vart en del skjuka saker ja vart me om, de första hände som liten kid, då ja vet att ja la en lego bit på bordet.. forsatte med det jag håll på med och "dunk" sa det.. så ramla lego biten ner

fett skumnt
En SKUMMARE grej va när jag o två polar va ute och gick i skogen en regnig höstkväll (inte drogpåverkade), kommer vi fram till vad som kan liknas en allé, och vid slutet på denna allé var det en risig hög buske.. typ som om att allén lede fram till den för bakom den var det tätt skog..
Vi började att knalla längst allén, mot busken när vi va ca: en meter händer de otroliga, den nästan flammar up som om den självantänds fast att det var som ett klart vit sken.. bara någon bråkdels sekund, sen var det borta...
Min kompis sa att han fick en känsla av ett slag som gick rakt igenom kroppen.. fast inte smärta utan än känsla av kyla och tomhet.. de sjukaste ja vart me...
Eftersom att de va sånt pissväder den kväll med reng osv. så kaknske de var en blixt men det var inte åska eller nått, plus att det lixom började att "flamma" underifrån busken...
fett skumt iaf. behöver inte tro mig vet va ja va med om själv ändå.