Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Antar att detta redan framkommit, men iallafall har jag talat med en person som var på plats, mobben bestod uteslutande av invandrare.
Hehe. Jo, nog har det kommit fram alltid. Kändes som var någonstans i Nordafrika där ett tag. Bra blandning av araber och olika typer av negrer. Någon enstaka "wigger" skymtade förbi i något av klippen, men nog var det mörkt som på Kameruns avbytarbild alltid. Ingen tvekan om det.
Det är lite otäckt att svartskallarna i Sverige är så organiserade och ser sig själva som en tydligt definierad grupp. Det kan bli jobbigt för oss svenskar när klimatet hårdnar om vi inte adopterar liknande gruppevolutionära strategier.