2013-03-22, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Du har fel, på flera sätt. Och frågan är varför du ska berätta för folk att de inte har godtagbara skäl att "fly". Vem fan är du att säga att det är fel att fly Uddevalla? Om din 14-åriga dotter är under hot om våldtäkt från Hamid och hans åtta halal-kompisar, har du inte rätt att fly?
För att ändå svara på din fråga: Ja, svenskar dör.

1. Målet måste inte vara utrotandet av vår "ras". Om handlingar (som EJ behöver vara regelrätta mord!) leder till att vår ras [sic] inte får nödvändiga livsbetingelser är prejudikatet mer än uppfyllt.
2. Sätter du eld på en tom villa kan du dömas för mordbrand. Detsamma gäller en tom friggebod. Ny på flashback?

Att fly är fortfarande inte folkmord. Sen bor jag ju själv i bland Sveriges invandrartätaste områden och behöver inte fly själv, så talar ju även ifrån erfarenhet. Vi talar som sagt om juridisk mening här, inte om din personliga tolkning av vad folkmord innebär. När förflyttning innebär folkmord är i fallen jämförbara med trial of tears, DVS att en folkgrupp omplaceras till en plats utan mat och därav svälter. Inte ens detta räcker för att det skall vara folkmord, det skall dessutom vara i direkt syfte att utrota rasen, annars är det i juridisk mening inte ett folkmord hur mycket du än vill att det ska vara det.

1) Det räcker inte, det måste vara den direkta avsikten. Läs lagen.
2) JA om det sprider sig eller finns ytterligare omständigheter. Men ditt argument var att ett folkmord inte behöver innehålla mord med ordet "mordbrand" som huvudsakliga argument. Och så fort någon sätter eld på något är det inte mordbrand, som du då antyder. Du har dock rätt, att inget direkt mord behöver ske för att det skall vara ett folkmord, men det finns juridiska definitioner på "folkmord", och på dessa stämmer inte mångkulturen in.
2013-03-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Att fly är fortfarande inte folkmord. Sen bor jag ju själv i bland Sveriges invandrartätaste områden och behöver inte fly själv, så talar ju även ifrån erfarenhet. Vi talar som sagt om juridisk mening här, inte om din personliga tolkning av vad folkmord innebär. När förflyttning innebär folkmord är i fallen jämförbara med trial of tears, DVS att en folkgrupp omplaceras till en plats utan mat och därav svälter. Inte ens detta räcker för att det skall vara folkmord, det skall dessutom vara i direkt syfte att utrota rasen, annars är det i juridisk mening inte ett folkmord hur mycket du än vill att det ska vara det.

1) Det räcker inte, det måste vara den direkta avsikten. Läs lagen.
2) JA om det sprider sig eller finns ytterligare omständigheter. Men ditt argument var att ett folkmord inte behöver innehålla mord med ordet "mordbrand" som huvudsakliga argument. Och så fort någon sätter eld på något är det inte mordbrand, som du då antyder. Du har dock rätt, att inget direkt mord behöver ske för att det skall vara ett folkmord, men det finns juridiska definitioner på "folkmord", och på dessa stämmer inte mångkulturen in.

Du sitter fortfarande här och rättfärdigar folkmord ser man, antivit?

Utrotningen av genetiken, det som bygger upp ett folk är mer än nog för att räknas som folkmord. Om man inte kan förstå det och sympatisera med hur Vita systematiskt blir undantryckta, ja du är man ju antivit, som du mycket väl verkar vara.

Finns massor av exempel där högt uppsatta politiker och alla möjliga skryter om hur Vita försvinner/blir "mångfaldigade" (blandas bort). Men bevis, solklara som en sommarmorgon är tydligen inte bevis nog för en antivit som vill fortsätta tvinga på Vita ett folkmord, med lögner om och om igen.
2013-03-22, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du menar "frihet" som i att idiotförklaring, demonisering av alla som motsätter sig folkmordet av Vita med antivita AFA, DN, Aftonbladet, Expressen, EXPO, alla enade i att hata och bedriva häxjakt. Förstöra och svartmåla alla kättare som avviker från "mångfalds" kyrkan-"frihet" menar du?

Vita och icke-Vita separerar sig hela tiden fortfarande, därför är det tvångsintegration och "diskriminering" att separera sig från andra folkgrupper enligt antivit tyranni. Därför staten och media tvingar på ALLA och BARA Vita dessa förhållanden och massiv propaganda om hur värdelösa Vita svenskar är och att det inte gör något till eller från att försvinna.

Jag svär, du passar in otroligt bra i Nordkorea. Samma mentalitet: om majoriteten inte vågar eller sväljer all smörja som kläms ut måste det vara "frihet", omöjligt att det är grupptryck och förtryck av en psykopatisk ideologi och stat?

Nejdå, utrotningen av Vita är "frihetligt" i era antivita ögon. Precis som gisslan med Stockholmssyndrom inte alls blivit tvingade eller gör saker utan att veta bättre.

Ja det är så att leva i ett land med en minoritetsåsikt. "Svenskar" i regel håller inte med dig, i varenda kultur förtrycks minoriteter som direkt motsäger sig landet i frågas huvudsakliga ideologi. Sad (and funny) but true. Men detta var i huvudtaget inte vad vi talade om. Vi talade om att ingen tvingas att blanda sig med en mörkhyad. Om vår "ras" blandas ut är det för att svenskar väljer att göra så, vilket du inte har någon bestämmanderätt över. Du kan hålla din egen ätt ren om du så önskar, vilket är din frihet.

Om jag skulle vilja skulle jag kunna leva i ett helt vitt samhälle. Så nej staten TVINGAR inte på det. Du väljer det och det är enkelt att välja bort. Det e bara att flytta till Norra Norrland så är det inte en invandrare så långt ögonen når. DEt är en minoritet av Sveriges områden som kan kallas mångkulturella.

Du har i övrigt fortfarande inte visat en artikel från en relativt seriös tidning som säger "det är bra att svenskarna försvinner". Så detta är bara dina vanföreställningar eller?

Nej det är inte jämförbart med Nordkorea, det är vad som kallas "demokrati". Majoritetens röster bestämmer vilka som styr landet, dessa gör beslut på sina väljares vägnar. Är man inte nöjd med majoritetsbeslutet får man helt enkelt flytta.

Ingen tvingar dig att lära dig, lyssna eller tro på något. Bor du i ett invandrartätt område är det ditt val om du är vuxen.

Den är "frihetligt" så länge ingen tvingar någon att handla på ett visst sätt. Säg en enda sak du inte har ett val i på denna punkt.
2013-03-22, 19:24
Bannlyst
Citat:

Utrotningen av genetiken, det som bygger upp ett folk är mer än nog för att räknas som folkmord. Om man inte kan förstå det och sympatisera med hur Vita systematiskt blir undantryckta, ja du är man ju antivit, som du mycket väl verkar vara.

Finns massor av exempel där högt uppsatta politiker och alla möjliga skryter om hur Vita försvinner/blir "mångfaldigade" (blandas bort). Men bevis, solklara som en sommarmorgon är tydligen inte bevis nog för en antivit som vill fortsätta tvinga på Vita ett folkmord, med lögner om och om igen.

Nej jag sitter och rättfärdigar mångkultur, något som du personligen tolkat som folkmord, men som inte i någon egentlig betydelse är det.

antivit? Jag kanske e antikrist också? Här är människor som i alla fall delar din logik: http://www.jw.org/sv/

JAg ser det som stärkandet av genetiken, baserat på att det är vad forskning säger, sen kan man ju som du grunda sina åsikter på fantasier med såklart, jag fördömer ingen.

Jag sympatiserar i övrigt med människor som dig i meningen att jag tycker synd om er, precis som jag tycker synd om religiösa människor. Det du säger är att om man inte håller med din åsikt så är man antivit, och detta är bara löjligt.

Antivit betyder i detta fall "person som är för friheten att ligga med vem man vill". Kan du förklara den logiska kopplingen där för mig?

Ja, att tala om hur vi blir mer enade som art rent biologiskt (det vore väll bra om alla om 200 år har samma hudfärg ungefär?) är ju helt enkelt inte det samma som att vara glad att svenskar blir utrotade. Om en afrikan och en svensk har ett barn är denne fortfarande halvt svensk. Det sker ingen utrotning, bara en utveckling.
2013-03-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ja det är så att leva i ett land med en minoritetsåsikt. "Svenskar" i regel håller inte med dig, i varenda kultur förtrycks minoriteter som direkt motsäger sig landet i frågas huvudsakliga ideologi. Sad (and funny) but true. Men detta var i huvudtaget inte vad vi talade om. Vi talade om att ingen tvingas att blanda sig med en mörkhyad. Om vår "ras" blandas ut är det för att svenskar väljer att göra så, vilket du inte har någon bestämmanderätt över. Du kan hålla din egen ätt ren om du så önskar, vilket är din frihet.

Om jag skulle vilja skulle jag kunna leva i ett helt vitt samhälle. Så nej staten TVINGAR inte på det. Du väljer det och det är enkelt att välja bort. Det e bara att flytta till Norra Norrland så är det inte en invandrare så långt ögonen når. DEt är en minoritet av Sveriges områden som kan kallas mångkulturella.

Du har i övrigt fortfarande inte visat en artikel från en relativt seriös tidning som säger "det är bra att svenskarna försvinner". Så detta är bara dina vanföreställningar eller?

Nej det är inte jämförbart med Nordkorea, det är vad som kallas "demokrati". Majoritetens röster bestämmer vilka som styr landet, dessa gör beslut på sina väljares vägnar. Är man inte nöjd med majoritetsbeslutet får man helt enkelt flytta.

Ingen tvingar dig att lära dig, lyssna eller tro på något. Bor du i ett invandrartätt område är det ditt val om du är vuxen.

Den är "frihetligt" så länge ingen tvingar någon att handla på ett visst sätt. Säg en enda sak du inte har ett val i på denna punkt.

Och när Vita vill bevara sin särart genom att ha ett eget område där dem kan praktisera sin kultur och leva med sin identitet. Då kommer "antidiskriminerings" lagar och kräver att icke-Vita ska tvings invandra och integreras?

http://www.friatider.se/billstrom-vill-tvinga-kommuner-att-ta-emot-ensamsanda-asylsokare
http://www.friatider.se/svenskar-ut-in-med-illegala-invandrare

Snacka om "frihet" hur mycket du vill, när du stödjer det system som drar undan den plats av säkerhet och självständighet som krävs för att Vita ska kunna överleva
2013-03-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ja, att tala om hur vi blir mer enade som art rent biologiskt (det vore väll bra om alla om 200 år har samma hudfärg ungefär?) är ju helt enkelt inte det samma som att vara glad att svenskar blir utrotade. Om en afrikan och en svensk har ett barn är denne fortfarande halvt svensk. Det sker ingen utrotning, bara en utveckling.

Och där är det plötsligt helt "vackert och underbart" att Vita ska blandas bort om 200 år, vilka fler ska utrotas, Vita isbjörnar, tigrar, vad mer?

Nej då inte "antivit", men du menar BARA att folkmordet mot Vita är "utveckling".

Varför avskyr du oss Vita så mycket, vad är det i ditt psykopatiska huvud som får dig att vilja blanda bort min ras??
2013-03-22, 19:33
Bannlyst
Citat:
Och när Vita vill bevara sin särart genom att ha ett eget område där dem kan praktisera sin kultur och leva med sin identitet. Då kommer "antidiskriminerings" lagar och kräver att icke-Vita ska tvings invandra och integreras?

http://www.friatider.se/billstrom-vill-tvinga-kommuner-att-ta-emot-ensamsanda-asylsokare
http://www.friatider.se/svenskar-ut-in-med-illegala-invandrare

Snacka om "frihet" hur mycket du vill, när du stödjer det system som drar undan den plats av säkerhet och självständighet som krävs för att Vita ska kunna överleva

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectSearchResult.aspx?loc=Jokkmokk+%28kommun%29& Type=All

Titta där, ett flertal hus i ett område där det inte finns invandrare. Så lätt var det. Kanske felet ligger i dig själv?

OCh det är ju det som är grejen, "vita" vill inte bevara sin särart. Då hade man inte blandat sig. Detta är vita som gör av helt fritt val.

Att du vill begränsa människors rättigheter att ligga med vilka dom vill, hur är det annorlunda mot att det samma görs mot dig? DVS, det du förespråkar är samma sak som att du under pistolhot faktiskt blev tvingad att "blanda dig". Du har helt enkelt ingen rätt att säga till svenskar hur de väljer att leva sina liv, precis som att dom inte kan säga till dig.

Jag stödjer inget system. Jag röstar på mitt eget parti som inte tar ställning alls i invandrarfrågan. Jag ser däremot efter mig själv. Om jag får lov att gissa kommer du fortfarande klaga om 20 år, medan jag i det läget lever i ett eget samhälle totalt kontrollerat av mig och mina nära.
2013-03-22, 19:33
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:

Du verkar ha svårt att greppa saker och ting. Att du upprepar mantrat om och om igen gör den inte till sanning. Du har en rättighet vilket alla andra rättigheter är sprungna ur.
- Du har rätt att bli lämnad ensam och leva såsom du vill.

Människans gener förändras hela tiden, det är så det funkar och det kan vi inte rå för. Den manliga genen kommer förmodligen att försvinna helt om ca. 100 000 år för det är en skräpgen. Den har minskat med ca.90% sen människans ankomst.
2013-03-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Du verkar ha svårt att greppa saker och ting. Att du upprepar mantrat om och om igen gör den inte till sanning. Du har en rättighet vilket alla andra rättigheter är sprungna ur.
- Du har rätt att bli lämnad ensam och leva såsom du vill.

Människans gener förändras hela tiden, det är så det funkar och det kan vi inte rå för. Den manliga genen kommer förmodligen att försvinna helt om ca. 100 000 år för det är en skräpgen. Den har minskat med ca.90% sen människans ankomst.

Den manliga genen? Snälla berätta mer, du verkar insatt!
2013-03-22, 19:43
Bannlyst
Citat:
Och där är det plötsligt helt "vackert och underbart" att Vita ska blandas bort om 200 år, vilka fler ska utrotas, Vita isbjörnar, tigrar, vad mer?

Nej då inte "antivit", men du menar BARA att folkmordet mot Vita är "utveckling".

Varför avskyr du oss Vita så mycket, vad är det i ditt psykopatiska huvud som får dig att vilja blanda bort min ras??

Ja jag är väll berättigad till min åsikt? Och jag tycker en enad mänsklighet är ett av målen att sikta emot. Var det inte du som just försökte göra dig själv till någon form av martyr rörande åsiktsförtryck? Sen i meningen efter attackerar du direkt min rätt att inte se något speciellt i någon hudfärg. Det är i min mening inget annat än solbränna.

JA 99% av alla djur som någonsin levt på jorden är utrotade i nuläget. De flesta innan människan existerade. Människans patetiska försök att kontrollera naturen är inget som imponerar mig faktiskt. Arter dör ut, nya skapas.

Folkmordet av vita? När en vit och en Afrikan får barn försvinner den svarta rasen lika mycket som den vita. Kan man inte lika gärna se det som ett folkmord av de svarta? Jag väljer dock att se det som ren utveckling, människans egna val banar vägen för framtiden, vilken denna än är. Men om man inte skall vara totalt ovetenskaplig såsom du själv, så är det ju snarare så att alla raser utrotas, för att bana väg för en ny blandning av dem alla. Även om detta kommer ta en 1000 år som minst.

JAg hatar inte vita. Om man väljer att hålla sin ätt "ren" har jag inget emot det, det samma gäller om man väljer att blanda sig. Och ingen blandar bort din ras, har du sex med invandrare eller? Om något så utrotar den vita rasen sig själv, men där får du vända dig till varje enskild individ, jag personligen tänder nästan bara på blondiner, så jag e fel person att försöka övertyga.

Det vita rasen är dock säker, då ingen jävel flyttar varken till eller från Island.
2013-03-22, 19:45
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Den manliga genen? Snälla berätta mer, du verkar insatt!
Jag är inte så insatt i genetik men jag har läst det i någon tidning. Ska försöka hitta den när jag är hemma för nu är jag på väg till landskampen.

Men hur som helst så förändras våra gener hela tiden beroende på miljö och hur vi lever.
2013-03-22, 19:55
Medlem

Ja, Vita gör ju precis som "dem" vill, speciellt när din sort hotar och väser "rasist" som en trasig vinylspelare om någon skulle vilja upprätta ett område för Vita, eller kampanja mot bortblandningen av Vita.

Ta bara det att du kallar utrotningen av Vita för "utveckling", hur morbid får man vara? När någons barn blir överkört och dör, går du till dem och säger: "gnäll inte så mycket, han kom till himlen ju"? Eller: "var ju hans eget val att springa ut på gatan, Hollywood filmer där folk springer vidare efter att ha blivit överkörda gav honom "frihet" i huvudet".

Du och ditt antivitasystem, arbetar för bortblandningen och utrotningen av min ras, den Vita rasen, genom propaganda, media, hot och lögner. Något du menar är "utveckling"?? När du var liten, ville du växa upp och utrota alla Vita människor, blev mamma & pappa stolt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in