2011-06-23, 01:23
Medlem
echelonxs avatar
Jag har upplevt ett extremt förhöjt medvetande. Det är det underbaraste som hänt mig. I två år har jag försökt landa med stora problem men nu har jag landat stabilt tack vare extremt stark men nu stabiliserad Kundaliniresning. Hela kroppen överhettas i princip och det går frekvent hissar av väldigt heta paket från baschakra upp till huvudet. Grattis till den som lyckas förhöja medvetandet till denna nivå utan att bli ostabil eller överhuvudtaget. Jag ska en bit upp till däremot.

Nu hoppas jag snart på lite råa förmågor vilket borde bli fullt möjligt strax.

Senast redigerad av echelonx 2011-06-23 kl. 01:27.
Citera
2011-06-24, 03:40
Medlem
Blir så rädd av sånt här , ändå kan jag inte låta bli att läsa....
Kan inte sova! :P
Citera
2011-06-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echelonx
Jag har upplevt ett extremt förhöjt medvetande. Det är det underbaraste som hänt mig. I två år har jag försökt landa med stora problem men nu har jag landat stabilt tack vare extremt stark men nu stabiliserad Kundaliniresning. Hela kroppen överhettas i princip och det går frekvent hissar av väldigt heta paket från baschakra upp till huvudet. Grattis till den som lyckas förhöja medvetandet till denna nivå utan att bli ostabil eller överhuvudtaget. Jag ska en bit upp till däremot.

Jag antar att du jordat dig ordentligt. Känner inte igen något av det att det skulle gå hissar, för mig kändes det som något sakta och lugnt steg upp genom ryggraden, men du känns upphetsad, jag känner ett starkt lugn, som sedan följt mig. Men kan ju upplevas olika av olika människor.
Citera
2011-06-24, 19:55
Medlem
echelonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Jag antar att du jordat dig ordentligt. Känner inte igen något av det att det skulle gå hissar, för mig kändes det som något sakta och lugnt steg upp genom ryggraden, men du känns upphetsad, jag känner ett starkt lugn, som sedan följt mig. Men kan ju upplevas olika av olika människor.

Jag kör på explosiv energi . Jordningen är grejad tror jag nu. Det var mycket problem innan.

Kundalini är något komplex. Det är inte bara varm energi som stiger upp som går att känna.

Jag har även kunnat skjuta ut varm energi ut genom handflatorna och en del andra grejer.

Det känns som en hiss som går upp med ett paket het energi en gång i taget. Eller det kanske går att förklara som en het puls. Ibland åker det bara upp till bakdelen av huvudet, ibland till tredje ögat. Tredje ögat är ganska komplett (doft/syn/hörsel).
Senast redigerad av echelonx 2011-06-24 kl. 20:09.
Citera
2011-06-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av echelonx

Vad är det för "fördelar" man får av en Kundaliniresning/förhöjt medvetande?
Jag har nästan bara hört om dåliga saker. Folk som inte orkat gå utanför dörren, varit helt förstörda.
Citera
2011-06-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Jag har nästan bara hört om dåliga saker. Folk som inte orkat gå utanför dörren, varit helt förstörda.
Det händer så om man är blockerad i kroppen, man kan bli sjuk av det. Så det första är att man ser till att man är ren i energierna och att man inte har blockeringar, fysiska eller psykiska. Blir det så har de inte gjort det viktiga förarbetet med att rena, känna sina energier och se till att alla chackran snurrar åt rätt håll. Gör man det slarvigt kan man bli skadad för livet.
Man uppnår ett lugn, får klarsyn, varma händer (healing) Många är för ivriga att uppnå det högsta och det är inte bra. Därför vill jag inte ge så mycket råd i det här heller, då det kan skada mer än göra nytta.
Citera
2011-06-25, 17:35
Bannlyst
Jag var med om något väldigt märkligt en gång när jag sov hemma hos min flickvän.

Vi låg som sagt och sov, och mitt i natten vaknar vi av en hög jävla duns. Det lät ungefär som om någon slog med slägga mot husfasaden.
Jag kunde inte förklara varifrån ljudet kom. Det fanns inget i huset som hade ramlat ner, inga träd i närheten som kunde orsakat ljudet, osv.

Undrar fortfarande vad det kan ha varit.
Citera
2011-06-26, 12:05
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Det kanske inte är jättekonstigt men jag tycker att historien platsar. Fjärrkontrollen till teven var försvunnen, ingen hade tittat på teve mer än på morgonen. Nåja dagen gick och vi hittade inte kontrollen så på kvällen beslöt vi oss för att leta. Vi letade överallt på alla tänkbara platser. Dagen efter städade vi hela huset, ingen kontroll. När hela huset var städat så satt jag på min säng med datorn i knät. Av en slump tittar jag bort mot den nystädade hyllan, där ligger kontroll-jäveln ovanpå min plånbok. Jaha, då har pappa hittat den när han dammsuga tänkte jag.

Pappa går förbi och konstaterar, " har du hittat fjärrkontrollen"
" Nej, trodde det var du som hittade den när du dammsuga svarade jag.
Nej, han hade inte hittat den. Inte mamma heller, men där låg den...

Detta är faktiskt mysko
Citera
2011-06-26, 12:06
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypad
Jag var med om något väldigt märkligt en gång när jag sov hemma hos min flickvän.

Vi låg som sagt och sov, och mitt i natten vaknar vi av en hög jävla duns. Det lät ungefär som om någon slog med slägga mot husfasaden.
Jag kunde inte förklara varifrån ljudet kom. Det fanns inget i huset som hade ramlat ner, inga träd i närheten som kunde orsakat ljudet, osv.

Undrar fortfarande vad det kan ha varit.
Kan ha varit en fågel som flög in i ett fönster.
Citera
2011-06-26, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeaddicted
Kan ha varit en fågel som flög in i ett fönster.

Knappast. Man kände vibrationerna från dunsen, en fågel kan omöjligtvis ha orsakat det.
Tänk dig att någon slungar ett bowlingklot mot husfasaden som är av trä - så lät det.
Citera
2011-06-26, 14:11
Bannlyst
Dubbelpost.
Citera
2011-06-26, 14:25
Medlem
echelonxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd

Det är en otrolig obeskrivlig känsla. Det kan beskrivas lite som att man får lite mer kontroll/makt men det behöver inte uppfattas så. Det är som att glida fram utan hinder, lite som att vara osynlig och att folk ständigt ser upp till en och att man får tillgång till mer kunskap.

Sen får du enligt erfarenhet mindre problem med mörka andar och bättre tillgång till ljusa krafter.

Fördelarna är ex healing men även att nå närmare det högre jaget dvs dina förmågor från det högre jaget börjar manifesteras. Jag ex har en mycket stark musikalisk förmåga som varit blockerad.

Här är mästaren på kundalini, Lucifer (vägen upp, ögat):

http://www.turnbacktogod.com/wp-content/uploads/2008/11/lucifer-an-angel-of-music.jpg

Han kommer antagligen visa upp hur kundalini fungerar och vad som är möjligt inom snar framtid, men egentligen är han här främst för att styra upp.

Sen om du låser kundalinienergin så sägs det att kroppen kan få evigt liv.

Jo många misslyckas men det är ganska starka grejer trots allt. Man brukar säga att man inte ska aktivera det själv om man inte är ren.
Senast redigerad av echelonx 2011-06-26 kl. 14:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in