2012-12-18, 16:43
Medlem
Live från presskonferansen

http://www.tv4.se/nyheterna/artiklar/direkt-fran-skolupploppet-i-goteborg-se-tv4-news-fritt-50d0692004bf72557a00000e
Citera
2012-12-18, 16:43
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Vad i helvete är det för fel på våra ungdomar?

Blir så jävla arg, är det sådan här skit vi ska betala för? Lite jävla uppfostran och vett vore på sin plats. Två fel gör inte ett rätt.

Breaking news: Samtidigt så sitter det en pensionär på ålderdomshemmet och får inte den vård som personen behöver och förtjänar. Svenska staten a.k.a folket duckar för problemen. Pinsamt..
Titta på bilderna så ser du att det inte är "våra" ungdomar, det är blattegäng rakt igenom. Baaaara blattar och det ser ut precis som i de länder de kommer ifrån, fast här har de dunjackor på sig medan de vandaliserar och beter sig apaktigt.

Ränderna går aldrig ur, var så säker.
Citera
2012-12-18, 16:44
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazinga1987
För jävligt detta. Men kom igen nu Flashbackare från Göteborg, vi måste ju ta reda på vem killen är som fäller tjejen, Han bör fan hängas ut!
Nej du, här på fb är vi objektiva i fjortisgrälet.
Citera
Medlem
MindreModigMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Hoppas familjerna slår ihälj varandra.
I det här landet tycker jag alla tjejer som vill ska få vara "horor"
utan att riskera att bli uthängda eller utsatta för hedersvåld.

Jaså, det tycker du? I "det här landet" alltså?

Det här är Sverige, och just nu får vi det vi förtjänar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MendelMu
Vad i helvete är det för fel på våra ungdomar?

Blir så jävla arg, är det sådan här skit vi ska betala för? Lite jävla uppfostran och vett vore på sin plats. Två fel gör inte ett rätt.

Breaking news: Samtidigt så sitter det en pensionär på ålderdomshemmet och får inte den vård som personen behöver och förtjänar. Svenska staten a.k.a folket duckar för problemen. Pinsamt..

Arabiska våren är på väg. Du får gärna kalla dem för våra ungdomar. Andra håller sig borta från araber. Du vill nog inte veta hur deras uppfostran ser ut.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Pja, varför inte skaffa en heltids hobby där du sitter på Facebook och läser allt skitsnack 14-15 tjejer skriver om varandra där du sen kan åka hem till småbrudarna och ge dom stryk...
Dom förtjänar ju det. Eller?

Nä men seriöst, hur inavlad är du egentligen?

Varför skulle jag göra det? Jag har bättre saker för mig. Känner dock ingen sympati för hon som startade detta. Hoppas hon åker dit rejält.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
TV4 Play-sändning:

Det är ju för f-n BARA invandrare?!
På Aftonbladet har de varit noga med att filma så att man inte kan se detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantKvinnan
Ja även fast det är ett brott i sig att hänga ut någon så är det faktiskt värt det

Ljusa byxor, midjekort svart jacka med luva. Fyll på och leta på de bilder som finns ute
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
"Utan kvinnor skulle det inte finnas några krig" har aldrig varit mer sant än nu.

Säkert är det så
Citera
Medlem
andreews avatar
Finns bilderna som startade det hela någonstans? (fb och instagram är nedlagda)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneBark
Skadad eller inte, en kvinna låg på marken och hjälptes upp av poliser. Om hon blev knuffad eller nerslagen på något sätt vet jag inte. Det var p.g.a. upploppet som hon låg där. Jag såg det med egna ögon och hade även vänner där som såg det.
http://www.youtube.com/watch?v=ioS_PQ1ddZ4 här har du vad som hände henne.
Citera
Bannlyst
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/upplopp-pa-skola-efter-uthangning-pa-instagram

Tuffa poliser vi har som springer iväg av bara några snöbollar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in