Citat:
Ursprungligen postat av
-Gustavsson
Måste du pissa så är det gameover, neka bruk så slippper du husis förhoppningsvis
Är inte game over för mig

Neka bruk ska man göra oavsett!
Funderar på kanske spara några zma kapslar i en zippåse och något vitt pulver i zippåsar bara för jävlas.
Citat:
Ursprungligen postat av
concertasoc
Har du inga grejer hemma eller har något emot att dom gör husis så kan du ju alltid göra det jobbigt genom att vägra pissprov och låta dom ta med dig till ett överbelastad sjukhus för ett blodprov. Men du kan ju vara helt säker på att du får en husis under tiden du tjafsar.
Är dom otrevliga som många här nämner då kommer jag garanterat vägra pissa. Sätta upp kamera hemma så det spelas in när dom gör husis.
Citat:
Ursprungligen postat av
litenjaekel
Allt handlar om statistik. Polisledningen vill ha bra statistik på uppklarade brott, då ger sådant som t.ex. dopingbrott, narkotikabrott och fortkörning bra utfall kontra resurser. Till skillnad från skjutningar, misshandel och våldtäkt, som är svårutrett.
Nu är det ju inte de som tvingas in på gymmen och kräva pissprov som har beslutat om det, de gör bara sitt jobb. Har svårt att tro att särskilt många som är poliser tänkte "fan va nice det ska bli sen när jag får börja jobba och kan gå in på gym och be alla om urinprov", men jag kan ju ha fel.
Så är det, men just detta hat mot doping tycker jag är ganska sjukt. 20-30 poliser under 2 hela dagar som spanar och raidar gym?
Under den tiden så blev folk knivhuggna och rånade mitt i stan
Går ju inte plocka folk för dom är dopade och sen säga "vi stoppade precis ett brott för den doping leder automatiskt till våldsbrott". Är ju lite så dom verkar resonera.
Citat:
Ursprungligen postat av
Torreira
Så är det ju. Men de gångerna dom varit och gjort razzia här har dom haft en jävla pissig attityd från början. Tykna och bröstar upp sig jävlar. Om det är för att jobbet suger eller för att de får mindervärdeskomplex vet jag inte. Men man kan säga såhär: som snut vinner man inget på att bete sig illa och be folk hålla käften.
Man får filma och JO-anmäla.