2013-04-13, 21:45
Medlem
SFC1977s avatar
Vissa här är som en del människor som inte vill sluta prata, trots att man visar det med hela kroppen.
Man står i 45 graders vinkel mot dom och t.o.m pekar med fingret att man är på väg ditåt och lägger till på väg till operation. Men det verkar inte gå hela vägen in i huvudet ändå på vissa.
Trots att det har bevisats att det är en mantra utan några fakta så fortsätter vissa här fortfarande.
2013-04-14, 01:00
Medlem
fboba40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Vissa här är som en del människor som inte vill sluta prata, trots att man visar det med hela kroppen.
Man står i 45 graders vinkel mot dom och t.o.m pekar med fingret att man är på väg ditåt och lägger till på väg till operation. Men det verkar inte gå hela vägen in i huvudet ändå på vissa.
Trots att det har bevisats att det är en mantra utan några fakta så fortsätter vissa här fortfarande.

Givetvis, de måste desperat försöka legitimera sin rasism. De är som barn med sina ramsor: "antirasist är antivit".
2013-04-14, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Givetvis, de måste desperat försöka legitimera sin rasism. De är som barn med sina ramsor: "antirasist är antivit".

Bra jämförelse faktiskt. Jag liknar dom närmare med fundamentalt religiösa dock. All information som inte stämmer in i deras världsbild är propaganda eller lögn etc.
2013-04-14, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Samma prat från antivita hela tiden, när Vita förväntas vara på väg att försvinna i flertal av sina länder detta århundrade, påhejat av antirasister/antivita som "mångfald, humanism, jämlikhet", då är det inte folkmord. Då är det "utveckling" istället.

Och när politikerna tydligt ljuger om deras avsikter och vad dem egentligen vill ha (som antivita ljuger om deras egentliga mål=folkmord, men kallar det annat) förnekar dem politikernas lögner och hävdar att ljuga i evigheter för att uppnå politisk makt är "folkvalt".

Jag antar att maffia som "skyddar" affärer för en summa är folkvalt också. Maffian sa ju trots allt det med fina ord, det är ju helt otänkbart att i verkligheten så är maffians bedrifter utpressning, hot och våld. Vilket löjligt påstående.

Men som sagt försvinner vi ju oavsett om vi blandar oss då vi förökar oss för lite. Är det alltså även rasmord att inte skaffa barn?

Det är väldigt enkelt: Mord är det om någon dör. Förklara för mig vem som dör när två personer skapar barn. Talar du om att det är något form av folkmord på våra gener, hur skiljer sig detta från vem du än har sex med? Du vet att en stor del av DINA gener försvinner oavsett om det är en vit du skaffar barn med. Du har lika många gener gemensamt med ett halvsvart barn som är ditt som du har med ett vitt barn som är ditt.

Nej, hur gör du denna parallell? Detta är organisationer som inte ens deltar i val. Medan de partier som styr vårt land har flera millioner röster på sig. Förklara för mig den logiska kopplingen.
2013-04-14, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ja, idiotin är bottenlös hos antivita, så mycket är säkert!

Politiker ljuger och säger aldrig öppet att dem vill utrota Vita om dem väljs, du förnekar detta för att du gillar denna lögn-tyranni och bortblandningen av Vita, inte minst.

Folket har aldrig fått välja något om deras öde utan att få en hink av stinkande sörja lögner på en. Från lögnare som dig bl.a. som inte ens kan erkänna att era antivita husgudar ljuger om deras avsikter för folket. Men babbla på för all del, lögnerna och ni antivita exponerar er själva.

Och då menar du med andra ord att större delen av Sveriges befolkning är antivit? Då är det ju ren demokrati att landet styrs på ett "antivitt" sätt.

Nej jag förnekar det för att jag inte tror att det stämmer..

Jag GILLAR inte bortblandningen av vita, jag bara konstaterar att den är ett faktum. Jag är neutral i frågan, det rör mig inte ryggen helt enkelt.

Du talar ju om att rasblandning är folkmord. Men som du säkert vet så föder Svenskar så pass få barn att vi om ca 300 år är borta oavsett blandning eller inte. Är det alltså då även rasmord att göra valet att inte skaffa barn alls?
2013-04-14, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Jag uppskattar dem till ca 99% av dem som kallar sig antirasister ja. SSU, Mona Sahlin, Expo är exempel på personer/organisationer som gärna basunerar ut att de är "antirasister" men som ganska uppenbart är antivita. Detsamma gäller för en absolut majoritet av dagens "antirasister". Man har fokus på den "vite mannen", den vite mannens kolonialism, rasism och arvsskuld.

Så kanske det "känns" men det kanske jag inte behöver. För min del känns det mer som du tillhör vänstern och är en sådan person som redan har förutbestämd uppfattning. Du är i mina ögon redan en "lost cause" och kanske inte värt att lägga ner energi på att försöka övertyga.

Något säger mig att du inte ens vet vilka 99% av antirasisterna är. Din slutsats är därav inte logisk.

Det verkar även som att arvskuld är synonymt med att ha läst historia.

Jag är ganska blå i min politiska åskådning, så nu är du ute och cyklar igen.

Men det är bra att du säger att jag har en förutbestämd uppfattning i samma inlägg som du pekar på att 99% av en grupp, varav du med högsta trovärdighet inte ens kommit kontakt med 1%, följer en viss trend, är inte det i stort sett definitionen av en förutbestämd uppfattning?
2013-04-14, 23:29
Medlem
Citat:
Bara av ren nyfikenhet, varför vill politikerna utrota vita?

Mindre självständiga och fritänkande folk, enklare att centralisera och införa globalt välde och diktatur, hat mot Vita? Finns 1000 och 1 svar.

Varför en psykopat vill mörda någon är knappast så viktigt som att förhindra själva mordet i första hand anser jag. Om man sen vill förstå hatet i antivitismens mekanik, kör på.

Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Men som sagt försvinner vi ju oavsett om vi blandar oss då vi förökar oss för lite. Är det alltså även rasmord att inte skaffa barn?

Det är väldigt enkelt: Mord är det om någon dör. Förklara för mig vem som dör när två personer skapar barn. Talar du om att det är något form av folkmord på våra gener, hur skiljer sig detta från vem du än har sex med? Du vet att en stor del av DINA gener försvinner oavsett om det är en vit du skaffar barn med. Du har lika många gener gemensamt med ett halvsvart barn som är ditt som du har med ett vitt barn som är ditt.

Nej, hur gör du denna parallell? Detta är organisationer som inte ens deltar i val. Medan de partier som styr vårt land har flera millioner röster på sig. Förklara för mig den logiska kopplingen.

Vill du inte skaffa barn, skaffa inte barn. Tvinga inte heller alla andra Vita att inte skaffa barn eller att blanda sig och integrera med icke-Vita?

Fast kontrollbehov verkar rätt obligatoriskt sen Sovjet tiden för en "antirasist", va?

Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Och då menar du med andra ord att större delen av Sveriges befolkning är antivit? Då är det ju ren demokrati att landet styrs på ett "antivitt" sätt.

Nej jag förnekar det för att jag inte tror att det stämmer..

Jag GILLAR inte bortblandningen av vita, jag bara konstaterar att den är ett faktum. Jag är neutral i frågan, det rör mig inte ryggen helt enkelt.

Du talar ju om att rasblandning är folkmord. Men som du säkert vet så föder Svenskar så pass få barn att vi om ca 300 år är borta oavsett blandning eller inte. Är det alltså då även rasmord att göra valet att inte skaffa barn alls?

Vi har etablerat att antivita politiker ljuger och förvrider sanningen jämnt när det passar dem, och antirasister följer deras exempel. När det pekas till bevisen blånekas det såklart eller blir tyst som i graven.

Om du ogillar det antivita folkmordet, varför försöka framställa antivita lögnhalsar som Reinfeldt och kompani som på något sätt ärliga och valda under rättvisa förhållanden?

Om du ogillar det antivita folkmordet, varför är du så ivrig att argumentera mot dem som pekar ut det antivita hatet, som inte vill ha Vita bortblandade?

Du är alltså "neutral", men vill samtidigt inte ha Vita bortblandade(du har kallat det utveckling?) men samtidigt rör det dig inte alls i ryggen när det sker, som du skrev. Låter som att du är litet av varje, sympatisk, ointresserad och skyldig.

Tyvärr finns det ju en roll för alla, och din sida har du redan visat upp. Eller vem vet, ångrar du att du kallat bortblandningen/folkmordet av Vita för "utveckling"?
Senast redigerad av R3kyl 2013-04-14 kl. 23:35.
2013-04-14, 23:41
Medlem
Citat:

Vi kan omöjligt säga sanningen lika mycket som "antirasister" klämmer fram lögner, det finns för mycket av det senare!

Ända sedan massmords kommunisten Leon Trotsky introducerade det senaste inom förtrycks propaganda; "rasism" har det spammats om och om igen för att få tyst på varenda röst som vågar yttra sig annorlunda, minst 100 år nu. Fast hyckleri stör ju ingen riktig antivit, såklart!

Alla måste vi ju sjunga internationalen, gulag för resten.
2013-04-15, 02:49
Medlem
Henrik-Os avatar

Citat:

Mindre självständiga och fritänkande folk, enklare att centralisera och införa globalt välde och diktatur, hat mot Vita? Finns 1000 och 1 svar.

Varför väljer du då totalt sinnesförvirrade och löjeväckande svar som exempel? Ser fram emot att du hittar ett enda vettigt, rimligt svar ur detta påstådda överflöd av förklaringar.
2013-04-15, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-O

Varför väljer du då totalt sinnesförvirrade och löjeväckande svar som exempel? Ser fram emot att du hittar ett enda vettigt, rimligt svar ur detta påstådda överflöd av förklaringar.

Haha visst, motivationerna som alltid lockat maktgalna blodiglar och hatiska psykopater utan någon respekt för liv och natur är ju verkligen löjeväckande att påstå!

Men jag kan sympatisera, antivit. I antirasismens system är ju bortblandningen av Vita "jämställdhet, humanism, utveckling, mångfald" och all sorters fluffiga ord som kan spys fram. Men det blir ju samtidigt jobbigt att resa sig från bädden av förlamande fluffighet, och se verkligheten.

Men säg oss, är du snäll. Varför är det så viktigt vilken motiveringen bakom antivitism är, du tycker att problemet är att finna en viktig orsak att utrota Vita, inte ATT Vita blir bortblandade och utrotade? Säger väl allt om detta sjuka system och tankesätt.
Senast redigerad av R3kyl 2013-04-15 kl. 03:21.
2013-04-15, 03:22
Medlem
Henrik-Os avatar
Citat:
Haha visst, motivationerna som alltid lockat maktgalna blodiglar och hatiska psykopater utan någon respekt för liv och natur är ju verkligen löjeväckande att påstå!

Men jag kan sympatisera, antivit. I antirasismens systemet är ju bortblandningen av Vita "jämställdhet, humanism, utveckling, mångfald" och all sorters fluffiga ord som kan spys fram. Men det blir ju samtidigt jobbigt att resa sig från bädden av förlamande fluffighet, och se verkligheten.

Men säg oss, är du snäll. Varför är det så viktigt vilken motiveringen bakom antivitism är, du tycker det är viktigt med en bra orsak att utrota Vita, inte ATT Vita blir bortblandade och utrotade? Säger väl allt om detta sjuka system och tankesätt.

Du förstod inte varför den frågan ställdes alltså? Det var för att få dig att tänka till, att inse hur absurt det är att anta att det skulle finnas några rimliga förklaringar till detta öht. Istället svarar du med några otroligt korkade exempel.
2013-04-15, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-O
Du förstod inte varför den frågan ställdes alltså? Det var för att få dig att tänka till, att inse hur absurt det är att anta att det skulle finnas några rimliga förklaringar till detta öht. Istället svarar du med några otroligt korkade exempel.

Tänka till är ett högst intressant ord från en antivit! Med tanke på när antivit ena sekunden förnekar att folkmord begås, och i den andra uppmuntrar det antivit kallar utveckling/humanism/antirasism(o.s.v), när det egentligen alltid leder till en värld med färre Vita barn. Det vill säga i klarspråk - folkmord.

Men förstås, alla som inte särar skinkorna för antirasismens krav är korkade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in