Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Du säger att folket "valt" er antivitism samtidigt som du förnekar att systemet demoniserar Vita och dem som vill hindra antivitt folkmord.
Systemet vill förbjuda dem som vill stoppa antivitism, Grekland till exempel, detta menar du är "frihet". Att antivita politiker som Sarkozy lovar guld och gröna skogar i sina valkampanjer, men när han styr och ingen orkar lyssna politik viskar han om att Vita ska påtvingas invandring och integration till förgörelse.
http://www.youtube.com/watch?v=YFsmvDF6ytk&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=5
Samtidigt som du ivrigt hävdar Vitas underlägsenhet genom att tjata om hur svag Vitas hy är? Vad kommer härnäst, är Vita odugliga för att vi har samhällen som är empatiska med omvärlden och naturen?
Ett folkstyre behöver styras av och för folket, inte ljugas bakom ryggen för att sen blandas bort medan ni skyldiga sjunger om den sköna "mångfalden" i alla frekventa våldtäkter och mord.
Systemet vill förbjuda dem som vill stoppa antivitism, Grekland till exempel, detta menar du är "frihet". Att antivita politiker som Sarkozy lovar guld och gröna skogar i sina valkampanjer, men när han styr och ingen orkar lyssna politik viskar han om att Vita ska påtvingas invandring och integration till förgörelse.
http://www.youtube.com/watch?v=YFsmvDF6ytk&list=FLlmYxHA-ir9g3nbzZRh6baQ&index=5
Samtidigt som du ivrigt hävdar Vitas underlägsenhet genom att tjata om hur svag Vitas hy är? Vad kommer härnäst, är Vita odugliga för att vi har samhällen som är empatiska med omvärlden och naturen?
Ett folkstyre behöver styras av och för folket, inte ljugas bakom ryggen för att sen blandas bort medan ni skyldiga sjunger om den sköna "mångfalden" i alla frekventa våldtäkter och mord.
Nej jag förnekar inget, partier demoniserar varandra hela tiden, sedan demokrati föddes, det är en del utav den. Du har som sagt bara förargad över att den antivita sidan gör ett bättre jobb än den rasistiska.
Du demoniserar ju dem med, vad är skillnaden? Att dom faktiskt lyckas?
Ja, politiker är i stort sett det jävligaste avskummet på jorden. Att du postar länkar med politiker som säger skit säger mig väldigt lite, och er sida har i sådana fall Hitler.
Nej jag har aldrig sagt att någon är mindre värd på grund utav något, det är något du ljuger om.
Jag särskiljer inte vita alls, det är det du inte verkar förstå. Jag skulle aldtig säga att vita är odugliga då "vita" är en ren utseendebeskrivning. Som att säga att någon är värdelös på att parkera bilen för att denne har grått hår, det beror väll på att han suger på att köra inte på utseendemässiga faktorer?
Ja, och sossarna och moderaterna får tillsammans över 80% = har folkets stöd. Folket har i regel tillgång till samma info som du har.