2012-12-18, 16:44
Medlem
Ingen gripen....
Citera
2012-12-18, 16:45
Medlem
SiSeniors avatar
Presskonferensen har börjat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Sägs att hon varit en av dem som tipsat in till kontot.

Citat:
Ursprungligen postat av Haineko
Vad jag förstått så gav dom sig på ett antal olika tjejer som dom trodde var flickan som hade instagram-kontot.

Men hon hade åkt iväg med polisen på morgonen.

För helvete, så det är inte ens säkert att tjejen är inblandad? Varför i helvete skulle hon ens vistas utomhus om hon var kopplad till detta?
Citera
Medlem
RastaFelixs avatar
Var det en kille som hoppade på bruden? Sjuka jävla människor det finns.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Det må vara många invandrare på plats, fast förklaringen är ganska så självklar varför det är så, För att svenskarna som blivit uthängda inte har någon heder.

Va fan jiddrar du om eller tolkar jag dig fel?

Skitsamma om vem som hängt ut vem..ta det till polisen så får dom utreda om det är ett brott.

Men starta ett jävla upplopp som kräver resurser på det här sättet, fyfan, skiter om det är svenskar eller nysvenskar. En jävla uppläxning ska dom ha.

Vill dom demonstrera så finns det regler för det.
Citera
Medlem
Skrivet på facebook

" blev inlåst i en skola för dedär.. dom sa till oss att ringa våra föräldrar och säga hejdå till dom ifall någon skulle göra något mot oss..
vilka lärare säger ens så? "

"dom ska ha ett möte med hela skolan imorgon, om hur vi ska göra med skolan i framtiden..
typ om hur vi ska glömma den här händelsen"

sjukt vad människor behöver uppmärksamhet, tror dom på allt dom skriver själva?
Citera
Medlem
stolsittarens avatar
Någon som möjligen vet vad denne heter på instagram??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det är väl i och för sig inte bombsäkert. Myndigheterna verkar ha en ganska bra koll på vad som hänt, och vet de det brukar de kunna vidta tillräckliga åtgärder för att avvärja efterskalv.

Hoppas bara polisen har bättre koll nu efter än vad dem hade innan. Jag hoppas verkligen att det här är slutet, men är inte så säker på det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Det må vara många invandrare på plats, fast förklaringen är ganska så självklar varför det är så, För att svenskarna som blivit uthängda inte har någon heder.

Heder att springa runt och misshandla tjejer, kasta sten och förstöra bilar, och hetsa mot polisen.

Bra då vet jag vad heder innebär.
Citera
2012-12-18, 16:46
Medlem
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/upplopp-pa-skola-efter-uthangning-pa-instagram

Jäklar vad snabbt de sprang när piketen kom. Snöbollar kan man alltid använda som vapen.
Länk till Facebook gruppen/evenemanget som uppmanar till nya protester?
Citera
Medlem
En motdemonstration vore nice i Göteborg. De kanske kan uppfostra dessa ungdomar. Men det är väl lagligt med en motdemonstration?
Citera
Medlem
ozyrecons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/upplopp-pa-skola-efter-uthangning-pa-instagram

Tuffa poliser vi har som springer iväg av bara några snöbollar.

Jag ser inte riktigt vad tre Piketpoliser ska göra mot en mobb på minst 50 stycken.
Om du vet så berätta gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in