Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Jag har läst alla era historier och helt ärligt så är jag glad över att inte behöva ha upplevt något så läskigt själv.
Till skeptikerna i denna grymma tråd, Jag förstår er jag är precis lika rolig själv men snälla håll er borta från denna tråd då den inte tillför något spännande alls som dessa historierna folk berättar för mig.
Så var snälla och var skeptiska i en annan tråd

Tack för era svar.
FORTSÄTT SKRIV NER ERA UPPLEVELSER!!!
Kan dra till med en till liten...
För många år sedan när jag bodde hemma hos mina föräldrar fortfarande, så hade jag nedervåningen helt för mig själv. (Syskonen hade flyttat ut)
Så en natt när jag satt vid datorn, så hörde jag att det spolades i badrummet på nedervåningen. (Mitt sovrum var vägg-i-vägg med badrummet)
Då mina föräldrar inte av någon anledning alls skulle ha behov av det badrummet, blev jag såklart lite småskakis. Tänkte inte mer på det utan gick och lade mig.
Dagen efter frågade jag bara lite löst, varför någon av mina päron hade använt badrummet där nere, och fick svaret "Varför skulle vi gå på badrummet där nere för?"..
Summan av det hela är att ingen var i badrummet under hela natten, och jag är fortfarande 110% säker på att jag inte hört fel, eftersom det blir som ett speciellt ljud i några minuter efter spolning.
Sann historia nr 2: Kanske inte speciellt läskig egentligen, men var obehagligt då!
En annan gång i samma hus, var jag ensam hemma och skulle iväg. Jag stod i hallen och gjorde mig redo för färd, då jag hör steg i trappan. Inte 1 steg, inte 2 steg.. Utan mer som att någon går upp/ner för trappan...
Det resulterade i att jag fick panik och sprang ut utan att stänga dörren.. Riktigt läskigt när jag sen var tvungen att gå tillbaka för att låsa!