Citat:
Ursprungligen postat av BullConnor
Det är det här du gömmer dig bakom hela tiden. Du återkommer med samma sak om och om igen.
Vad du vet, det är att massiv invandring krävs för oppblandningen. Men du säger det aldrig. Du vill få det att verka som om det inte är ett politiskt medvetet beslut att ha invandring av den typ vi har i dag.
Det är det som gör att ditt prat om "partnerval" klingar falskt. För du vet likaväl som alla andra här att denna oppblandning kan ske var som helst. Men det som antirasismen är militant om är att det ska ske i vita länder. Och det ska kontinuerligt till mer invandring till vita länder för då kan oppblandning ske. Det är arbetsmetoden.
Målet har Henke varit tydlig med: "färre och färre vita barn".
JAg gömmer mig bakom det fria valet? Nej du, jag står för det fria valet så öppet det i huvud taget går.
Nej allt som skulle KRÄVAS vore ett par hundra jävligt aktiva invandrarmän och en stor grupp villiga svenska kvinnor.
JA det är klart det är ett politiskt medvetet beslut, det svenska folket röstade för och fortsätter rösta på partierna som står bakom dessa beslut, det kallas demokrati.
JAg skiter både i OM det sker och VAR det sker så... Bara inte ett viktigt problem för mig..
Mer utbildning = Färre barn, du kan se statistik i hela världen, det stämmer i stort sett utan undantag. Vill du då att politiker ska kämpa för en mindre utbildad befolkning? Eller att det ska införas någon sorts uppmuntran att para sig med vita? Vad är din idé här? Och alltså inte på att få ut invandrarna, utan på att få svenskar att skaffa fler barn.
För utan barn, antar jag att du själv förstår att vår ras dör ut oavsett.