Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Jo det är till och med spännande, sätter lite fara i tillvaron och ser till att livet inte blir så trist, som terrorism.
Men som politisk fråga? Nej, då bryr jag mig inte alls, varken om vita eller svarta blir nedslagna, möjligtvis om att människor blir nedslagna, men jag märker inte i huvudtaget på hudfärg, svarta som slår vita är samma sak som svarta som slår svarta, gula eller vad man nu kan tänka sig för situation, jag gör ingen skillnad på ras alls.
Därav är det för mig totalt oväsentligt om vita försvinner, jag ser ju alla som människor så det enda som händer är att vi förlorar vårt svaga pigment från min synvinkel.
Så, om folk blir anfallna för sin ras är det iiinget problem alls? Kul.
Nej då, du bryr dig inte alls om Vita utrotas, ändå måste du lägga till att "svaga pigment" utrotas. Vita ska försvinna enligt dig för att vår hy inte är lika soltålig? Kul.
Antivit argumenterar för Vitas "svaghet" (uppfinna solkräm och mkt annat är en svaghet antar jag?) för att rättfärdiga antivitt folkmord. Kul.
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Ja återigen, det pågår inget folkmord, men det pågår helt klart en process som verkar resultera i att vi vita försvinner. Denna skiter jag fullständigt i, människor finns kvar, och "vit" är inget annat än solbränna, jag kan sluta vara vit genom att åka till grekland i par månader som jag ser det. för mig är det 0 skillnad utom just utseendemässig, som jag inte bryr mig om mer än jag väljer mina vänner efter hårfärg.
Men skiljer inte du på om någon dör av ålder, tar livet av sig, eller blir mördad? Det är samma sak allting? Varför gör det då inget skillnad för dig att vita väljer sin sexpartner eller blir tvingade?
Men jag förnekar inte att det du tolkar som ett folkmord felaktigt juridiskt sett pågår, och inte heller att det inte rör mig ryggen vare sig om det fortgår eller upphör.
Inget folkmord, och du menar att du inte bryr dig utifall det pågår?
Ändå så gläds du av att Vita "svaga pigment" utrotas? Ändå så argumenterar du emot varje person som vill att Vita ska existera? Ändå så kallar du utrotningen av Vita för "utveckling"?
Ändå så säger du helt nonchalant:
Citat:
Ja, min värld leder till en monokultur om 2000 år, vet inte om det riktigt hör till denna diskussion.. RAser utrotas
Trots att du nyss sagt att det inte pågår antivitt folkmord eller att du bryr dig, så försöker du ändå rättfärdiga och få det låta helt naturligt att ni antivita vill se Vita bortblandade.
Men såklart, nu kommer fler lögner om hur folk inte blivit grundlurade om vad som egentligen händer. För folk ska ju själva komma på att när ni säger "mångfald" menar ni "mindre Vita".