2024-07-01, 11:05
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Många gånger när jag bär tvättkorg är den tung som att det är en osynlig person som är i den, ca 100 kilo tung ca, andra gånger när jag burit den när den var full har den varit lättare än en fjäder, ADHD vikt-täcke har jag inte i min ägo.
Jo, men det var ju Puken, eller Puggen, som ville ta en lift med dig när du ändå var på väg därförbi.

Puggen är ett välkänt väsen från hela europeiska nordväst, Irland och Sverige likaså.

Oftast brukar man träffa på den när man är ute på promenad i naturen och man plötsligt känner hur det verkar som att man bär sin dubbla vikt.
Då är det Puggen som hänger sig fast på ens rygg.

Vill man gardera sig mot sådant ovälkommet påhäng, så bör man ha på sig någonting av järn.

I historierna från förr så beskrivs det som ett mörkt, svarthyat, naturväsen som tycker om att jävlas med människan.
Men kan också vara vänlig och hjälpsam, särskilt kan den varna för faror.

I Sverige, i Skåne iaf, berättades att Puggen gillade att bära svamphatt, lite som i sagoboksillustrationerna av Elsa Beskow.
Gamla sjöar, som kanske varit offersjöar, hade som folkligt namn tex "Puggesjön", något som hintar lite grand åt en tidigare, halv om halvt bortglömd association.
Det finns en sådan iaf strax utanför Oxie (Odens vi) som är utanför Malmö. Sjön ligger precis nedanför en omotiverat brant uppstickande liten höjd - i ett annars platt landskap. Såna saker borde ha eggat förfädernas fantasi, kan man nog tänka sig.
Citera
2024-07-13, 15:44
Medlem
Mött satan några gånger, men den lyckas aldrig
Citera
2024-07-20, 15:25
Medlem
TwoThousands avatar
Flera kungliga välsignelser har utdelats till det folk som skriver om sina vittnesmål.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.

Välsignad vare den av er som berättar om sina övernaturliga upplevelser.
Citera
2024-07-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facingevil

Några gånger?
Inte varje minut då?
Konstigt de har väldigt många olika livsstilar de där.
Nyss var någon ett väldigt stort hjul sim var ca 40 ggr större än jag fast i datorform.

När man andas in och ut gör de plastljud.
Snacka om primitiva varelser. Helt besatta alltså.
Jobbiga de där utomjordingarna.

Vad är det för motorljud de försöker skapa hela tiden?
Låter som gokart.
Citera
2024-07-21, 03:08
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Några gånger?
Inte varje minut då?
Konstigt de har väldigt många olika livsstilar de där.
Nyss var någon ett väldigt stort hjul sim var ca 40 ggr större än jag fast i datorform.

När man andas in och ut gör de plastljud.
Snacka om primitiva varelser. Helt besatta alltså.
Jobbiga de där utomjordingarna.

Vad är det för motorljud de försöker skapa hela tiden?
Låter som gokart.

Aldrig upplevt just det du beskriver, men det låter jobbigt helt klart!! Låter som tortyr för psyket...

För min del är den mest förklädd som någon jag känner mycket väl, men man upptäckte små små saker/detaljer i hur den pratar eller beter sig som gör att man kan lista ut att det inte är dina nära och kära som vill "komma in"..

Den är alltid ruggigt slug, som en intelligent manipulativ person med ett fruktansvärt maktbehov. Den kommunicerar inte via tal men man kan ändå förstå precis vad den vill.

En gång möttes jag och döden i ett totalt mörker. Den fick mig verkligen att känna mig kidnappad, ensam, att min fria vilja var borta och att den hade total kontroll/makt över mig. Hade ingen kropp kvar att bestämma över, det enda man kunde göra var att se, höra, förstå, känna resten kontrollerade den onde/den känslokalla döden mot min vilja. Var så himla glad när jag på något sätt lyckades ta mig därifrån. Fy. Dör hellre än att vara hos en sådan vidrig entitet. Det var som att sitta i ett fängelse, friheten var borta.
Senast redigerad av Facingevil 2024-07-21 kl. 03:11. Anledning: ..
Citera
2024-07-21, 19:59
Medlem
Citat:
Aldrig upplevt just det du beskriver, men det låter jobbigt helt klart!! Låter som tortyr för psyket...

För min del är den mest förklädd som någon jag känner mycket väl, men man upptäckte små små saker/detaljer i hur den pratar eller beter sig som gör att man kan lista ut att det inte är dina nära och kära som vill "komma in"..

Den är alltid ruggigt slug, som en intelligent manipulativ person med ett fruktansvärt maktbehov. Den kommunicerar inte via tal men man kan ändå förstå precis vad den vill.

En gång möttes jag och döden i ett totalt mörker. Den fick mig verkligen att känna mig kidnappad, ensam, att min fria vilja var borta och att den hade total kontroll/makt över mig. Hade ingen kropp kvar att bestämma över, det enda man kunde göra var att se, höra, förstå, känna resten kontrollerade den onde/den känslokalla döden mot min vilja. Var så himla glad när jag på något sätt lyckades ta mig därifrån. Fy. Dör hellre än att vara hos en sådan vidrig entitet. Det var som att sitta i ett fängelse, friheten var borta.

De har allt i ett system här.
Den är tex en slags fantasiastralvärld, rör sig är en "ande" åker fram tillbaka samtidigt.

Kanske dags att fundera över varför de har så mkt konstiga känslor angående människor.
För sociopater ser man att det är deras normala personlighet.
De gillar irritera nerver, prata och skapa oljud samtidigt.
Varför vill folk komma till himlen när de försökte skapa en ful jobbig planet ?

Imorse var den ett tomt ansikte med en stor hjälm på sig som åkte runt i en looping och plingade med en klocka fram och tillbaka.
Utan att meddela något.

De är extremt intresserade av att styra hjärnan och skapa entiteter.

Typiskt de att vara jobbiga mot andra en eller 2 ggr och ha helt annan agenda mot mig.

Tänkte för 10 år sen att det känns som att det är någon frekvens i lägenheten som stör fötterna och benen.
Nu vet ju jag att det är de fast nu har de bara andra frekvenser eller överflöd.
De har någon slags energi som omringar hela kroppen.

Men tycker det är extremt irriterande att de tar sig rätt åka runt med signaler på andra planeter för att störa.

Inte att de ska säga hej vill du se något kul.
Sen att de bryr sig av fel anledning.
Tex bryr sig inte alls så de är ivägen istället.

För min del är det lugnt jag ser på ett ungefär vad en gud hade skapat för energi och inte.
Men synd om de som är rädda att fastna kvar sen när man är död med de..

De har endå inte den livsstil vi söker, frågan är om de ska lägga ner hela livsstilen.
Deras energisystem.är under all kritik.
Men de tycker det är kul. Patetiskt tro på Gud eller sträva efter massa sabotage.
Citera
2024-07-22, 00:22
Medlem
Citat:
De har allt i ett system här.
Den är tex en slags fantasiastralvärld, rör sig är en "ande" åker fram tillbaka samtidigt.

Kanske dags att fundera över varför de har så mkt konstiga känslor angående människor.
För sociopater ser man att det är deras normala personlighet.

De gillar irritera nerver, prata och skapa oljud samtidigt.
Varför vill folk komma till himlen när de försökte skapa en ful jobbig planet ?

Imorse var den ett tomt ansikte med en stor hjälm på sig som åkte runt i en looping och plingade med en klocka fram och tillbaka.
Utan att meddela något.

De är extremt intresserade av att styra hjärnan och skapa entiteter.

Typiskt de att vara jobbiga mot andra en eller 2 ggr och ha helt annan agenda mot mig.

Tänkte för 10 år sen att det känns som att det är någon frekvens i lägenheten som stör fötterna och benen.
Nu vet ju jag att det är de fast nu har de bara andra frekvenser eller överflöd.
De har någon slags energi som omringar hela kroppen.

Men tycker det är extremt irriterande att de tar sig rätt åka runt med signaler på andra planeter för att störa.

Inte att de ska säga hej vill du se något kul.
Sen att de bryr sig av fel anledning.
Tex bryr sig inte alls så de är ivägen istället.

För min del är det lugnt jag ser på ett ungefär vad en gud hade skapat för energi och inte.
Men synd om de som är rädda att fastna kvar sen när man är död med de..

De har endå inte den livsstil vi söker, frågan är om de ska lägga ner hela livsstilen.
Deras energisystem.är under all kritik.
Men de tycker det är kul. Patetiskt tro på Gud eller sträva efter massa sabotage.

De enda energier och människor som är intressanta att ha runt sig är de goda, kärleksfulla,.hjälpsamma, roliga, intressanta att diskutera med och stöttande. Resten är likt en sociopat. Totalt jävla ointressanta, man njuter så fort de försvinner.
Citera
2024-07-22, 11:05
Medlem
Citat:
De enda energier och människor som är intressanta att ha runt sig är de goda, kärleksfulla,.hjälpsamma, roliga, intressanta att diskutera med och stöttande. Resten är likt en sociopat. Totalt jävla ointressanta, man njuter så fort de försvinner.

De är inte lik människan.
De ville byta ut mitt huvud mot hus, de är magidårar de har noll gemensamt.med Jesus.
Ta över hjärnans signaler och byta ut mot massa energikorvar..
Inte direkt frächt.

De gillar att tortera folk.
Andligheten är död och underhålls inte.
Den var till för oss inte för terrorism eller
trakasserier.

Blev besviken när de väl får visa upp sig visar de en signal som skjuter någon konstig signal mot magen typ, eller vill ändra hur energin känns på utvalda delar av kroppen.

Ni kan tydligen få slösa varje sekund på att försöka bli av med de de anser att det är normalt tom.
De svarar för fort på en tanke med energi.
Så de borde inte komma från en planet som är för långt borta.

De måste ha uppmärksamhet varje minut annars jävlas de ännu mer.

Menar att det är.pinsamt att de fastnade kvar hos människor.
De har dålig humor och kollar på tråkiga former hela dagen.

De som tror på gud talar inte direkt med de där endå svarar de.
Har ju ingen drivkraft för att skapa något alla gillar ens..
Sämst på att skapa andar.
De försöker iaf skapa ett energifält runt er som de inte har rätt till.
Inbrottstjuvar skulle jag kalla de där.

Neggarna är ju djur som är snuskiga och äcklar sig bara men de försöker bli andar endå.
De har sagt om ni inte står ut med den får ni ta livet av er inte vårat problem.
De gillar att hoppa i hjärnan och dra.
Åker fram och tillbaka i permobiler..

Jag tyckte det var sjukt att kristna känner sig dragna till de.
De vill skapa någon slags entitet av plast med elttrådar i...
Citera
2024-07-22, 11:08
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:

Kom till "getgudens" domäner en gång på en snetripp DMT, då var jag fan inte kaxig kan jag säga..
Citera
2024-07-24, 05:57
Medlem
Citat:
De är inte lik människan.
De ville byta ut mitt huvud mot hus, de är magidårar de har noll gemensamt.med Jesus.
Ta över hjärnans signaler och byta ut mot massa energikorvar..
Inte direkt frächt.

De gillar att tortera folk.
Andligheten är död och underhålls inte.
Den var till för oss inte för terrorism eller
trakasserier.

Blev besviken när de väl får visa upp sig visar de en signal som skjuter någon konstig signal mot magen typ, eller vill ändra hur energin känns på utvalda delar av kroppen.

Ni kan tydligen få slösa varje sekund på att försöka bli av med de de anser att det är normalt tom.
De svarar för fort på en tanke med energi.
Så de borde inte komma från en planet som är för långt borta.

De måste ha uppmärksamhet varje minut annars jävlas de ännu mer.

Menar att det är.pinsamt att de fastnade kvar hos människor.
De har dålig humor och kollar på tråkiga former hela dagen.

De som tror på gud talar inte direkt med de där endå svarar de.
Har ju ingen drivkraft för att skapa något alla gillar ens..
Sämst på att skapa andar.
De försöker iaf skapa ett energifält runt er som de inte har rätt till.
Inbrottstjuvar skulle jag kalla de där.

Neggarna är ju djur som är snuskiga och äcklar sig bara men de försöker bli andar endå.
De har sagt om ni inte står ut med den får ni ta livet av er inte vårat problem.
De gillar att hoppa i hjärnan och dra.
Åker fram och tillbaka i permobiler..

Jag tyckte det var sjukt att kristna känner sig dragna till de.
De vill skapa någon slags entitet av plast med elttrådar i...

Mycket som pågår..
Citera
2024-07-24, 06:07
Medlem
.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Kom till "getgudens" domäner en gång på en snetripp DMT, då var jag fan inte kaxig kan jag säga..

Vill du berätta mer?? Eller finns det någon annan tråd om det?

Nej det är väldigt obehagligt! Vanligtvis känner man av andra levande personer, men då man möter ondskan/satan så har det alltid varit (för min del) i ett mellanstadium mellan död /levande eller mellan sömn/ vakenhet. Gäller att vara stark i psyket och smart (så kan man överlista den tillfälligt).. Däremot attackerar den kanske om 3 år igen eller om 10. Det kan variera.. Men den kan även ta över personer med svaga psyken för att sedan attackera dig i fysisk form. Det är ännu farligare.
Senast redigerad av Facingevil 2024-07-24 kl. 06:12. Anledning: .
Citera
2024-07-24, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell

Kunde du lika gärna varit.
De skiter ju i allt.man säger.
Har de speciella regler för kvinnor?
De har verkligen aldrig lyssnat en enda sekund på något man säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in