Citat:
Ursprungligen postat av fboba40
Bara av ren nyfikenhet, varför vill politikerna utrota vita?
Mindre självständiga och fritänkande folk, enklare att centralisera och införa globalt välde och diktatur, hat mot Vita? Finns 1000 och 1 svar.
Varför en psykopat vill mörda någon är knappast så viktigt som att förhindra själva mordet i första hand anser jag. Om man sen vill förstå hatet i antivitismens mekanik, kör på.
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Men som sagt försvinner vi ju oavsett om vi blandar oss då vi förökar oss för lite. Är det alltså även rasmord att inte skaffa barn?
Det är väldigt enkelt: Mord är det om någon dör. Förklara för mig vem som dör när två personer skapar barn. Talar du om att det är något form av folkmord på våra gener, hur skiljer sig detta från vem du än har sex med? Du vet att en stor del av DINA gener försvinner oavsett om det är en vit du skaffar barn med. Du har lika många gener gemensamt med ett halvsvart barn som är ditt som du har med ett vitt barn som är ditt.
Nej, hur gör du denna parallell? Detta är organisationer som inte ens deltar i val. Medan de partier som styr vårt land har flera millioner röster på sig. Förklara för mig den logiska kopplingen.
Vill du inte skaffa barn, skaffa inte barn. Tvinga inte heller alla andra Vita att inte skaffa barn eller att blanda sig och integrera med icke-Vita?
Fast kontrollbehov verkar rätt obligatoriskt sen Sovjet tiden för en "antirasist", va?
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Och då menar du med andra ord att större delen av Sveriges befolkning är antivit? Då är det ju ren demokrati att landet styrs på ett "antivitt" sätt.
Nej jag förnekar det för att jag inte tror att det stämmer..
Jag GILLAR inte bortblandningen av vita, jag bara konstaterar att den är ett faktum. Jag är neutral i frågan, det rör mig inte ryggen helt enkelt.
Du talar ju om att rasblandning är folkmord. Men som du säkert vet så föder Svenskar så pass få barn att vi om ca 300 år är borta oavsett blandning eller inte. Är det alltså då även rasmord att göra valet att inte skaffa barn alls?
Vi har etablerat att antivita politiker ljuger och förvrider sanningen jämnt när det passar dem, och antirasister följer deras exempel. När det pekas till bevisen blånekas det såklart eller blir tyst som i graven.
Om du ogillar det antivita folkmordet, varför försöka framställa antivita lögnhalsar som Reinfeldt och kompani som på något sätt ärliga och valda under rättvisa förhållanden?
Om du ogillar det antivita folkmordet, varför är du så ivrig att argumentera mot dem som pekar ut det antivita hatet, som inte vill ha Vita bortblandade?
Du är alltså "neutral", men vill samtidigt inte ha Vita bortblandade(du har kallat det utveckling?) men samtidigt rör det dig inte alls i ryggen när det sker, som du skrev. Låter som att du är litet av varje, sympatisk, ointresserad och skyldig.
Tyvärr finns det ju en roll för alla, och din sida har du redan visat upp. Eller vem vet, ångrar du att du kallat bortblandningen/folkmordet av Vita för "utveckling"?