Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Ingen inom expo har någonsin ifrågasatt Hübinettes uttalande. Av alla "antirasister" som är medlemmar så har ingen brytt sig om att ens kommentera det som är ett övertydligt rasistiskt uttalande. Jag skrev att det finns gott om debattörer på forumet som betraktar sig själva som "antirasister" men som uttrycker förakt och fientlighet mot svenskar och vita.
Jag tänker inte spendera tid att leta rätt på citat då de flesta som spenderat tid på forumet kan bekräfta detta. Bevisning är överflödigt i detta fall. Kanske är det så att du är blind för detta precis som expos medlemmar är blinda för hübinettes uppenbara rasism och förakt för vita människor.
Hûbinette är kanske rasist, men det gör inte vara sig Expo, eller antirasister till varken antivita eller Sverigehatare. Det är emellertid ganska vanligt att fanatiker - som rasister ju faktiskt är - hänger upp sig på småsaker och förstorar upp det, generaliserar helt uppåt väggarna. Men det beteendet förklarar er på ett mer än träffande sätt. För precis som ni anklagar invandrare för precis allt när endast en minoritet inom en minoritet kan skuldbeläggas. Precis på samma sätt nu. Ni ser antivita och Sverigehatare överallt när det bara är någon enstaka som uttryckt sig klumpigt (eller sanningsenligt kanske).
Och varför bryr ni er om ifall Hübinette är rasist - ni är ju det också. Ni borde ju bli glada istället isåfall.
Det är inte antirasister som är antiita som jag tidigare skrivit, inte icke-rasister som är svenskfientliga. Det är ju för tusen bövlar ala sk sverigevänner som är Sverigeovänner/Sverigehatare. Som jag skrev innan. Ni gillar inte Sverige. Ni vill örändra Sverige och svenskar. Det gör er till Sverigehatare och antivita. Antivita eftersom ni hatar vita också. Ni anser ju att vita är fega och undflyende, mesiga et. Så otroligt mycket ni hatar hos vita som ni vill förändra.
amtidigt skriver och skriker ni hur mycket ni hatar t ex Iran etc. Men det samhället ni vill införa är ju ett Iranliknande samhälle. Dvs om man inte tycker som er så ska man straffas på något sätt.