2022-01-26, 23:19
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Detta är ju rätt galet att dom slösar tid och resurser sådär. Istället för göra samhället tryggare så att gamlingar och svagare individer i samhället inte råkar illa ut så plockar dom folk som tycker om att träna. Svenska avundsjukan alltså

Är rätt många snutar som tränar på mitt gym. Men jag har inte märkt av att någon velat plocka mig eller försökt vara dryg på något sätt.

Har ni några tips på hur man kan jävlas eller göra deras jobb svårare när dom börjar jävlas och vill att man pissar?

Måste du pissa så är det gameover, neka bruk så slippper du husis förhoppningsvis
Citera
2022-01-27, 11:40
Medlem
Citat:
Detta är ju rätt galet att dom slösar tid och resurser sådär. Istället för göra samhället tryggare så att gamlingar och svagare individer i samhället inte råkar illa ut så plockar dom folk som tycker om att träna. Svenska avundsjukan alltså

Är rätt många snutar som tränar på mitt gym. Men jag har inte märkt av att någon velat plocka mig eller försökt vara dryg på något sätt.

Har ni några tips på hur man kan jävlas eller göra deras jobb svårare när dom börjar jävlas och vill att man pissar?

Har du inga grejer hemma eller har något emot att dom gör husis så kan du ju alltid göra det jobbigt genom att vägra pissprov och låta dom ta med dig till ett överbelastad sjukhus för ett blodprov. Men du kan ju vara helt säker på att du får en husis under tiden du tjafsar.
Citera
2022-01-27, 11:42
Medlem
Citat:

Allt handlar om statistik. Polisledningen vill ha bra statistik på uppklarade brott, då ger sådant som t.ex. dopingbrott, narkotikabrott och fortkörning bra utfall kontra resurser. Till skillnad från skjutningar, misshandel och våldtäkt, som är svårutrett.

Nu är det ju inte de som tvingas in på gymmen och kräva pissprov som har beslutat om det, de gör bara sitt jobb. Har svårt att tro att särskilt många som är poliser tänkte "fan va nice det ska bli sen när jag får börja jobba och kan gå in på gym och be alla om urinprov", men jag kan ju ha fel.
Citera
2022-01-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Allt handlar om statistik. Polisledningen vill ha bra statistik på uppklarade brott, då ger sådant som t.ex. dopingbrott, narkotikabrott och fortkörning bra utfall kontra resurser. Till skillnad från skjutningar, misshandel och våldtäkt, som är svårutrett.

Nu är det ju inte de som tvingas in på gymmen och kräva pissprov som har beslutat om det, de gör bara sitt jobb. Har svårt att tro att särskilt många som är poliser tänkte "fan va nice det ska bli sen när jag får börja jobba och kan gå in på gym och be alla om urinprov", men jag kan ju ha fel.
Så är det ju. Men de gångerna dom varit och gjort razzia här har dom haft en jävla pissig attityd från början. Tykna och bröstar upp sig jävlar. Om det är för att jobbet suger eller för att de får mindervärdeskomplex vet jag inte. Men man kan säga såhär: som snut vinner man inget på att bete sig illa och be folk hålla käften.
Citera
2022-01-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Måste du pissa så är det gameover, neka bruk så slippper du husis förhoppningsvis

Är inte game over för mig Neka bruk ska man göra oavsett!
Funderar på kanske spara några zma kapslar i en zippåse och något vitt pulver i zippåsar bara för jävlas.

Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Har du inga grejer hemma eller har något emot att dom gör husis så kan du ju alltid göra det jobbigt genom att vägra pissprov och låta dom ta med dig till ett överbelastad sjukhus för ett blodprov. Men du kan ju vara helt säker på att du får en husis under tiden du tjafsar.
Är dom otrevliga som många här nämner då kommer jag garanterat vägra pissa. Sätta upp kamera hemma så det spelas in när dom gör husis.

Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel

Så är det, men just detta hat mot doping tycker jag är ganska sjukt. 20-30 poliser under 2 hela dagar som spanar och raidar gym?
Under den tiden så blev folk knivhuggna och rånade mitt i stan

Går ju inte plocka folk för dom är dopade och sen säga "vi stoppade precis ett brott för den doping leder automatiskt till våldsbrott". Är ju lite så dom verkar resonera.

Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Så är det ju. Men de gångerna dom varit och gjort razzia här har dom haft en jävla pissig attityd från början. Tykna och bröstar upp sig jävlar. Om det är för att jobbet suger eller för att de får mindervärdeskomplex vet jag inte. Men man kan säga såhär: som snut vinner man inget på att bete sig illa och be folk hålla käften.

Man får filma och JO-anmäla.
Citera
2022-01-27, 19:54
Medlem
Vad roligt det känns att ens skattepengar går till att trakassera folk som styrketränar.

Att jävlas med vuxna människor som frivilligt valt att bruka någon substans, utan att störa någon annan, verkar vara polismyndighetens främsta mål.
Citera
2022-01-27, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GamlaDraggen
Vad roligt det känns att ens skattepengar går till att trakassera folk som styrketränar.

Att jävlas med vuxna människor som frivilligt valt att bruka någon substans, utan att störa någon annan, verkar vara polismyndighetens främsta mål.

Kan det vara så att det även sträcker sig ner till personer under 18år och därför får polisen att agera hårdare mot det?
Citera
2022-01-28, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
Kan det vara så att det även sträcker sig ner till personer under 18år och därför får polisen att agera hårdare mot det?

De jag har sett plockats från lokala gym under senaste året har framförallt varit låga åldrar, under 20 och även under 18 år.
Citera
2022-01-28, 17:15
Medlem
Jättebeslag av dopningspreparat i Rinkeby nu i dagarna:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...arat-i-rinkeby
"Vi beslutade att göra en husrannsakan efter att polisen känt haschlukt i trappugången."!
Citera
2022-01-28, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Jättebeslag av dopningspreparat i Rinkeby nu i dagarna:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...arat-i-rinkeby
"Vi beslutade att göra en husrannsakan efter att polisen känt haschlukt i trappugången."!

wooow 1miljoneheter det är mycket prepp det, vi ser apexlab,foxlab och helt okänd märke för mig (pacific).
Citera
2022-01-28, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister-fass
wooow 1miljoneheter det är mycket prepp det, vi ser apexlab,foxlab och helt okänd märke för mig (pacific).
Filmen är från ett tidigare fall och möjligen från den pågående rättegången?
Citera
2022-01-28, 18:45
Medlem
"Dopningshärva i rätten – bilder i sociala medier avslöjande"

Dags för folk att tänka på vad de delar på sociala medier!
Det bästa är väl att ta bort skiten helt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...vsloja-dopning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in