Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Ja, Vita gör ju precis som "dem" vill, speciellt när din sort hotar och väser "rasist" som en trasig vinylspelare om någon skulle vilja upprätta ett område för Vita, eller kampanja mot bortblandningen av Vita.
Ta bara det att du kallar utrotningen av Vita för "utveckling", hur morbid får man vara? När någons barn blir överkört och dör, går du till dem och säger: "gnäll inte så mycket, han kom till himlen ju"? Eller: "var ju hans eget val att springa ut på gatan, Hollywood filmer där folk springer vidare efter att ha blivit överkörda gav honom "frihet" i huvudet".
Du och ditt antivita
system, arbetar för bortblandningen och utrotningen av min ras, den Vita rasen, genom propaganda, media, hot och lögner. Något du menar är "utveckling"?? När du var liten, ville du växa upp och utrota alla Vita människor, blev mamma & pappa stolt?

OK, so what? Folk har kallat mig ett flertal negativa öknamn i mina där. Enda skillnaden är att jag inte glider runt med tårar i ögonen och känner mig förtryckt för att inte alla håller med mig.
Oavsett om folk skulle klaga, kan ingen bestämma vad du gör med ett privat område. Problemet för dig ligger alltså i att folk skulle kritisera dig för att göra detta? Vem fan bryr sig om folk kritiserar ens åsikt?
En kampanj mot bortblandning är ju synonymt med åsiktsförtryck förutsatt att det inte är direkt faktaorienterad, men det händer ju aldrig. I nuläge har man VALET att blanda sig eller låta bli, du föreslår ett nedskärande på den personliga friheten. Om inte Norrland passar verkar Saudiarabien ha liknande åsikter rörande yttrandefrihet som dig, så det kanske är något att överväga?
Ja utveckling i det att genen stärks genom blandning och att det handlar om personlig frihet. De val som leder till högre frihet är i min mening de rätta, du vill ta bort ett val, det handlar inte om att jag är antivit, det handlar om att jag är anti-åsiktsförtryck.
Bra att du i övrigt dra upp jämförelser som är helt irrelevanta. Låt oss vända på det istället. Det du förespråkar är inte på något vis annorlunda än att du per tvång tvingades skaffa barn med Afrikaner. Du står för att ta bort det ena valet, (att ligga med mörkhyade), detta vore att ta bort det andra. Så ska du vara konsekvent borde du ha samma syn på dina egna åsikter som på åsikten att tvinga folk att blanda sig.
Min papa och jag är kompanjoner som religionslärare, min far är dock långt mer islam-positiv än mig, så ja med andra ord, mina föräldrar är otroligt stolta att jag för vidare deras ideal.