2010-12-16, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gottmos
här är bilden på honom som vi tror vi sett i huset.
inte helt säkert men det är det närmaste till hur han såg ut som har bott och dött i huset..
och jag såg ju en karl i rock och hatt.

http://i54.tinypic.com/v77aee.jpg

dagens aftonbladet ser du under bilden så du inte tror det är nåt skit från google eller nån annan sökmotor..
Citera
2010-12-17, 00:14
Bannlyst
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------

Det senaste som hände var för 4 dagar sen. Min mamma satt vid datorn och surfade och jag låg på köksgolvet och skruvade ihop ett bord,
plötsligt så skriker hon till och rusar ut i köket och frågar

var du nyss in i datarummet?

-Nej vadå?
-Säg att du var in i datarummet och sluta skämta jag är alvarlig.
-jag skämtar inte, jag har legat här och skruvat ihop benen på bordet, vad har hänt?
-nått tog mej på benet, klämde till jätte hårt.
-det var inte jag, jag har legat här hela tiden.

sen ringde hon till sin man, men han svarade inte. han hade svimmat på jobbet av utmattning, har jobbat för mycket.

och efter åt så minns jag att samtidigt som jag stälde bort stolarna så tyckte jag se en skugga i ett hörn hemma precis intill dörren in till datorn. Jag tänkte inte så mycket på det och bara fortsatte med det jag skulle göra. sen kanske 1 minut efter jag såg det där så skrek hon till.

flytta upp till dalarna om du vill uppleva sjuka saker. nästan i alla hus vi bott i har det hänt konstiga saker, Förutom i lägenheten då. där var det inget mysko på G .
Senast redigerad av gottmos 2010-12-17 kl. 00:15. Anledning: går inte att läsa om ma inte sätter ut punkter.
Citera
2010-12-18, 19:26
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------

Det senaste som hände var för 4 dagar sen. Min mamma satt vid datorn och surfade och jag låg på köksgolvet och skruvade ihop ett bord,
plötsligt så skriker hon till och rusar ut i köket och frågar

var du nyss in i datarummet?

-Nej vadå?
-Säg att du var in i datarummet och sluta skämta jag är alvarlig.
-jag skämtar inte, jag har legat här och skruvat ihop benen på bordet, vad har hänt?
-nått tog mej på benet, klämde till jätte hårt.
-det var inte jag, jag har legat här hela tiden.

sen ringde hon till sin man, men han svarade inte. han hade svimmat på jobbet av utmattning, har jobbat för mycket.

och efter åt så minns jag att samtidigt som jag stälde bort stolarna så tyckte jag se en skugga i ett hörn hemma precis intill dörren in till datorn. Jag tänkte inte så mycket på det och bara fortsatte med det jag skulle göra. sen kanske 1 minut efter jag såg det där så skrek hon till.

flytta upp till dalarna om du vill uppleva sjuka saker. nästan i alla hus vi bott i har det hänt konstiga saker, Förutom i lägenheten då. där var det inget mysko på G .

Du har pm.
Citera
2010-12-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Du har pm.

Vad exakt skrev du i detta pm? Was it you?
Citera
2010-12-19, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuiop
Vad exakt skrev du i detta pm? Was it you?

haha
Citera
2010-12-19, 04:17
Medlem
Marskalks avatar
En dag för många år sen jag var väl runt 11-13 minns inte så noga minns bara att mina föräldrar hade separerat vid det här tillfället. Anyway så var jag på väg hem från skolan och gick in i porten gick upp för första trappan i farstun, så känner jag en konstig känsla av "något kommer att hända" det är den känslan jag får och den tanken. kan absolut inte förklara den känslan. i vilket fall som helst så mycket riktigt hände något min morsa fick ett epilepsianfall vilket hon fått många gånger som är alkoholrelaterade och jag har alltid tyckt de har varit extremt obehagliga.

Nu när jag skriver detta kom jag på att ag skulle besöka min mamma minns inte av vilken anledning men då hade hon tänk att jag måste komma "idag" och jag gjorde det minns inte vad det handlade om tror hon hade köpt kläder som jag skulle prova men men, min första upplevelse var extremt skum

Sen har mycket konstiga saker hänt i detta hus med, folk som gått i trappen när jag är själv hemma och mina föräldrar åkt till dalarna till min pappas tjejs föräldrar och hört att folk har kommit och gått i ytterdörren vilket alltid är låst vid samma tillfällen och alla vuxna i min familj har också hört det. en annan jävligt äcklig sak var när jag var hemma själv var i trappan, då känner jag en smäl, en tydlig smäll på trappsteget under mig som att nån bankade på det trappsteget. det var droppen för mig jag sprang ut och sa till min far att jag sätter fan inte min fot där igen för den upplevelsen var fan inte rolig.
Citera
2010-12-19, 20:36
Medlem
Imbalidns avatar
Upplever just nu något.

Satte mig ner för meditera, som jag gör ibland. Bara satt och fokuserade, släppte alla tankar och lät lugnet och "flödet" gå igenom mig.
Jag började röra mig underligt i sidled kände jag, och upptäckte att jag satt stilla med den fysiska kroppen. Känslan stannade dock kvar att röra på mig. Tyckte det var skönt nog, och en rejäl urladdning, så jag avbröt whatever process det var.
Dock fortfarande lika skönt i kroppen. Total avslappning.
Nej, jag tar inga droger, så har vi det avklarat.
Citera
2010-12-20, 17:04
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Du har pm.

Mycket frustrerande drag av dig efter den där jävla storyn.
Citera
2010-12-20, 18:00
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbalidn
Upplever just nu något.

Satte mig ner för meditera, som jag gör ibland. Bara satt och fokuserade, släppte alla tankar och lät lugnet och "flödet" gå igenom mig.
Jag började röra mig underligt i sidled kände jag, och upptäckte att jag satt stilla med den fysiska kroppen. Känslan stannade dock kvar att röra på mig. Tyckte det var skönt nog, och en rejäl urladdning, så jag avbröt whatever process det var.
Dock fortfarande lika skönt i kroppen. Total avslappning.
Nej, jag tar inga droger, så har vi det avklarat.

Din astral body som var på väg/försökte komma loss?
Upplevde samma sak en gång när jag mediterade på mitt tredje öga, fick en sjuk energikick så det kändes som jag svävade, gungade osv.
Citera
2010-12-20, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Din astral body som var på väg/försökte komma loss?
Upplevde samma sak en gång när jag mediterade på mitt tredje öga, fick en sjuk energikick så det kändes som jag svävade, gungade osv.

försök vara seriös. Eller så skiter du bara i att posta ett helt onödigt inlägg
Citera
2010-12-20, 19:31
Medlem
RealClassics avatar
Det enda mystiska jag kan komma på att jag upplevt är att jag direkt kunant säga exakt vilket kort som tog upp ur en kortlek när jag inte såg, att jag vetat vem som skulle ringa och tagit upp telfonen innan det ringt- och sen haft rätt osv.

Känner en närhet ibland iof, när jag var yngre och ensam hemma en gång kände jag en närhet så påtagligt och tyckte mig se något svart suddigt "moln" i luften en bit bort- gick hemifrån och var borta hela dagen tills någon mer kom hem. Jävligt obehagligt.
Citera
2010-12-20, 22:50
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
försök vara seriös. Eller så skiter du bara i att posta ett helt onödigt inlägg

Jag var dock 100% seriös, ber om ursäkt ifall du blev berörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in