2017-02-20, 19:00
Medlem
tj.s avatar
I vanlig ordning gäller att inlägg rörande drogshoppar hör hemma i tråden för det avseendet.
/Mod
Citera
2017-03-03, 10:02
Medlem
En polisbil står utanför IKSU i Umeå. Såg inga poliser i gymmet men det är ju rätt stort.
Citera
2017-04-27, 21:00
Medlem
Resultat av en razzia i November:
http://nwt.se/karlskoga-degerfors/20...t?refresh=true
Citera
2017-05-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Ja när du köper en vial testo, är det 0.5gram pulver du får i en liten påse då eller?

en vial så ska det vara vanligtvis 2.5g i, eller 0.25g pr ml,
Citera
2017-06-08, 16:12
Medlem
Masingas avatar
Har fått en brev med kallelse. Hur vanligt är det att anonyma golar? Jag ringde upp handläggaren och så att jag kan inte komma på angivet datum och vi kom överens om ett nytt. Han verkade laidback och tyckte inte det var ngt som helst problem, önskade mig trevlig semester, inbillar jag mig eller är det en indikation på att de "bara" är ett anonymt tips för hade de haft ngt att gå på hade de gjort en husrannsakan?
Citera
2017-06-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Har fått en brev med kallelse. Hur vanligt är det att anonyma golar? Jag ringde upp handläggaren och så att jag kan inte komma på angivet datum och vi kom överens om ett nytt. Han verkade laidback och tyckte inte det var ngt som helst problem, önskade mig trevlig semester, inbillar jag mig eller är det en indikation på att de "bara" är ett anonymt tips för hade de haft ngt att gå på hade de gjort en husrannsakan?
Fick du hem kallelse på dopingtest bara så från ingenstans utan tidigare misstanke?
Citera
2017-06-08, 18:27
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Fick du hem kallelse på dopingtest bara så från ingenstans utan tidigare misstanke?
Japp
Citera
2017-06-08, 19:12
Medlem
Vi säger att paketet HAR skickats MEN det har inte kommit fram.

Vad är möjliga orsaker? Har någon lirare på posten slarvat? Har polisen slitet upp brevet och behållt det i misstanke av att det ska vara AAS?

Paketet skulle ha kommit fram för 6 arbetsdagar sedan. Kommer jag få en husrannsakan?

helvete!
Citera
2017-06-08, 19:49
Medlem
Masingas avatar
Om de misstänker men hittar inget hemma eller i kroppen vad kan de göra om de bara sett en beställning?
Citera
2017-06-08, 20:17
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100procenthalvbra
Eller inget test, förhör.
Citera
2017-06-09, 11:23
Medlem
starkefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Om de misstänker men hittar inget hemma eller i kroppen vad kan de göra om de bara sett en beställning?

Absolut ingenting. En beställning i sej betyder typ inget om du inte är positiv eller de hittar en produkt. Sen är ju intresset för brottet minimalt så lugnt
Citera
2017-06-09, 12:04
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Absolut ingenting. En beställning i sej betyder typ inget om du inte är positiv eller de hittar en produkt. Sen är ju intresset för brottet minimalt så lugnt
Grymt då kan de inte göra ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in