Citat:
Ursprungligen postat av
YSLhomme
Skönt att höra någon som är positiv till dom
Funderar ganska starkt på att köpa de, annars tycker jag att Runkpapper gav bra alternativ. De jag fastnade mest för var Audio technica WS55I och SMS street on-ear. (tackar hjärtligt för förslagen)
Har någon möjligtvis några mer förslag som håller sig vid samma kvalité på ljudet som beats mixr? Vill gärna ha ett urval
Har även kollat på AKG K167 Tiësto, hur är de?
Är inget stort fan av ljudet på K167. Basen tror jag inte kommer tillfredsställa dig och hållbarheten är under all kritik.
När man är uppe i den här prisnivån är det värt att lägga någon extra hundring och skaffa en Momentum som jag anser är bättre än men jag kan absolut tänka mig att någon kan gilla Street eller Mixr mer då dessa har mer bas.
Det är dock ingen tvekan att Momentum är bättre rent tekniskt.
Här i Sthlm så ser jag många coola typer med Sennheiser HD25-1 som är en populär DJ-lur.
Vissa gillar inte designen då dom har en ganska retro industridesign, men dom är extremt hållbara och har ett klart ljud med bra bas. Nackdelen är dess lilla och platta ljudscen.
Om du vill se cool ut är dessa betydligt bättre än tex Mixr IMO. För många fjortisar som bär Beats och dess kopior.