2006-01-12, 13:14
Medlem
Mytoman-stämpel på 95% av inläggen här men annars så

Närmsta jag har kommit är väll en blodfläck i en smatt ute hos far på landet, tror nog att det är färg.
Citera
2006-01-13, 04:30
Medlem
Här på andra sidan så har vi just börjat lära oss hur det här med ettor och nollor fungerar. Klart intressantare än att sitta och vänta på att någon finnig tonåring ska få ändan ur vagnen och spela anden i glaset.
I anden i glaset dyker vi mest upp för att vi har det tidvis ganska tråkigt här, och i sanningens namn ganska roligt att ibland rejält skrämma upp någon tvivande skeptiker.
Men iom att VI nu äntligen börjar behärska detta medium, så tippar jag att anden i glaset snabbt försvinner. Även sådana som Jörgen "jag har din mormor här" Gustavsson, kommer snabbt bli överflödiga. Lite synd det är en ärlig och bra karl

Ska sägas att det tar på krafterna att nå eran värld, det här som står här har jag inte skrivit på traditionellt sätt, utan tänkt fram i eran vibrationshastighet. Så det gäller att inte brö tappa koncentrationen brös för det kan lätt brös bli fel då. Nej nu känner jag att jag inte orkar mera...bröst...
Citera
2006-01-13, 04:59
Medlem
bunshins avatar
Jag får ofta upp sifferkombinationer i mina drömmar, är det övernaturligt?

Tyvärr är jag helt värdelös på att komma ihåg drömmar, borde träna upp det egentligen och se om det är lotterinummer eller nått
Citera
2006-01-13, 05:12
Bannlyst
Jag var med om en läskig sak när jag bodde hos mina föräldrar.
Låg och sov och väcktes av att en Black Sabbath-låt började spelas på stereon
(Megalomania på Sabotage-plattan).
Det kusliga var att det var en vinylskiva
Sen var jag vaken resten av natten
Citera
2006-01-13, 06:38
Medlem
stRs avatar
Diverse sanndrömmar och tankeläsning.
Kan iofs vara en tillfällighet.
Citera
2006-01-14, 12:34
Medlem
Jag ska berätta en grej som är faktiskt är helt sann.

Vi var o campade och jag var ute med min katt i koppel mitt på ljusa dan så hon inte skulle komma bort men få lite motion. Plötsligt ser jag en liten lysande prick komma flygande och sekunden efter kastar sig katten efter den. Min katt missade och pricken försvann. Måste varit en insekt som speglade solljuset så den såg lysande ut. Eller ett minimalt ufo Varför skulle liksom ufon vara stora? Kan ju lika gärna va små!

Bisarr upplevelse var det iaf.
Citera
2006-01-25, 15:25
Medlem
coffe_olbs avatar
var med om en mycket skum sak...
sov dåligt en natt och vaknade för jämnan, en gång efter ja vaknat så vänder jag mig om och slår upp ögonen, då står det en gubbe precis brevid sängen, och i samma ögonblick som ja såg honom tar han ett steg bakåt, sen står han bara där i ca 20 sek innan han bara "fade-ar" bort.. man kunde inte urskilja hans ansikte, va diffust på nått sätt...

snacka om att ja inte kunde somna på ett ex antal timmar sen, lite rädd
Citera
2006-01-25, 16:14
Medlem
Lambis avatar
Min mormor berättade att när hennes mamma gick bort så såg mormor henne fortfarande stå vid hörnet i lägenheten.
Kanske gick lite off-topic för meningen var att man skulle berätta vad som hade hänt en själv.
Citera
2006-01-26, 18:28
Medlem
Halvannans avatar
Håller så smått på att komma i ordning i min nya lägenhet. Tittade igenom några kartonger i går och då slog det mig att dottern till mitt x lånade 3 videofilmer av oss för 2 år sedan. Vi har inte haft någon kontakt alls efter det och jag har gått här och funderat på hur sjutton jag skulle kunna få tag på henne eftersom hon bor ganska många mil härifrån. Letat efter telefonnummer osv. Ringa min fd var det inte tal om... Tänkt ganska mycket på det både i går och i dag.

Runt 16 i dag ringde telefonen. - Hej, hur är det? Du, kom just på att jag har era filmer. Kan jag skicka dem?

Yess!!!!
Citera
2006-01-26, 19:58
Medlem
superkulturs avatar
Låg i sängen och skulle precis till att somna då det knackade till i dörren och sedan plötsligt kände jag hur täcket sträcktes ut över mig som om någon lade händerna på var sin sida om kroppen. sen kände jag ett kraftigt tryck över hela kroppen som om någon lade sig över mig.

en annan gång när jag satt i soffan så plötslig var det som om någon drog till i gardinen så att den stod rakt ut i några sekunder. det kan inte ha varit vinden eftersom det inte blåste ute och gardinen fladdrade inte som om det var vinden utan den var mer helt stel som ett papper.

har aldrig blivit rädd för sånt, tycker inte det är något att skrämma upp sig med.
Citera
2006-01-26, 20:29
Medlem
Dorazios avatar
vart en del skjuka saker ja vart me om, de första hände som liten kid, då ja vet att ja la en lego bit på bordet.. forsatte med det jag håll på med och "dunk" sa det.. så ramla lego biten ner fett skumnt

En SKUMMARE grej va när jag o två polar va ute och gick i skogen en regnig höstkväll (inte drogpåverkade), kommer vi fram till vad som kan liknas en allé, och vid slutet på denna allé var det en risig hög buske.. typ som om att allén lede fram till den för bakom den var det tätt skog..
Vi började att knalla längst allén, mot busken när vi va ca: en meter händer de otroliga, den nästan flammar up som om den självantänds fast att det var som ett klart vit sken.. bara någon bråkdels sekund, sen var det borta...
Min kompis sa att han fick en känsla av ett slag som gick rakt igenom kroppen.. fast inte smärta utan än känsla av kyla och tomhet.. de sjukaste ja vart me...

Eftersom att de va sånt pissväder den kväll med reng osv. så kaknske de var en blixt men det var inte åska eller nått, plus att det lixom började att "flamma" underifrån busken...

fett skumt iaf. behöver inte tro mig vet va ja va med om själv ändå.
Citera
2006-02-03, 00:35
Medlem
schtekers avatar
Ok, får komma med nåt, jag också.
I nionde klass skulle klassen som alltid vid skolavslutningen gå till gröna lund. En kille i klassen, kan kalla honom S, råkar ha med sig runt 1000 kronor, och en annan, kallad J har med sig 0, då han missupfattat det hela, och trodde att det som tidigare år var skolan som betalade. S ville trots sin förmögenhet inte låna ut pengar, utan J får go moloken hem.

senare, efter ett bergochdalbane-åk så inser Sacke att han tappat plånboken, med de ca resterande 700 kronorna i...
gudomlig rättvisa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in