2007-07-04, 21:23
Avslutad
Ohh ännu en sån här tråd. Jepp är också omskuren pga. trång förhud som yngre tonåring. Så jag vet inte hur de var att runka/ha sex med förhud. Jag ser inga nackdelar med det och som tidigare nämnts. .. Tjejerna gillar de.

Men om jag sover naken får jag lätt stånd (inte så konstigt va?) De rätt roligt när man haft sex med en tjej/sin flickvän och tjejen säger
-"varför tar du på din kallingarna?"
-"Lilla fröken där, jag får stånd annars, de är upp till dig om du vill bli väckt i natt... då blir det ditt problem."
Citera
2007-07-07, 16:10
Medlem
Akut hjälp! [lider av för trång förhud]

TJena

Jag har haft för trång hud hela livet och har aldrig kunnat dra ner förhuden mer än ett par cm .. Jag hade tänkt besöka läkare men först tänkte jag försöka töjja på det hela vilket jag nyss gjorde, det som har hänt är att förhuden nu inte jobbar sig upp uppför ollonet igen utan stannar vid ollon kanten, det gör inte ont eller sådär men är detta normalt? Samt vilken färg ska ollonet ha då man har stånd ? Min hade typ en blå-rödaktig färg?? . HJÄLP
Citera
2007-07-07, 16:12
Medlem
När kuken krymper ihop igen blir det nog inga problem att dra upp förhuden!
Citera
2007-07-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
När kuken krymper ihop igen blir det nog inga problem att dra upp förhuden!

ja men den var i slakt tillstånd, men gick ändå inte? det gör även lite ont i stånd men det kanske bara är därför att ollonet är ovant??
Citera
2007-07-07, 16:30
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
TJena

Jag har haft för trång hud hela livet och har aldrig kunnat dra ner förhuden mer än ett par cm .. Jag hade tänkt besöka läkare men först tänkte jag försöka töjja på det hela vilket jag nyss gjorde, det som har hänt är att förhuden nu inte jobbar sig upp uppför ollonet igen utan stannar vid ollon kanten, det gör inte ont eller sådär men är detta normalt? Samt vilken färg ska ollonet ha då man har stånd ? Min hade typ en blå-rödaktig färg?? . HJÄLP
Färgen kan väl variera en hel del så det är nog ingen fara men jag råder dig till att besöka en läkare.
Ingreppet vid för trång förhud tar inte mer än 15 minuter, in-klipp-ut typ. Det läker relativt fort, de säger 2 veckor men den är "klar för användning" innan det om man är försiktig. Efter vad jag hört gör det inte ont heller utan mer "obekvämt".
Lycka till.
Citera
2007-07-07, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Färgen kan väl variera en hel del så det är nog ingen fara men jag råder dig till att besöka en läkare.
Ingreppet vid för trång förhud tar inte mer än 15 minuter, in-klipp-ut typ. Det läker relativt fort, de säger 2 veckor men den är "klar för användning" innan det om man är försiktig. Efter vad jag hört gör det inte ont heller utan mer "obekvämt".
Lycka till.

okej, men tror ni det är lugnt att knulla nu elr?
Citera
2007-07-07, 16:37
Medlem
Lollipops avatar
Hur gick du tillväga för att töja på det egentligen?
Citera
2007-07-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Hur gick du tillväga för att töja på det egentligen?

ja jag töjde det succesivt mer och mer tills dess att förhuden passerat gränsen, och nu är inte problemet att få bort förhuden från ollonet utan nu är problemet vice versa som sagt . Som sagt så är ollonet känsligt som fan, men det kanske bara beror på att det är ovant? Vore ju drygt om det ska göra ont att ha på sig kalsonger
Citera
2007-07-07, 16:47
Medlem
Lollipops avatar
Citat:
ja jag töjde det succesivt mer och mer tills dess att förhuden passerat gränsen, och nu är inte problemet att få bort förhuden från ollonet utan nu är problemet vice versa som sagt . Som sagt så är ollonet känsligt som fan, men det kanske bara beror på att det är ovant? Vore ju drygt om det ska göra ont att ha på sig kalsonger
Det är rätt självklart att ollonet är ovant att vara ute i det fria konstant (såvida man inte är omskuren).

Gör det väldigt ont om du tar i och drar tillbaka förhuden?
Citera
2007-07-07, 16:50
Medlem
Citat:
Det är rätt självklart att ollonet är ovant att vara ute i det fria konstant (såvida man inte är omskuren).

Gör det väldigt ont om du tar i och drar tillbaka förhuden?

ja men det går typ inte att dra tillbaka förhuden, den "skruvar" sig lixom
Citera
2007-07-07, 16:51
Medlem
Lollipops avatar
Citat:
ja men det går typ inte att dra tillbaka förhuden, den "skruvar" sig lixom
Ta i!
Citera
2007-07-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ta i!

det handlar inte om styrka elr smärta, utan det verkar snarare vara en teknik fråga, sen har jag upptäckt att den där strängen blir lite störra vid ollon gränsen och den ser lite blodfylld ut och jag kan tänka mig att det är detta som kan vara banditen i dramat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in