Citat:
Ursprungligen postat av schnubben18
JAg har trång förhud och jag kan dra tills man ser översta delen av ollonet.
Senn tar det stopp. Eller senn vågar ja inte dra mer för det känns som om det kommer göra ont.
Hur vet man om förhuden verkligen är trång?
En liten idé som jag har om förhud: kanske naturen inte vill att folk med trång förhud ska ha sex? :S. Bara en dum tanke som slår mig. Typ att dem med trång förhud ska selekteras bort. JAg menar hur gjorde dem förr i tiden med trång förhud egentligen?
Det går bra att ha samlag med trång förhud om man kör utan kondom, tro mig. Har själv trång förhud. De hade väl inte kondom på medeltiden?
Sen på din fråga om hur man vet om man har trång förhud eller inte så tycker jag du besvarar din fråga själv. Kan du inte obehindrat dra tillbaka förhuden helt så är den för trång...
Jag har levt med det hela livet men ska omskära mig om en månad och det ska bli så jävla skönt att äntligen få det gjort!
Citat:
Ursprungligen postat av schnubben18
Men skulle gjärna testa en salva och försöka vidga förhuden. Nån som vet var man kan få tag på en sådan?
Ska försöka töja varje dag och se om det blir bättre. Annars blire UM elr Läkaren när sommarn e slut.
De starkare kortisonsalvorna är receptbelagda så iväg med dig till ungdomsmottagningen!