Citat:
Ursprungligen postat av
Mino44
Du inser påstår du? Du är alltså såpass inläst på olika vetenskapliga områden att du kan dra egna slutsatser som till och med slår experterna på fingrarna? Och beträffande dessa insikter, hur har du gjort för att utvärdera metodiken artikelförfattarna använt och resultaten de kommer fram till?
Du vet väl att etablerade teorier testas och gör förutsägelser som även dessa testas och att detta sker konstant? Vart hittar du artiklarna du läser dagligen och är det din egna personliga kritik eller har du någon som helst trovärdig person som delar dina uppfattningar?
Vad är det du inte förstår? Som jag skrivit innan så beror min övertygelse på egna observationer eller fakta grundad av bevisning med väldigt hög tröskel.
Jag intresserar mig för vetenskapen då mycket är applicerbart på mina teorier om existensen och universum, och därmed kan förklara en tolkning med vedertaget språk man kan diskutera fenomenen med andra om, men vetenskapen bevisar ingenting som sagt, inte för mig. Men gör den det för dig så grattis.