Jag vet inte riktigt om det räknas, det beror väl lite på vad man tror på .. Kan ha vart synvillor och annat..
Men jag minns för vad kan det ha varit 5-6 år sen? så kommer jag ihåg att jag låg och läste i sängen som vanligt innan jag skulle sova. Och så la jag ifrån mig boken och titta ut genom fönstret.. Himlen var klar och stjärnorna var framme.. Plötsligt började en stjärna växa som att den rörde sig mot mig tills den vart 6-7 cm stor på himlen. Sen så försvann den efter ett mycket starkt sken..
Minns även tydligt från när jag var liten så hade vi ett lekrum med hyllor fullt med leksaker och grejer. Plötsligt när jag var ensam hemma så lät det som att ALLT rasade.. Tänk er när man har en stor låda med lego och häller ut det på golvet.. Precis det lätet kom.. Så jag sprang genast dit för att se vad som hade hänt, men allt var i sin ordning.. Inte en enda sak som låg på golvet och rummet var städat..
Sen så har jag ävet kollat på min digitala klocka som jag har vid sängen och så har den bytt nr.. (klart den byter nr

) men inte från 14:55 till typ 11:11 .. Men det kan ju ha varit ett elektroniskt fel i klockan bara.. Men, men.. Man tror vad man tror