Citat:
Ursprungligen postat av Vasarely
Ni som skyller på "babbarna": Hur är detta annorlunda från folk som slåss för att de hejar på gubbar i gröna, blåa och svarta tröjor...
Jag tycker att det är en enorm skillnad. Huliganer slåss i princip uteslutande med andra huliganer som också vill slåss - hur korkat det än må vara. Men jag behöver inte vara orolig för att bli misshandlad av dessa. Däremot så riskerar jag att misshandlas om jag stöter på, eller ligger med fel persons lillasyster.
Dessa människor startar upplopp som ett direkt resultat av den hederskultur de lever i och det drabbar många fler än de som vill vara med i leken.