Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Åter igen detta snack om att du inte aaalls är antivit, ändå så förnekar du som satan förnekar bibeln att politiker, media och stat LJUGER för folket om vad som händer och effekterna. Varför skulle du själv ljuga om alla dessa lögner och svek politikerna kommer med hela tiden om det inte vore för en antivit agenda du har?
Du menar att du inte bryr dig om Vita utrotas, och menar att du då inte är antivit? Skrattretande, du bryr ju dig tillräckligt mycket för att argumentera emot dem som INTE VILL att Vita ska utrotas och blandas bort. Du bryr ju dig tillräckligt mycket för att LJUGA om hur politiker lurar och sviker folket.
Du säger att du inte bryr dig och inte gör dig något om Vita utrotas, ändå så argumenterar du och säger ifrån varje gång någon vill se Vita existera även i framtiden eller när antivita politikers lögner exponeras.
Lek oskyldig hela dagen om du vill. Men vem som helst kan se att även om du själv direkt inte sitter bakom ratten så är du en medpassagerare på det antivita tåg som ni vill köra över och förgöra Vita barn.
Du menar att du inte bryr dig om Vita utrotas, och menar att du då inte är antivit? Skrattretande, du bryr ju dig tillräckligt mycket för att argumentera emot dem som INTE VILL att Vita ska utrotas och blandas bort. Du bryr ju dig tillräckligt mycket för att LJUGA om hur politiker lurar och sviker folket.
Du säger att du inte bryr dig och inte gör dig något om Vita utrotas, ändå så argumenterar du och säger ifrån varje gång någon vill se Vita existera även i framtiden eller när antivita politikers lögner exponeras.
Lek oskyldig hela dagen om du vill. Men vem som helst kan se att även om du själv direkt inte sitter bakom ratten så är du en medpassagerare på det antivita tåg som ni vill köra över och förgöra Vita barn.
Om dom ljuger, hur har du fått fram faktan?
Och jag har aldrig förnekat att politiker och medier ljuger, har rakt ut sagt att jag bara tror på seriös forskning, inte på varken media eller stat.
Nej, Antivit = en person som aktivt ogillar vita och därav ser det POSITIVT att vita försvinner. Jag SKITER i om vita försvinner, jag Skiter i om vita finns kvar. Det är inte att vara anti, det är att inte lägga vikt på "problemet" alls. Är alla som inte röker Anti-rökare? Är alla heterosexuella anti-bögar?
Ja jag argumenterar mot ALLA som använder logiska felslut som huvudsakliga argument för sin sak. JAg argumenterar inte bara med rasister/nationalister eller vad ni nu vill bli kallade, jag debatterar även mot fundamentalt religiösa av samma anledning.
NEJ nu ljuger du bara rent ut. JAg har aldrig sagt något negativt om att en grupp vill försöka bevara sin "ras ren". JAg har in fact tipsat på hur man kan gå runt lagar för att starta ett sådant samhälle.
Jag är helt OK med att ALLA politikers lögner exponeras. Dock är jag inte OK när det görs genom argumentationsfel och logiska felslut samt felaktig fakta, vilket är just det jag brukar argumentera emot.
Detta är dock det sista jag ska bemöta direkt rörande att jag själv är antivit, vill du tycka det är det helt OK för mig att du kallar mig eller tycker jag är antivit. Det ligger självfallet i din rättighet att definiera en grupp åsikter på vilket sätt du vill, även om det förmodligen skulle underlätta om dom faktiskt hade en koppling till den svenska ordbetydelsen.

Det skall dock sägas till min fördel att jag inte sade upp bekantskapen för det.