Citat:
Ursprungligen postat av
Ankdammsman
...samtidigt som han med sitt framträdande i sagda debatt på ett ytterst övertygande sätt visade på motsatsen. Det finns trippelironi, och så finns det Arnstad.
Den här Jan Andersson verkar intressant. Undrar om han i likhet med många journalister har folkhögskola på cvt, eller om han tillhör den journalistiska elit som har genomgått journalisthögskolan med dess internationella spjutspetskurser inom historia, ekonomi och andra tunga ämnen.
Vet inte vilken Jan Andersson du syftar på.Var han med i debattprogrammet så hittade jag inte honom då jag skummade igenom programmet.
Kunde inte låta bli att lyssna igen på vad mer Panzargeneralen sa i programmet.
Han säger

med början 25min in i programmet)
Citat:
I Danmark har debatten tystnat,i Sverige finns en debatt.Sverige och Danmark skiljer sig åt.Här har debatten tystnat.
med "här" så menar han Danmark......
Citat:
I Sverige finns rasistiska krafter men även demokratiska antirasistiska krafter
Citat:
I Samtalet pågår.I Sverige har vi ett levande debattklimat om invandring
Citat:
Vi är så dumma att vi nu testar ideologin som ledde till katastrofen 1939-45
Ja alltså,vilket Sverige lever generalen i??....har vi verkligen ett öppet debattklimat om invandringen????...med betoning på öppet!
..och skiljer sig Sverige och Danmark sig åt så att Danmark är den sämre parten i frågan?????
..eller har jag missat något??....eller menar den smorde debatten på Flashback...som öppen..????....och när vi har ett msm stasimedia som förföljer oliktänkande.
orkar inte gå tillbaka men vet inte om jag hörde rätt...men någon ansåg att debatten i Danmark var pk....???...men alltså inte i Sverige.....