1
från jag var 12 tills jag var 18 lyste det grönt genom mina fönster varje kväll (hade fönstret mot en skog) Men vi flyttade och det fortsatte (fönstret fortfarande mot skog). När jag flyttade till eget ställe så varade det bara en kväll och så fort som det hade börjat slutade det.
2
Hos mitt ex kunde man höra hur glas krossades och när man sprang ut i köket för att kolla var allt helt och som vanligt. Vi hörde ljud ute i hallen på kvällar och nätter.. Det slog i garderobsdörrar och varje dag kunde man se att det var något i ögonvrån men när man vände på huvudet fanns det inget där. En gång när killen och jag skulle gå och handla var min kompis och hälsade på. När vi kom tillbaka satt hon ute i kylan och regnet. Vi frågade vad som hade hänt och hon hade hört en massa ljud från köket och vågade inte vara ensam. (kan ju säga att killen som bodde där innan hängde sig. Dock inte i lägenheten)
3
I min nuvarande lägenhet har jag hört hur någon går bakom mig i trappuppgången men när jag vänder mig om finns det ingen där (en kompis som är en total skeptiker var med om det också). Har hör hur någon ropar mitt namn sett saker i ögonvrån och en gång när jag vaknade mitt i natten såg jag att någon stog i ett hörn inne i mitt sovrum.
4
Hos min pappa kan jag inte sitta med ryggen mot rummets mitt. Känns helatiden som om någon ska komma upp bakom mig. Är typ inget mer med det..
5
Inget som har med "spöken" att göra men jag tar med det iaf.
Nyårs natten 2002-2003 såg jag och en kompis ett UFO som sicksackade över himmlen och helt plötsligt var den bara borta... Den var högt högt upp på himmlen och lyste lika klart som en stjärna.
Är skeptisk mot UFOn visst kan det vara något oförklarligt.. Men tror inte att aliens har besökt oss!
Är dyslektiker så ja... särstavning och sånt får ni stå ut med
in all är jag inte rädd för allt som händer och de oförklarliga saker som finns. Det har blivit en del av mitt liv och jag välkommnar det.
Sen om ni har sett mig inne på drogforumet är det för att jag nyttjar droger. MEN inget av det jag har skrivit var undertiden jag gjort det. Faktiskt sen jag började med droger har det minskat mer och mer. nu har jag tur om jag hör ett litet ljud från köket eller nått