Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Jaha, jag anser att Vita ska existera=andra raser har inget värde eller existensrätt? Vi säger väl så.
Lögner är väl vardagsmat för en antivit ändå så?
Precis, du ser inte utrotningen och antivitt folkmord som negativt. Det är allt som behöver sägas! Alla dina handlingar och argumentation visar ju på antivita mönster också, så.
"Demokrati" är alltså att lura i folk att köpa en bil med trasig motor som en sliskig bilförsäljare, och sedan hävda att det var deras "val"?
Som sagt, ni antivita + lögner=<3. Medan litet normalare människor är upptagna med att göra världen bättre för folket dem älskar och inte försöker rättfärdiga utrotning av Vita folkslag.
Och djur och även folk utvecklas någon gång kanske till separata grupper, en naturlig företeelse. Något du har så hemskt svårt för.
Därför, i ditt hat mot naturen vill du förstås utrota Vita, som du säger.
Givetvis, men du argumenterar hela tiden mot dem som vill se Vita existera, och du säger att "i din värld ska Vita utrotas". Vad mer bevis behövs, antivita, trögskalle?

Vet du vad, tycker du inte att du är rasist så är du väll inte det, men då borde väll även min egen åsikt om mig själv väga tyngre än din?
Nej jag ser det inte som negativt, jag ser det som ointressant. Men åter igen, att du inte är negativ till något gör dig inte positiv till det, jag menar, hur hårt hoppar du itne i logiken här. Om jag säger att jag inte tycker vatten är direkt gott är det i din mening det samma som att jag sagt att det är äckligt. Det finns mer än 2 alternativ. Ytterst simplistiskt tänkande.
Demokrati är att göra allt du kan för att din sida skall vinna argumentet, den sida som är bäst på att manipulera får mest röster. Du klagar som sagt på något alla partier har samma möjlighet att göra. Men klaga på SD, inte på mig, om dom gör ett dåligt jobb.
Du verkar missa hela tiden, du är minoriteten, "det onormala". De åsikter du kallar "antivita" är just det som är den normala åsikten i sverige. Normal syftar till vad de flesta tycker.
Nej jag har inte svårt för det, även detta, liksom rasblandningen, är naturliga processer. Ingen process är ju onaturlig egentligen, då skulle den inte kunna ske. ALLT som sker är naturligt.
Nej, jag är neutral till naturen, jag skiter i om vita förvinner, om svarta försvinner, och om djurarter försvinner, det är det dom gjort sedan tidernas begynnelse och kanske det mest naturliga som existerar.
Ja jag har redan förklarat att jag gillar att argumentera mot irrationella människor, av samma anledning diskuterar jag mot kristna, skulle jag diskutera mot vad du kallar "antivita" skulle jag ju få fullt logiska svar som inte alls var lika roliga att svara på.