2007-07-07, 16:56
Medlem
Lollipops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
det handlar inte om styrka elr smärta, utan det verkar snarare vara en teknik fråga, sen har jag upptäckt att den där strängen blir lite störra vid ollon gränsen och den ser lite blodfylld ut och jag kan tänka mig att det är detta som kan vara banditen i dramat
Om det, som du säger, inte gör ont i nuläget så undvik sexuell kontakt för resten av kvällen och knalla dig iväg till sjukhuset imorgon bitti.
Citera
2007-07-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Om det, som du säger, inte gör ont i nuläget så undvik sexuell kontakt för resten av kvällen och knalla dig iväg till sjukhuset imorgon bitti.

det löste sig dock, jag doppade snoppen i iskallt vatten, då krympte ollonet och jag kunde då dra upp förhuden igen.. Frågan är ju bara om jag törs ha sex nu när jag vet att jag kan få ner förhuden ? Det är ju som sagt känsligt, men det kanske inte spelar någon större roll då man är inside the vagina så att säga ? .. det gör btw ont att försöka runka då den är i stånd tillstånd men det kanske bara är en vanesak?
Citera
2007-07-07, 17:16
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
det löste sig dock, jag doppade snoppen i iskallt vatten, då krympte ollonet och jag kunde då dra upp förhuden igen.. Frågan är ju bara om jag törs ha sex nu när jag vet att jag kan få ner förhuden ? Det är ju som sagt känsligt, men det kanske inte spelar någon större roll då man är inside the vagina så att säga ? .. det gör btw ont att försöka runka då den är i stånd tillstånd men det kanske bara är en vanesak?

Hur svårt kan de vara, ta dig iväg till sjukhuset och ta hand om de. Övriga skriver ju att de handlar om att bara knalla in och knalla ut kort efter... visst, kanske inte minst pinsamma grejen men dom är vana. Var mindre feg...
Citera
2007-07-07, 17:37
Medlem
ChristianXs avatar
E&S -> M&H

/Mod
Citera
2007-07-07, 20:56
Medlem
Krafses avatar
Äh inget fel på förhuden, du har väl bara en flashbackballe.
Citera
2007-07-07, 22:08
Medlem
UffeButts avatar
Hade en polare vars förhud fastnade sådär när han var yngre. Vart lite pinsamt med hans tjej när han inte kunde föra tillbaka förhuden över ollonet. Det löste sig dock.....med en omskärelse. Det skulle jag också se till att göra om jag var du.
Citera
2007-07-08, 00:04
Medlem
du är (minst) 18 år och såg ditt ollon när du hade stånd för första gången?
Citera
2007-07-08, 00:51
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
du är (minst) 18 år och såg ditt ollon när du hade stånd för första gången?

Det märks att sommarlovet är här och att mellanstadieeleverna har svårt att hitta sommarjobb...
Citera
2007-07-08, 01:53
Medlem
Gå till läkare försjuttsinge.. RFSU eller nån annan ungdomsmottagning.. det är inte farligt! Pinsamt kan det väl vara men det där är deras jobb! precis som en hjärtkirurg eller vad som hellst. det är gratis så ring bums på måndag och beställ en tid eller gå på drop in som de flesta mottagningar har. Även om dom inte gör nått åt det så kan dom ge dig råd.. jag tror inte läkaren vill operara det första dom gör så du behöver nog itne oroa dig.. att exprimentera själv är inge bra!
Citera
2007-07-08, 02:38
Medlem
Ditt problem är ganska lätt att åtgärda. Operationen tar bara nåra minuter.
Gjorde det själv för ganska många år sedan. Det är mycket vanligt.
Citera
2007-07-08, 10:08
Medlem
BrainDisorders avatar
Jag skulle inte rekommendera att du har sex förrens din förhud kan åka fram och tillbaka relativt lätt, speciellt när du har stånd.
Hade likadant när jag var mindre, men det löste sig automatiskt.
Grejen är att den är rätt töjbar eller vad man ska säga, så om ni kör utan kondom och hon är ordentligt våt så kan det funka ändå.. Det är bara o pröva, sakta o försiktigt.
Citera
2007-07-08, 10:22
Medlem
fnuskes avatar
Jag rekommenderar en omskärelse, snabbt ingrepp och sparar dig mycket leda i längden och som tidigare nämnt så är det inte ovanligt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in