Citat:
Ursprungligen postat av antonioE
Fanns en förklaring till vrf man känner igen vissa saker ifrån verkligheten ifrån tidigare. Kommer inte riktigt ihåg varför, men ni vet när man går ute p på stan och börjar snacka med nån eller gör någonting så helt plötsligt kan det ploppa upp i skallen att man har vart med om det tidigare eller tänkt det tidigare.
Du börjar ditt inlägg som att du har en förklaring till fenomenet, sedan så förklarar du något riktigt grundläggande.
Citat:
Ursprungligen postat av StealthKiller
Hej jag är nog synsk har en jävla förmåga att tänka på grejer som senare under dagen sker
tex.,För en vecka sedan när jag skulle gå och äta på skolan så slog mig tanken " fan va hemskt när jag kommer att krocka första gången (har haft körkort en månad) jag kommer säkert att bli förlamad"
Tro fan att en gubbe smäller rätt in i röven 4 timmar efter, hela bakvagnen är intryckt,men jag fick inte en skråma, kanske ett tecken på att man inte ska tänka det värsta alltid, som jag alltid gör.
Någon som känner likadant??
Du kommer säkert att tänka den tanken ca 1000ggr i ditt liv, men du kommer bara ihåg gången då det verkligen stämmer. Sedan att din "träffsäkerhet" ligger på 0,01% skiter du i.
Så brukar det vara.
Edit:
Vad hände med din förlaming? Försök att komma ihåg allt annat du trodde skulle inträffa den dagen.
Jag kommer lätt upp i ca 10 saker på mig själv