2013-05-05, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Inbilla dig det du. Du välkomnar att vita går under så anti-vit är ett välförtjänt epitet på dig.

Ja du får som sagt kalla mig vad du vill

Våldtäktssamariten sa ju just här att antivit är någom som har tagit ställning i frågan. Jag skiter i frågan, den är helt oviktig för mig, dvs både invandring och vita rasens överlevnad eller bortgång, det rör mig inte ryggen.

Då jag iom detta är antivit, syftar inte uttrycket på de som faktiskt har något emot vita utan på alla som inte är direkt negativa till invandring etc.

DVS, "ni är med oss eller emot oss"

Jag har tidigare i tråden postat forskning på varför människor med låg IQ drar sig emot simplistiska tankar, "ni är med oss eller emot oss" är just en sådan. Kanske värt att diskutera eller iaf tänka lite på?
2013-05-05, 16:22
Bannlyst
Citat:
Man kan ju fråga sig varför en händelse där ett 50-tal negrer går runt och skanderar "Beat Whitey Night" och slår ned vita oprovocerat knappt får någon uppmärksamhet i media:
http://www.youtube.com/watch?v=e6Ya1DcnsEE

För att det hänt ungefär en halv million intressantare saker både i fråga om nivå av våld och i frågan om ekonomi, dvs vilka nyheter som säljer.
2013-05-05, 16:30
Medlem
nu vet jag inte vads som hände med min text,är lite småbäng och tappar musen i golvet helatiden.
2013-05-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja exakt. Du värdesätter vitas existens över andra rasers existens, då är du rasist. Du har dessutom slängt dig med ett antal uttalanden som utan tvekan placerar dig inom ramen för rasism. Tycker du vita är bättre än andra raser, vilket du tydligt uttryckt att du gör, så är du rasist. Detta gäller även som du tycker vita är sämre än andra raser.

Jaha, jag anser att Vita ska existera=andra raser har inget värde eller existensrätt? Vi säger väl så.

Lögner är väl vardagsmat för en antivit ändå så?

Citat:
Nej jag beskriver inte denna utveckling som negativ, då jag flertal gånger sagt att jag inte ser den som negativ. Du gör dock ett hopp i logiken och säger att om jag inte ser den som negativ, ser jag den som positiv. Med andra ord, "du är med oss eller emot oss". Nu är jag inte så mycket för amerikanska 80-tals-klychor så jag hoppar den diskussionen.

Precis, du ser inte utrotningen och antivitt folkmord som negativt. Det är allt som behöver sägas! Alla dina handlingar och argumentation visar ju på antivita mönster också, så.
Citat:
Ja återigen, det är så demokrati funkar. Varje sida gör sitt bästa för att både göra sig hörd och för att smutskasta och tysta den andra. Att din sida gör ett sämre jobb är kritik du borde lägga mot dina åsiktsvänner, inte mig. Du gnäller helt enkelt för att majoriteten inte går på ditt spår.

"Demokrati" är alltså att lura i folk att köpa en bil med trasig motor som en sliskig bilförsäljare, och sedan hävda att det var deras "val"?

Som sagt, ni antivita + lögner=<3. Medan litet normalare människor är upptagna med att göra världen bättre för folket dem älskar och inte försöker rättfärdiga utrotning av Vita folkslag.

Citat:
Ja, min värld leder till en monokultur om 2000 år, vet inte om det riktigt hör till denna diskussion.. RAser utrotas, troligtvis existerar ingen av de raser vi ser idag om 1000 år..

Och djur och även folk utvecklas någon gång kanske till separata grupper, en naturlig företeelse. Något du har så hemskt svårt för.

Därför, i ditt hat mot naturen vill du förstås utrota Vita, som du säger.
Citat:
Well done i övrigt att misstolka hela jämförelsen, poängen var:
Du är inte för något bara för att du inte är emot det.

Givetvis, men du argumenterar hela tiden mot dem som vill se Vita existera, och du säger att "i din värld ska Vita utrotas". Vad mer bevis behövs, antivita, trögskalle?
2013-05-05, 16:37
Medlem
Citat:
Du talar om "vita" som att det vore en enad grupp mot det här, när det snarare är så att "vita" är en halvt enad grupp för detta.

Visst visst, Vita, enligt din egen utsago har ju fått veta från politiker och media att antivitt folkmord pågår, och om dem vill fortsätta det så ska dem stödja detta system.

För du menar att politiker och media aldrig framställt invandring och integration som leder till antivitt folkmord som "mångfald, humanism" och massa andra falska, sliskigt lögnaktiga catchphrases.

Rätt ironiskt egentligen, du reflekterar mängderna av lögner och samma gamla skitsnack, förnekelse och rättfärdigande av antivitt folkmord som politiker och journalister kommer med. Inte särskilt originell..
2013-05-05, 16:39
Medlem
Citat:
För att det hänt ungefär en halv million intressantare saker både i fråga om nivå av våld och i frågan om ekonomi, dvs vilka nyheter som säljer.

Vita som blir nedslagna slumpmässigt är inte intressant?

Såklart det inte är för en antivit.

Citat:
Ja, min värld leder till en monokultur om 2000 år, vet inte om det riktigt hör till denna diskussion.. RAser utrotas

Årets antirasist, tycker jag. Förlåt, menar psykopatisk antivit folkmordsivrare.
2013-05-05, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Jaha, jag anser att Vita ska existera=andra raser har inget värde eller existensrätt? Vi säger väl så.

Lögner är väl vardagsmat för en antivit ändå så?

Precis, du ser inte utrotningen och antivitt folkmord som negativt. Det är allt som behöver sägas! Alla dina handlingar och argumentation visar ju på antivita mönster också, så.

"Demokrati" är alltså att lura i folk att köpa en bil med trasig motor som en sliskig bilförsäljare, och sedan hävda att det var deras "val"?

Som sagt, ni antivita + lögner=<3. Medan litet normalare människor är upptagna med att göra världen bättre för folket dem älskar och inte försöker rättfärdiga utrotning av Vita folkslag.

Och djur och även folk utvecklas någon gång kanske till separata grupper, en naturlig företeelse. Något du har så hemskt svårt för.

Därför, i ditt hat mot naturen vill du förstås utrota Vita, som du säger.

Givetvis, men du argumenterar hela tiden mot dem som vill se Vita existera, och du säger att "i din värld ska Vita utrotas". Vad mer bevis behövs, antivita, trögskalle?

Vet du vad, tycker du inte att du är rasist så är du väll inte det, men då borde väll även min egen åsikt om mig själv väga tyngre än din?

Nej jag ser det inte som negativt, jag ser det som ointressant. Men åter igen, att du inte är negativ till något gör dig inte positiv till det, jag menar, hur hårt hoppar du itne i logiken här. Om jag säger att jag inte tycker vatten är direkt gott är det i din mening det samma som att jag sagt att det är äckligt. Det finns mer än 2 alternativ. Ytterst simplistiskt tänkande.

Demokrati är att göra allt du kan för att din sida skall vinna argumentet, den sida som är bäst på att manipulera får mest röster. Du klagar som sagt på något alla partier har samma möjlighet att göra. Men klaga på SD, inte på mig, om dom gör ett dåligt jobb.

Du verkar missa hela tiden, du är minoriteten, "det onormala". De åsikter du kallar "antivita" är just det som är den normala åsikten i sverige. Normal syftar till vad de flesta tycker.

Nej jag har inte svårt för det, även detta, liksom rasblandningen, är naturliga processer. Ingen process är ju onaturlig egentligen, då skulle den inte kunna ske. ALLT som sker är naturligt.

Nej, jag är neutral till naturen, jag skiter i om vita förvinner, om svarta försvinner, och om djurarter försvinner, det är det dom gjort sedan tidernas begynnelse och kanske det mest naturliga som existerar.

Ja jag har redan förklarat att jag gillar att argumentera mot irrationella människor, av samma anledning diskuterar jag mot kristna, skulle jag diskutera mot vad du kallar "antivita" skulle jag ju få fullt logiska svar som inte alls var lika roliga att svara på.
2013-05-05, 16:53
Bannlyst
Citat:
Vita som blir nedslagna slumpmässigt är inte intressant?

Såklart det inte är för en antivit.

Årets antirasist, tycker jag. Förlåt, menar psykopatisk antivit folkmordsivrare.

Jo det är till och med spännande, sätter lite fara i tillvaron och ser till att livet inte blir så trist, som terrorism.

Men som politisk fråga? Nej, då bryr jag mig inte alls, varken om vita eller svarta blir nedslagna, möjligtvis om att människor blir nedslagna, men jag märker inte i huvudtaget på hudfärg, svarta som slår vita är samma sak som svarta som slår svarta, gula eller vad man nu kan tänka sig för situation, jag gör ingen skillnad på ras alls.

Därav är det för mig totalt oväsentligt om vita försvinner, jag ser ju alla som människor så det enda som händer är att vi förlorar vårt svaga pigment från min synvinkel.
2013-05-05, 16:57
Bannlyst
Citat:
Visst visst, Vita, enligt din egen utsago har ju fått veta från politiker och media att antivitt folkmord pågår, och om dem vill fortsätta det så ska dem stödja detta system.

För du menar att politiker och media aldrig framställt invandring och integration som leder till antivitt folkmord som "mångfald, humanism" och massa andra falska, sliskigt lögnaktiga catchphrases.

Rätt ironiskt egentligen, du reflekterar mängderna av lögner och samma gamla skitsnack, förnekelse och rättfärdigande av antivitt folkmord som politiker och journalister kommer med. Inte särskilt originell..

Ja återigen, det pågår inget folkmord, men det pågår helt klart en process som verkar resultera i att vi vita försvinner. Denna skiter jag fullständigt i, människor finns kvar, och "vit" är inget annat än solbränna, jag kan sluta vara vit genom att åka till grekland i par månader som jag ser det. för mig är det 0 skillnad utom just utseendemässig, som jag inte bryr mig om mer än jag väljer mina vänner efter hårfärg.

Men skiljer inte du på om någon dör av ålder, tar livet av sig, eller blir mördad? Det är samma sak allting? Varför gör det då inget skillnad för dig att vita väljer sin sexpartner eller blir tvingade?

Men jag förnekar inte att det du tolkar som ett folkmord felaktigt juridiskt sett pågår, och inte heller att det inte rör mig ryggen vare sig om det fortgår eller upphör.
2013-05-05, 17:41
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ja du får som sagt kalla mig vad du vill

Våldtäktssamariten sa ju just här att antivit är någom som har tagit ställning i frågan. Jag skiter i frågan, den är helt oviktig för mig, dvs både invandring och vita rasens överlevnad eller bortgång, det rör mig inte ryggen.

Då jag iom detta är antivit, syftar inte uttrycket på de som faktiskt har något emot vita utan på alla som inte är direkt negativa till invandring etc.

DVS, "ni är med oss eller emot oss"

Jag har tidigare i tråden postat forskning på varför människor med låg IQ drar sig emot simplistiska tankar, "ni är med oss eller emot oss" är just en sådan. Kanske värt att diskutera eller iaf tänka lite på?
Du säger att du är neutral i frågan men det är ingen som går på det, du argumenterar ju hela tiden emot de som vill bevara vita människor så du har uppenbarligen investerat hårt i någon slags "liberal" ideologi som omfattar att vita skall utplånas och du låtsas som att det är självvalt. Du säger själv att du är för "folksjälvmord" så du är ju inte riktigt frisk. Uppsök en exorcist.
2013-05-05, 17:57
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Hade ett 50-tal vita personer gått runt och slagit ned svarta eller judar och skanderat "Beat the nigger night" eller "Beat the kike night" så hade det slagits upp stort i media, då hade de inte oroat sig för att nyheten kunde inspirera till aversion mot vita, men när vita drabbas så tystas det ned och glöms bort. Det passar inte in i deras politiskt korrekta verklighetsbeskrivning där det är de vita som skall stå för "rasismen".
2013-05-05, 18:03
Bannlyst
Citat:
Du säger att du är neutral i frågan men det är ingen som går på det, du argumenterar ju hela tiden emot de som vill bevara vita människor så du har uppenbarligen investerat hårt i någon slags "liberal" ideologi som omfattar att vita skall utplånas och du låtsas som att det är självvalt. Du säger själv att du är för "folksjälvmord" så du är ju inte riktigt frisk. Uppsök en exorcist.

Om du med "argumenterar emot" menar "berättar hur man kan gå runt lagen för att skapa ett helt vitt samhälle", så ja.

Gång på gång påpekar jag att jag är helt ok om man startar vita samhällen.

Ja, jag är för dödshjälp med. Människors rätt att göra vad dom vill med sitt liv. Detta faller under samma princip, vita människors rätt att skaffa barn med vilka dom vill. Ingen har rätt att säga vem du skall ha barn med,.

Så ja, om vita vill blanda bort sin ras så stödjer jag deras fria val att göra så. Precis som jag stödjer deras fria val att bara ligga med blonda enögda pirater om dom så vill,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in