör/häktad.
Citera
2013-05-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodengrabb
Om inte det stämt hade jag aldrig öppnat käften!

Jo, det hade du!
Fakta och sanning är bevisligen inte det som avgör när du glappar.

Citat:
Hon har motionerat i sängen med expojkvännen och sen pluggat innan hon försvann

Här beskriver du en hel händelsekedja som du uppenbart baserat på din egen gissning och eget tyckande.

Citat:
Att han dom haft sex som motion det var en gissning då jag skulle tycka det var vidrigt om min tjej ej bytte kläder efter hon motionerat
Citera
2013-05-10, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Jag tror det här kommer vara löst innan Tisdag..

Tror jag också. men tyvärr inte ett lyckligt slut
Citera
2013-05-10, 23:07
Medlem
Om jag förstått statistik rätt så är det ju vanligaste att man känner gärningsmannen. en pojkvän, granne, skolkompis, släkting etc. Det ÄR extremt ovanligt att en total främling flyger på dig när du är ute. Den här killen hon var hos , såg henne sist i livet. alltså borde han ju vara högintressant....det och statiskt sett är han väääldigt intressant
Citera
2013-05-10, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Du kan ju översätta hennes twitter:

https://twitter.com/Bangsuan

Ok. Ska kika om det finns något som verkar vettigt.
Citera
2013-05-10, 23:09
Medlem
Urs, jag hoppas verkligen hon lever.
Senast redigerad av zazzy84 2013-05-10 kl. 23:25.
Citera
2013-05-10, 23:12
Medlem
Kavelduns avatar
Detta är mina tankar och kommentarer som bäst kategoriseras som "Jag tror...":
  • V verkar vara en ganska ensam person eftersom hon inte verkar ha just några vänner som skriver på hennes Facebook-sidor eller i den här gruppen. Nog borde väl några klasskamrater fälla några kommentarer om att de saknar henne, undrar var hon är eller hurdan hon är som människa.
  • Kan det finnas något i familjeförhållandena som lett till att V försvinner? Hon är borta i fyra dagar innan anmälan lämnas in. Mamman verkar inte bry sig och hur det är med styvpappan vet vi just inte någonting.
  • Hur länge har V befunnit sig i Sverige? Jag undrar med tanke på hennes urusla engelska på Twitter.
  • Jag känner mig inte helt bekväm med vad som ligger bakom den här historien, men hoppas att den får ett lyckligt slut, även om det just nu ser ganska mörkt ut.
Citera
2013-05-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asshat
Tror jag också. men tyvärr inte ett lyckligt slut
Fanns väl inget i mitt inlägg son anspela på lyckligt slut? Gärningsman som jag använde i texten skulle inte funnits med då
Citera
2013-05-10, 23:14
Medlem
fel

Citat:
Ursprungligen postat av zazzy84

i Bodsvedjan finns det bara ett fåtal lägenheter & jag satt och glotta på vad det är
för människor som kan tänkas bo där & kom in på
en killes sida på fb som bor där i en lgh, upplevde hans profilbild väldigt obehaglig & man kan se alla hans bilder i albumen men INTE hans profilbilder..

Se*asti*n s*ury
behövs inte, fann själv
Senast redigerad av krazzan 2013-05-10 kl. 23:19. Anledning: behövs inte, fann själv
Citera
2013-05-10, 23:18
Bannlyst
Citat:
Fanns väl inget i mitt inlägg son anspela på lyckligt slut? Gärningsman som jag använde i texten skulle inte funnits med då

Det vet jag inte, men om du ska köra den stilen kan jag anmärka på dina egna ord:

Citat:
i Luleå på ICA kvantum, en av sveriges omsättningsmässigt största ICA butiker
Skämtare där! Visst, säkert. Mer än Stockholms Maxibutiker!
Citera
2013-05-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaveldun
Detta är mina tankar och kommentarer som bäst kategoriseras som "Jag tror...":
  • V verkar vara en ganska ensam person eftersom hon inte verkar ha just några vänner som skriver på hennes Facebook-sidor eller i den här gruppen. Nog borde väl några klasskamrater fälla några kommentarer om att de saknar henne, undrar var hon är eller hurdan hon är som människa.
  • Kan det finnas något i familjeförhållandena som lett till att V försvinner? Hon är borta i fyra dagar innan anmälan lämnas in. Mamman verkar inte bry sig och hur det är med styvpappan vet vi just inte någonting.
  • Hur länge har V befunnit sig i Sverige? Jag undrar med tanke på hennes urusla engelska på Twitter.
  • Jag känner mig inte helt bekväm med vad som ligger bakom den här historien, men hoppas att den får ett lyckligt slut, även om det just nu ser ganska mörkt ut.

Kan hålla med lite grann. Det verkar inte vara så många som har känt henne. I alla fall inte många i Sverige som är aktiva på nätet. Familjen känns som ett ganska troligt spår. Man vet inte mycket om styvpappan. Mannans reaktion är ju också märklig.
Citera
2013-05-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazzy84

i Bodsvedjan finns det bara ett fåtal lägenheter & jag satt och glotta på vad det är
för människor som kan tänkas bo där & kom in på
en killes sida på fb som bor där i en lgh, upplevde hans profilbild väldigt obehaglig & man kan se alla hans bilder i albumen men INTE hans profilbilder..

Se*asti*n s*ury

Finns det någon av dem som kan vara en studiekamrat.. förmodligen inte.. men kanske värt att kolla. Syftet med besöket/mötet var inte studier det säger min intuition.

Har du några adress länkar man kan spola igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in