2013-01-21, 15:56
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Ni kan läsa om dom senaste razziorna på DOPINGJOURENS hemsida om ni vill och även på SNPF. Finns ett par intressanta fall senaste månaden som vart uppe. Misstänker en eller två av dom har nicks här inne, men vet ej vilka. Ni får gärna pimma mig då ja gärna vill diskutera vissa saker med er om ni läser detta.

mvh

Heavy
Citera
2013-01-21, 20:59
Medlem
GorgJuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Ni kan läsa om dom senaste razziorna på DOPINGJOURENS hemsida om ni vill och även på SNPF. Finns ett par intressanta fall senaste månaden som vart uppe. Misstänker en eller två av dom har nicks här inne, men vet ej vilka. Ni får gärna pimma mig då ja gärna vill diskutera vissa saker med er om ni läser detta.

mvh

Heavy

Bara skummat igenom dom men jag hittade inget, specificera gärna närmare eller länka
Citera
2013-01-21, 21:09
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izildor
beställde du idag då? skönt att höra att dom lever iallafall. är ju grymt bra service förövrigt.
Jag får lugna ner mig och vänta lite till på svar helt enkelt. saknar min deca!!

Beställde inte men snackade lite med dom

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av GorgJunior
Bara skummat igenom dom men jag hittade inget, specificera gärna närmare eller länka

Tja GJ!

dopingjouren.se/sv/nyheter/

mvh

Heavy
Citera
2013-01-22, 20:50
Medlem
Vilket gym i Sundsvall var det de gjorde razzia på häromdagen?
Citera
2013-01-22, 22:04
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotel
Vilket gym i Sundsvall var det de gjorde razzia på häromdagen?

Iron Works
Citera
2013-02-03, 22:44
Bannlyst
kolla på sida 2!!
http://np.netpublicator.com/netpublication/n58341238
Citera
2013-02-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
kolla på sida 2!!
http://np.netpublicator.com/netpublication/n58341238
?
Citera
2013-02-03, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
?
läs sida 2 dem tog en ordningsvakt i helsingborg för doping och hur dem kollar genom facebook osv. Kan nog vara lite bra information
Citera
2013-02-04, 21:27
Medlem
Mailaccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
läs sida 2 dem tog en ordningsvakt i helsingborg för doping och hur dem kollar genom facebook osv. Kan nog vara lite bra information

Lyckas du läsa det själv?

Mailaccount
Citera
2013-02-04, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mailaccount
Lyckas du läsa det själv?

Mailaccount
Ja det gör jag
Citera
2013-02-05, 13:46
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Polisen i Örebros nästa åtgärd mot privatpersoner som dopar sig.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5431150

Nån i Örebro som kan mer om detta får gärna skriva av sig.

mvh
Citera
2013-02-05, 13:52
Medlem
Heavyassloadeds avatar
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...pning-pa-gymet

Östersund friskis önskar samarbeta för att stoppa dopning. Om ni i Östersund på friskis läser detta vill jag bara säga en sak till er: ni kan aldrig någonsin stoppa, bromsa eller hindra oss. Det går inte, har aldrig gått och kommer aldrig att gå. Vi kommer öka i antal och växa oss starkare varje år och med tanke på att 50% av alla som avslöjas inte är kroppsbyggare så kommer ni bli tvungna att leta bland er själva, bland era egna vänner i kvarteret som ni festar med och träffar på kafeer, och det är jobbigt.. dom kommer vända sig mot er då nämligen och är man så rubbad att man jobbar gratis på ett kärring gym och gör sånt så borde man kanske få en näsbränna ibland av sina vänner.

Själv är jag stolt dopingbrukare sen 14 år och kommer aldrig sluta någonsin så länge jag inte själv vill det. Ingen eller ingenting kan få mig att ändra mig. Endast min egen vilja kan ändra på det.

Lyft era huvud krigare och bröder!!! Var stolta och låt inte någon säga vad ni ska göra och inte göra!!!

mvh

EDIT: då jag känner folk som jobbar på friskis vet jag att de kontroller som görs inte är random. man tipsar kontrollanterna om vilka som är misstänkta. Detta är dock inte nåt man skyltar med utan man förnekar detta starkt.
Senast redigerad av Heavyassloaded 2013-02-05 kl. 13:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in