Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Vad i helvete är det för fel på våra ungdomar?
Blir så jävla arg, är det sådan här skit vi ska betala för? Lite jävla uppfostran och vett vore på sin plats. Två fel gör inte ett rätt.
Breaking news: Samtidigt så sitter det en pensionär på ålderdomshemmet och får inte den vård som personen behöver och förtjänar. Svenska staten a.k.a folket duckar för problemen. Pinsamt..

Titta på bilderna så ser du att det inte är "våra" ungdomar, det är blattegäng rakt igenom. Baaaara blattar och det ser ut precis som i de länder de kommer ifrån, fast här har de dunjackor på sig medan de vandaliserar och beter sig apaktigt.
Ränderna går aldrig ur, var så säker.