2013-05-11, 21:12
Medlem
Klappasäftens avatar
Hur fan kan hennes jävla mamma gilla en statusuppdatering på Facebook medan hennes dotter är spårlust försvunnen. Detta är ju helt sjukt enligt mig!
Citera
2013-05-11, 21:16
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Så det troliga är att karate-kid har doppat VB och att hans fru blivit sne på henne. Därav den lite ilskna kommentaren ?

Den spontana tanken lutade lite åt det hållet, iaf var det så för mig. Men det är förstås bara en tanke byggd på intuition och har ingen som helst förankring i verkligheten just för tillfället.
Citera
2013-05-11, 21:16
Medlem
infid3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Är det styrkt att den här karatetränaren är VB:s tränare, eller har det blivit en trådsanning?

Utan att lägga någon värdering i detta, så vet jag vilken klubb hon tränat på, eftersom jag själv tränat där en gång i tiden.
Jag har sett henne där flertalet gånger. Det finns två tränare med svart bälte, vad jag vet.
Jag upplevde dock aldrig något skumt iaf..
Tycker folk ska sluta leka hobbydetektiver och anklaga eller spekulera om oskyldiga människor.
Citera
2013-05-11, 21:17
Medlem
Tattartermoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Så det troliga är att karate-kid har doppat VB och att hans fru blivit sne på henne. Därav den lite ilskna kommentaren ?

Doppat och doppat, omöjligt är det ju inte. Och eftersom hon följer vad som skrivs på MSP och ser kommentarerna så har hon ju kunnat redigera eller ta bort det själv. men det har hon inte gjort, så nåt agg hyser hon nog.
Citera
2013-05-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Hon har varit i Sverige i 8 år, gått i skola osv men ändå har hon nästan inga svenska vänner på sina FB. Det är lite konstigt i ett så pass litet samhälle faktiskt. Ingen som känner henne som dykt upp här, inga skolkamrater som skriver på hennes FB och frågar var hon är, ingen som skriver på MPS FB som det alltid brukar skrivas, typ "Var är du kompis, kom tillbaka". Det är precis som hon är osynlig för alla.
Tränarens fru skriver en vidrig kommentar, tränaren själv delar inte ens efterlysningen av sin (nuvarande eller tidigare) elev. Kusinen skriver om träning osv.Det känns fan som twin peaks det här.

Vad har tränarens fru skrivit? Hittar det inte här i tråden
Citera
2013-05-11, 21:20
Medlem
wire2s avatar
Vill någon summer lite kort....vad som hänt, misstänkta, relationer, Facebook, konstiga händelseförlopp etc... samt vad ni själva tror.
Citera
2013-05-11, 21:21
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Vad har tränarens fru skrivit? Hittar det inte här i tråden
Det är på MPS FB under efterlysningen som lades ut i onsdags, hon har skrivit det som svar på att VBs "mamma" skriver något om att hon önskar att man hittar VB
Citera
2013-05-11, 21:21
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Det skulle också kunna vara utrop av förskräckelse från en person som kanske inte har vana av att uttrycka sig på nätet. Obetänksamt är det oavsett.

Så kan det också va men det är den enda kommentaren som hon har gjort & när folk ber henne ta bort den så ingen reaktion väldigt konstigt, Sen blir jag misstänksam när en tjej i hennes ålder gift inte har en bild på FB man brukar ha nån bild antingen en blom bild eller hur man ser ut tex. Antingen är hon gift med världens svartsjukaste kille annars är det nåt annat som inte stämmer, Kontot bara 6 mån gammalt & 27 vänner medans hennes man har 865 vänner eller nåt sånt dom har varit gifta sedan 2006 verkar som hon kravlat upp från ingenstans å hittat 27 vänner, Det verkar som att hon inte varit aktiv alls på nätet hon e vän med en annan som har samma efternamn troligtvis syster hon har inte gillat eller kommenterat nåt alls.

Sen helt plötsligt så gör 1 sak på FB å kommenterar MSP sida med den kommentaren det e skumt, Kanske är hennes man som styr det kontot. Nu spånar jag iväg här men det känns som nåt skumt med det FB kontot & henne
Citera
2013-05-11, 21:22
Medlem
^^ enligt Smiley lexikon betyder Glad.
Enligt 14 årig dotter är det två ögon och betyder att man bara är glad helt enkelt.
Citera
2013-05-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wire2
Vill någon summer lite kort....vad som hänt, misstänkta, relationer, Facebook, konstiga händelseförlopp etc... samt vad ni själva tror.

Jag passar. Någon annan kanske känner sig manad.
Citera
2013-05-11, 21:23
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tusenfia
Karlslokarna med likmaskarna och det brinnande håret är ju urtypen för såna män som reser utan sällskap till Thailand. Och som kommer hem med ett. Det finns ett dussin av dom på varje flygresa.

Handeln med flickor från Thailand är mer omfattande än vad många tror. Norrbotten är absolut inget undantag. Tvärtom. En av mina grannar brukar byta thaitjej 2-3 gånger per år. Har nu mamman kommit hit från Thailand med farbror S*m*l* så kan man nog gissa att han "köpt" henne. Att sedan dottern är uppväxt med dessa attityder och värderingar gör kanske att inte äpplet fallar så långt i från trädet.

Ni som inte varit in på bröderna M*ki´s sidor kan ju besöka dem och fundera hur kan dessa herrar känna dessa damer? Knappast via akademiska studier eller kampsport.

Jag börjar tro att detta är den bittra sanningen. Sen att hon valt de med handikapp i olika former kanske har sin förklaring
Citera
2013-05-11, 21:25
Bannlyst
Men hur kan de vara gifta? Inte samma efternamn ens. A*ni*a Nor*str*m . Mi*ke Be*g. Börjar tro att den påstådda frugan är ett troll på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in