2013-02-28, 20:58
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balders-maka
Nu är du där igen med hittepåord som antiVit. Inte ens min padda föreslår det.
Blev diskussionen obekväm för dig nu anti-vit så du måste fly undan och anmärka på begrepp istället? Ni slingrar er som hala ålar ni anti-vita.
2013-02-28, 21:06
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Nu är du där igen med hittepåord som antiVit. Inte ens min padda föreslår det.

Finns det några ord som inte är påhittade menar du?
2013-02-28, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Blev diskussionen obekväm för dig nu anti-vit så du måste fly undan och anmärka på begrepp istället? Ni slingrar er som hala ålar ni anti-vita.
Inte ett dugg obekväm.
2013-02-28, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Finns det några ord som inte är påhittade menar du?
SAOL.
2013-02-28, 21:17
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Inte ett dugg obekväm.
Skulle du ha någon förståelse för om folket i ett afrikanskt land skulle motsätta sig att kineser och vita människor flödade in i deras land och gjorde afrikanerna till en minoritet? Om du skulle ha förståelse för det, varför visar du inte samma respekt och förståelse för vita folk i deras länder? Kan det vara för att du är anti-vit?
2013-02-28, 21:42
Medlem
Citat:
Men det måste du ju förstå?
En mening för att folk i detta forum ska förstå. Det har med läsförståelse att göra.
Med vänlig hälsning, Balders-maka.
Jag förstår att du lyckats trolla ett par lättlurade personer till ett meningslöst tragglande, och på så vis begravt den handfull bra svar som TS lyckades få i början av tråden.

Argumenten kommer upprepas och utvecklas på annat håll iallafall, men grattis för tillfället

Hejdå,
Dr. Herman
2013-03-01, 11:34
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Skulle du ha någon förståelse för om folket i ett afrikanskt land skulle motsätta sig att kineser och vita människor flödade in i deras land och gjorde afrikanerna till en minoritet? Om du skulle ha förståelse för det, varför visar du inte samma respekt och förståelse för vita folk i deras länder? Kan det vara för att du är anti-vit?

Håll dig till sak din idiot. Topic handlar om huruvida antirasister är lika med antivita och som
vanligt har du bara 1000 irrelevanta och menlösa argument om allmän invandringspolitik som
du återupprepar gång på gång som en hjärntvättad nolla.

Du kan väl istället berätta för oss hur det gick till när de rasitiska genierna lyckades knäcka
den här djävulskt fiffiga "koden"?

Men om du inte har något bättre att komma med än massa dravel som ovan kan du med fördel
avstå från den saken.

För närvarande finns det noll bevis för att antirasist är ett kodord för antivit.
2013-03-01, 11:46
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Håll dig till sak din idiot. Topic handlar om huruvida antirasister är lika med antivita och som
vanligt har du bara 1000 irrelevanta och menlösa argument om allmän invandringspolitik som
du återupprepar gång på gång som en hjärntvättad nolla.

Du kan väl istället berätta för oss hur det gick till när de rasitiska genierna lyckades knäcka
den här djävulskt fiffiga "koden"?

Men om du inte har något bättre att komma med än massa dravel som ovan kan du med fördel
avstå från den saken.

För närvarande finns det noll bevis för att antirasist är ett kodord för antivit.
Det där inlägget innehöll noll substans. Mina frågor var till Balders-maka men även du är välkommen att svara om du kan. Jag satte fingret på det anti-vita och att du som anti-vit reagerar med frustration är ett tecken på det.
2013-03-01, 11:48
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Topic handlar om huruvida antirasister är lika med antivita...

Bra. Då kan du ge mig ett enda exempel på en anti-rasist som hamnar i en ståndpunkt som är till fördel för vita och nackdel för icke-vita. I paritet med det ni brukar säga att vita våldtas och råkar ut för brottslighet "över tid", men att det löser sig "i framtiden". Detta är ett exempel på hur vita liv anses vara fullgoda offer för en högre idé, och visst kan ändamålen helga medlen ibland, sådant händer hela tiden.

Men... finns det något omvänt exempel? Där icke-vita förväntas ta lite skit till fördel för vita "över tid", tills det ordnar sig i "framtiden"?
2013-03-01, 11:52
Medlem
Citat:
Hen kan inte utveckla, sök lite på hen och du ser att hen klarar bara en mening i taget.

Antivit verkar bara klara av att förolämpa och smutskasta, vad ovanligt. Vad sägs om att förklara varför folkmordet mot Vita är så bra, är det för att det är "humanistiskt" som din antivita psykopatkompis kalaskitstian säger?

Eller är du bara i allmänhet en död fisk som följer strömmen? Men vad har fått dig att vilja utrota Vita så mycket, är det någon mental defekt du har? :S
Senast redigerad av R3kyl 2013-03-01 kl. 12:02.
2013-03-01, 11:54
Medlem
Bergens.Herres avatar
Citat:

Sluta provocera, du gör dej bara till åtlöje! Lägg ner ditt satans tramsande.
Alla förstår vad som menas med "antirasist är ett kodord för antivit".
Endast falska antivita lögnare förnekar detta.
2013-03-01, 12:08
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Jag satte fingret på det anti-vita och att du som anti-vit reagerar med frustration är ett tecken på det.

Mitt inlägg innehöll högst relevanta frågeställningar som du naturligtvis undvek att svara på
men jag får i alla fall se det som positovt att du efterföljde min uppmaning att avstå om du
inte hade något vettigt att komma med.

Dina frågor till Balder var som sagt irrelvent strunt med hänsyn till topic. Vad svarta ev. skulle
tycka om vit invandring medför inte till något svar på frågan i Topic.

Citat:
Jag satte fingret på det anti-vita och att du som anti-vit reagerar med frustration är ett tecken på det.

Det enda du och dina meninsgfränder bildligt talat har gjort är att ni har kört upp fingret i varandras smutsiga rövar och smakat av varefter ni sen kommit fram till att det smakar Hallon.

Jag och flera har ansett att det enligt fakta och vedertagna principer inte kan smaka annat
än skit och ni har inte lyckats komma med ett enda direkt bevis eller annan fakta som stödjer
ert påstående.
Senast redigerad av Mihailovic 2013-03-01 kl. 12:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in