2013-04-02, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Hûbinette är kanske rasist, men det gör inte vara sig Expo, eller antirasister till varken antivita eller Sverigehatare.

Hübinette liksom expo är antirasister.

Citat:
Det är emellertid ganska vanligt att fanatiker - som rasister ju faktiskt är - hänger upp sig på småsaker och förstorar upp det, generaliserar helt uppåt väggarna. Men det beteendet förklarar er på ett mer än träffande sätt. För precis som ni anklagar invandrare för precis allt när endast en minoritet inom en minoritet kan skuldbeläggas.

Vänta nu, detta är din tolkning av den här tråden? Att "invandrare" anklagas. Inte att antivita anklagas? Herregud....

Citat:
Och varför bryr ni er om ifall Hübinette är rasist - ni är ju det också. Ni borde ju bli glada istället isåfall.

Han är antirasist.

Citat:
Det är inte antirasister som är antiita som jag tidigare skrivit, inte icke-rasister som är svenskfientliga. Det är ju för tusen bövlar ala sk sverigevänner som är Sverigeovänner/Sverigehatare. Som jag skrev innan. Ni gillar inte Sverige. Ni vill örändra Sverige och svenskar. Det gör er till Sverigehatare och antivita. Antivita eftersom ni hatar vita också.

Menade du "vi" när du skrev "ni"? För det ni vill se en raslig förändring av Sverige. Till enorma kostnader och ingen vinst, annat än den rasliga.

Citat:
Ni anser ju att vita är fega och undflyende, mesiga et.

Och så börjar fantiserandet...

Citat:
amtidigt skriver och skriker ni hur mycket ni hatar t ex Iran etc. Men det samhället ni vill införa är ju ett Iranliknande samhälle. Dvs om man inte tycker som er så ska man straffas på något sätt.

Du hittar på saker. Hatar Iran nu helt plötsligt? Vill du se riktiga nazister så kommer du att se att de stödjer Iran.

Teorin är denna: att avsluta ett islamifierande av Sverige leder till Sverige blir som Iran. Låt mig gissa: detta är objektivt?
2013-04-02, 18:48
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Hûbinette är kanske rasist, men det gör inte vara sig Expo, eller antirasister till varken antivita eller Sverigehatare.

Jodå, det gör det visst och dessutom faktumet att ingen av er uppmärksammar hans rasism. Det tydliggör vilka ni egentligen är. Antivita.

Citat:
Det är emellertid ganska vanligt att fanatiker - som rasister ju faktiskt är - hänger upp sig på småsaker och förstorar upp det, generaliserar helt uppåt väggarna.

Ibland kan det vara nödvändigt att vara extra tydlig eftersom som många av "er" har svårt att se sådant som är fullkomligt uppenbart. Tex att de flesta antirasister intar en antivit hållning.

Citat:
Och varför bryr ni er om ifall Hübinette är rasist - ni är ju det också.

Visst är det så, men vi kallar oss för rasister och inte antirasister. Vi säger sanningen medans ni lever lögnen.

Citat:
Ni borde ju bli glada istället isåfall.
Det är inte antirasister som är antiita som jag tidigare skrivit, inte icke-rasister som är svenskfientliga. Det är ju för tusen bövlar ala sk sverigevänner som är Sverigeovänner/Sverigehatare. Som jag skrev innan. Ni gillar inte Sverige. Ni vill örändra Sverige och svenskar. Det gör er till Sverigehatare och antivita. Antivita eftersom ni hatar vita också. Ni anser ju att vita är fega och undflyende, mesiga et. Så otroligt mycket ni hatar hos vita som ni vill förändra.
amtidigt skriver och skriker ni hur mycket ni hatar t ex Iran etc. Men det samhället ni vill införa är ju ett Iranliknande samhälle. Dvs om man inte tycker som er så ska man straffas på något sätt.

Den här delen tänker jag inte kommentera då det mestadels är osammanhängande svammel. Ställ undan spritflaskan när du skriver.
2013-04-02, 18:53
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten

Den här delen tänker jag inte kommentera då det mestadels är osammanhängande svammel. Ställ undan spritflaskan när du skriver.

Eller så kanske som vanligt helt enkelt inte hade något att komma med eftersom hen har helt och hållet rätt.

Du och dina likar ser aldrig saken ur helikopterperspektiv. Ni väljer endast att bläddra i en kortlek och därmed är ni precis likadana som vilken religiös sekt som helst. Det är inte stor skillnad mellan dig och en arabisk självmordsbombare. Faktum är att det enda som skiljer er åt är hudfärgen.
2013-04-02, 19:00
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Vänta nu.. menar du att Åkesson är den enda som vill att svenskar ska integreras i det mångkulturella nya Sverige? För det är han inte. Absolut inte.

Folk som med tvång vill förändra Sverige har något fascistiskt över sig. Jag håller med dig. En raslig omvandling är just en sådan radikal förändring.

Jag påminner nu igen: Åkesson är inte ämnet.
Nej, jag skrev inget om att integreras. Jag skrev Assimileras. Jag citerade Åkesson. Assimilering är en förändring av hela personligheten och beteendet. Integration däremot är bara ömsesidig acceptans och respekt. Det finns en stor skillnad förstår du.

Åkesson är i allra högsta grad relevant eftersom han representerar hel den sk nationella rörelsen. Oavsett om någon nationell ite gillar honom eller om han inte gillar den. Oavsett grad i helvetet. Åkesson har blivit den svenska rasismens Poster Boy och det finns inget sätt att undgå det. Åkesson tjänar alltså som exempel.

Det du skriver i sista stycket: att"... en raslig omvandling ..." är fascism. Du försöker smyga in detta för att försäka få folk att hålla med dig, trots att de itne gör det. Men visst. En tvingande raslig folkomvandling är en fascistisk akt. Men ... vi ser inte någon sådan i Sverige. Vi som bor i Sverige väljer själv vem vi vill göra barn med. Inga socialstyrelser någonstans i riket bestämmer att Lisa nu måste idka samlag med Ahmed så de får blandrasbarn för Sveriges stolta framtida mångkulturstat. Nej, vi väljer själva. Vi som bor i Sverige, det fria (någorlunda fria iaf ...) landet Sverige, får lov att skaffa barn med vem vi vill, får lov att förälska oss i vem vi vill.
Jag vet att du oroar dig för att invandrare ska stjäla dina chanser till kärlek och sex. Men så är det inte. Flickorna väljer själv. Och du väljer. Välj någon som vill ha dig. Och se till att vara attraktiv för flickorna. Är du arg, rädd och hatisk så kommer ingen flicka vilja vara med dig.
2013-04-02, 19:18
Medlem
Citat:
Nej, jag skrev inget om att integreras. Jag skrev Assimileras. Jag citerade Åkesson. Assimilering är en förändring av hela personligheten och beteendet. Integration däremot är bara ömsesidig acceptans och respekt. Det finns en stor skillnad förstår du.

Nej, det gör det inte.

Citat:
Åkesson är i allra högsta grad relevant eftersom han representerar hel den sk nationella rörelsen. Oavsett om någon nationell ite gillar honom eller om han inte gillar den. Oavsett grad i helvetet. Åkesson har blivit den svenska rasismens Poster Boy och det finns inget sätt att undgå det. Åkesson tjänar alltså som exempel.

Helvetet är vad sådana som du håller på att skapa i Sverige. Vill du prata om Åkesson så gör det i en tråd Åkesson. Ta inte din smuts i den här tråden.

Citat:
Det du skriver i sista stycket: att"... en raslig omvandling ..." är fascism.

Ja, det är fascistiskt. Du är ändå för det. Samtidigt slänger du "fascist"-anklagelser mot andra. Snygg taktik.

Citat:
Du försöker smyga in detta för att försäka få folk att hålla med dig, trots att de itne gör det. Men visst. En tvingande raslig folkomvandling är en fascistisk akt. Men ... vi ser inte någon sådan i Sverige. Vi som bor i Sverige väljer själv vem vi vill göra barn med. Inga socialstyrelser någonstans i riket bestämmer att Lisa nu måste idka samlag med Ahmed så de får blandrasbarn för Sveriges stolta framtida mångkulturstat. Nej, vi väljer själva. Vi som bor i Sverige, det fria (någorlunda fria iaf ...) landet Sverige, får lov att skaffa barn med vem vi vill, får lov att förälska oss i vem vi vill.

Det stämmer. Men det handlar om att verka för att valet ska bli just. Det är vad integration syftar till, det är vad skönmålning av invandrarmän och svartmålning av svenska män syftar till. Likaså invandring. Utan invandring, då kan man inte blanda opp.

Politiker verkar för att motarbeta segragation. Målet är att blanda. Än så länge är det inte tvång, men vad som kan komma efter att man drar ner på invandringen i Sverige är ett oppblandaravdrag. D.v.s lägre skatt om man blandar opp. Det är inte "tvång" - alltså skulle du vara för det.

Citat:
Jag vet att du oroar dig för att invandrare ska stjäla dina chanser till kärlek och sex. Men så är det inte. Flickorna väljer själv. Och du väljer. Välj någon som vill ha dig. Och se till att vara attraktiv för flickorna. Är du arg, rädd och hatisk så kommer ingen flicka vilja vara med dig.

Det ligger något i det du säger. Det finns sådana som konkurrerar om samma typ av tjejer som invandrare gör. Så den motivationen finns hos en del yngre män. Det finns t.ex. Sverigedemokrater som bllivit "omvända" när de fått en invandrarflickvän. O.s.v.

Att du tror att det gäller mig däremot, det tyder på dåligt omdöme.
Senast redigerad av BullConnor 2013-04-02 kl. 19:20.
2013-04-02, 20:16
Medlem
Roligt hur dem antivita "folkmord är utveckling" fboba40 och kalasesvinstian knappt bryr sig menar dem, om varken ras eller de så kallade "rasisterna" som vågar älska sitt folk.

Ändå är dem två konstant i denna tråd så fort man kollar in, och försöker rättfärdiga deras så kallade "utveckling". Mer neurotiska pacifister/hippies eller vad dem skulle kalla sig har man då inte sett till.
Senast redigerad av R3kyl 2013-04-02 kl. 20:27.
2013-04-02, 20:45
Medlem
Henrik-Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Roligt hur dem antivita "folkmord är utveckling" fboba40 och kalasesvinstian knappt bryr sig menar dem, om varken ras eller de så kallade "rasisterna" som vågar älska sitt folk.

Ändå är dem två konstant i denna tråd så fort man kollar in, och försöker rättfärdiga deras så kallade "utveckling". Mer neurotiska pacifister/hippies eller vad dem skulle kalla sig har man då inte sett till.

Roligt hur vissa trots massiva förklaringskampanjer, ofta med övertydliga inslag för att även svagbegåvade ska kunna snappa upp de viktigaste sambanden, ändå inte fattar att deras fantasiversioner av begreppet "folkmord" inte överensstämmer med verkligheten.
2013-04-02, 20:50
Medlem
Henrik-Os avatar
Citat:
Hübinette är antirasist.

Så han har inte uttryckt rasism mot vita då menar du?
2013-04-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-O
Roligt hur vissa trots massiva förklaringskampanjer, ofta med övertydliga inslag för att även svagbegåvade ska kunna snappa upp de viktigaste sambanden, ändå inte fattar att deras fantasiversioner av begreppet "folkmord" inte överensstämmer med verkligheten.

http://www.hrweb.org/legal/genocide.html

(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;

b och c är stadierna ni jobbar på för tillfället.

Observera detta: "any of the following acts committed". Det betyder inte att det krävs att alla genomförs. Detta är själva definitionen av folkmord. Du, Henke, är skyldig. Du medverkar, för visso på ett mycket litet vis, till detta.
2013-04-02, 20:53
Medlem
Citat:
Så han har inte uttryckt rasism mot vita då menar du?

Vad han har uttryckt är antirasism. Han är konkret: talar faktiskt om rasblandning. Vilket ni också gör.
2013-04-02, 20:56
Medlem
Henrik-Os avatar
Citat:
Återställa det orättvisa jämviktsläget?

Jo, det är sant. Du skriver det ju själv. Färre och färre. Sen ännu färre. Och så vidare. Vart leder det?

"En ny formulering"... du uttrycker dig väldigt underligt hela tiden.

Ja, okunskap kan göra att man anser att något syftar till att öka rättvisan mellan infödda och invandrare och att därmed raskvotering endast är positivt då det skapar en balans. Att dra slutsatsen att personen i fråga är antivit är bara ogrundad spekulation, och det vet du mycket väl.

Ja du omformulerade dig från nåt i stil med "folkmord mot vita" till "medveten politik för att utrota svenskar", jag anklagade den första formuleringen för att vara falsk, och att du sedan omformulerar det till något som betyder i princip samma sak gör det inte mer sant för det.

Ja det blir färre och färre, inte bara av svenskar utan generellt så blir det färre av alla folkgrupper i världen, och fler som tillhör sk blandfolk. De utpräglade separata genetiska dragen suddas med tiden ut pga folkblandningar. Och folkblandningar är inte lika med folkmord eller utrotning. Att ett folkslag får föra sina gener vidare, om än inte inom sin folkgrupp är på intet sätt att jämföra med avsiktlig utrotning.
2013-04-02, 20:59
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FN konventionen om Folkmord
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part

Antivit: Men folk väljer ju att utrota sig själva, förövrigt är det bara utveckling att utrota Vita.

Verklighet: http://www.youtube.com/watch?v=YFsmvDF6ytk

Komigen antivit, lögnerna börjar bli litet gäspiga. Du vill ju se Vita utrotade, men menar att det är "frihet" när du m.fl. tvingar Vita till det. Visst, om du så vill begå något sånt, men rätt löjligt att du inte kan vara ärlig? T.om. en judisk politiker lyckas vara ärligare än dig! :O

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in