Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Det må vara många invandrare på plats, fast förklaringen är ganska så självklar varför det är så, För att svenskarna som blivit uthängda inte har någon heder.
Va fan jiddrar du om eller tolkar jag dig fel?
Skitsamma om vem som hängt ut vem..ta det till polisen så får dom utreda om det är ett brott.
Men starta ett jävla upplopp som kräver resurser på det här sättet, fyfan, skiter om det är svenskar eller nysvenskar. En jävla uppläxning ska dom ha.
Vill dom demonstrera så finns det regler för det.