2012-12-18, 16:22
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Då har det hela gått bakåt nu då menar du? Brända bilar och bråk med polisen sker väl varje dag i Backa/Biskop?

Nej! Har varit löjligt lugnt det senaste. Känns lite som lugnet före stormen faktiskt.
Citera
2012-12-18, 16:22
Medlem
WEYNEROONEYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
DAH. hur ska man veta deras ålder och inte såg det där ut som kindergarden direkt.

Anmäl du på.

Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Eftersom det fortfarande finns kåta pedofiler som dessvärre förgäves letar efter nakenbilder på minderåriga så får jag citera mitt tidigare inlägg, alltså: Det finns inga nakenbilder och det fanns aldrig nakenbilder!
Om vi är flera som anmäler kan Polisen göra något, såvida glamoureus och de andra pedofilerna inte sitter bakom proxy.
Citera
2012-12-18, 16:23
Medlem
Vstkustens avatar
Roligt att babianerna kastar sten mot oskyldiga bilar och så... Det känns som detta aldrig kommer sluta, dom kommer fortsätta jaga tjejen som ligger bakom allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinep
Hoppas detta inte ses som OT:

Är klar med pluggandet om cirka 20 min och tänkte ta mig ner mot brunnsparken för beskåda spektaklet.

Är brunnsparken rätt ställe att vara på? Har folk börjat dra sig hemåt eller är det fortfarande igång?

Det verkar vara lugnt nu..
Citera
Medlem
Omarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raanerfad
Här är hennes "källa"

https://twitter.com/nattisplattis/status/281046002604052480
En blåst brud, jojo, ett sanningsvittne indeed.
Citera
Medlem
Nu är facebooksidan nedstängd iallafall. Bättre sent än aldrig!
Citera
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Skulle uppskatta om ni som har tillgång till ungdomarnas/ligisternas sajter talar om i fall det blossar upp ngt nytt eller om det ska fortsätta i morgon? Har familjemedlem som går på Plusgymnasiet och vill inte skicka dit ngn om oroligheterna fortsätter!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Då har det hela gått bakåt nu då menar du? Brända bilar och bråk med polisen sker väl varje dag i Backa/Biskop?

Men det har ju varit isolerat i de områdena. Är det nu bilarna kommer börjar att brinna längs avenyn, som på Champs-Élysées i Paris?
Citera
Medlem
fineowls avatar
Saxat från Wiki:

"Häxprocess, häxeriprocess, trolldomsprocess eller häxjakt, kallas de händelser framför allt under 1400- till 1600-talet, runt om i den kristna världen, där människor, i de flesta områden framför allt kvinnor - häxor - anklagades för samröre med Satan!"

Kan detta vara svaret på nutidens häxjakt där invandrare intalar sig själv att dessa så kallade horor inte förtjänar att leva och därför bedriver en modern form av "häxjakt" var på de kallar dessa "orrar" och därför av anledning av deras sexuella utsvävning inte förtjänar att leva?

För mig är detta helt befängt och går tillbaka till en tid jag trodde vi gått förbi för länge sedan men detta är ju bara beviset på vart den svenska framtiden kommer gå till mötes. Utländsk kultur som inte kan förlika sig med att detta är Sverige och tyvärr förtjänar inte kvinnan att bli stenad för att hon vid ung ålder väljer att idka samlag med någon.

Genom att blanda dessa kulturer får Svensken utstå mer kriminalitet och oroligheter än nytta i vårt moderna samhälle?

Citera
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Nu har filmen kommit upp på AB
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15948322.ab

"EXKLUSIV FILM" skriver AB om något som laddats upp av ett antal olika youtubekonton idag.
Citera
2012-12-18, 16:24
Medlem
8711s avatar
Citat:
kan va osant de jag skrev men redan imorse ryktades de om att en muslimsk religiös tjej begått självmord, hoppas att det inte är sant!

Den där tjejen alltså. Hon måste börja tänka innan hon skriver... Nyss "informerade" hon om 4 döda liksom, nu kan det plötsligt vara "osant". Haha...
Citera
2012-12-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneBark
Lugn i bussen. Ingen har dött. En äldre kvinna fick ett föremål kastat mot huvudet alternativt ramlade omkull. Polisen hjälpte henne att sätta sig ner en bit ifrån. Hon var lite omtumlad, men inte allvarligt skadad. Jag var där och det här med upplopp är sjukt överdrivet. Det var mest unga i fula dunjackor som stod och glodde. Det är lika stökigt i stan innan en fotbollsmatch. Tråkigt för några bilar som fått lite bucklor, men allvarligare än så blev det aldrig.

Förutom flickan som blev jagad av en arg folkmassa, fälldes och misshandlades med sparkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in