Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Hûbinette är kanske rasist, men det gör inte vara sig Expo, eller antirasister till varken antivita eller Sverigehatare.
Hübinette liksom expo är antirasister.
Citat:
Det är emellertid ganska vanligt att fanatiker - som rasister ju faktiskt är - hänger upp sig på småsaker och förstorar upp det, generaliserar helt uppåt väggarna. Men det beteendet förklarar er på ett mer än träffande sätt. För precis som ni anklagar invandrare för precis allt när endast en minoritet inom en minoritet kan skuldbeläggas.
Vänta nu, detta är din tolkning av den här tråden? Att "invandrare" anklagas. Inte att antivita anklagas? Herregud....
Citat:
Och varför bryr ni er om ifall Hübinette är rasist - ni är ju det också. Ni borde ju bli glada istället isåfall.
Han är antirasist.
Citat:
Det är inte antirasister som är antiita som jag tidigare skrivit, inte icke-rasister som är svenskfientliga. Det är ju för tusen bövlar ala sk sverigevänner som är Sverigeovänner/Sverigehatare. Som jag skrev innan. Ni gillar inte Sverige. Ni vill örändra Sverige och svenskar. Det gör er till Sverigehatare och antivita. Antivita eftersom ni hatar vita också.
Menade du "vi" när du skrev "ni"? För det ni vill se en raslig förändring av Sverige. Till enorma kostnader och ingen vinst, annat än den rasliga.
Citat:
Ni anser ju att vita är fega och undflyende, mesiga et.
Och så börjar fantiserandet...
Citat:
amtidigt skriver och skriker ni hur mycket ni hatar t ex Iran etc. Men det samhället ni vill införa är ju ett Iranliknande samhälle. Dvs om man inte tycker som er så ska man straffas på något sätt.
Du hittar på saker. Hatar Iran nu helt plötsligt? Vill du se riktiga nazister så kommer du att se att de stödjer Iran.
Teorin är denna: att avsluta ett islamifierande av Sverige leder till Sverige blir som Iran. Låt mig gissa: detta är objektivt?