Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessa
Raevsax -
Hoppas att du är nöjd och att det läker som det ska.

Tack så mycket! Jag är dock inte nöjd ännu.
Den här natten var ett helvete. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade upp för att fanskapet var på väg att resa sig och gjorde skitont. Jag gissar att ett par stygn har gått upp. Det såg så ut och det var lite blodigt.
Jag hämtade en fryspåse med is i, som jag till slut la innanför kalsongerna för att hålla kukfan i styr. Fattar den inte att den går sönder om den håller på som den gör?
Framåt morgonen hade isen smält och vattnet hade läckt ut ur påsen. Det var skitsamma. Lite vatten i sängen spelar ingen roll. Det som däremot gjorde mig riktigt förbannad var att jag inte kunde motverka erektionerna som kom på löpande band. I och med att jag har ett förband som håller tillbaka förhuden medan den läker är ollonet blottat och superkänsligt. Så fort jag rör mig vill snoppen upp.
Under dagen på jobbet har jag löst det genom att linda in ollonet i toapapper. Det har dock varit oerhört smärtsamt när jag behövt kissa. Toapappret har liksom torkat fast på ollonet och därmed gjort det skitsvårt att ta bort. Det resulterade i att jag började blöda på ollonet när jag tog bort en liten pappersbit som fastnat allra längst fram. Sedan dess har det svidit när jag kissat. Jävla skit!
Jag förstår inte hur det är tänkt egentligen... "Om du får stånd går stygnen antagligen sönder"... hur fan ska man motverka det då?
I morgon ska jag försöka ta bort "förbandet" som håller tillbaka förhuden. Det sitter dessutom snett och skaver. Jag funderar på att ringa till kirurgmottagningen i morgon och försöka få en tid för att eventuellt fixa till röran lite. Alternativt få tips och råd...
I natt lär det bli precis som förra natten. Jag vet inte hur jag ska lyckas hålla snoppen i styr när jag sover.
Just nu sitter jag med en ispåse i kallingarna. Det gör rätt ont, men det förtjänar han...