Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-09, 13:39
  #1
Medlem
Jag har slutligen tagit mod till mig och gått till en doktor för att få hjälp med min trånga förhud. Jag har nu varit på undersökning och ska operera mig om en vecka. Tills dess hade jag tre alternativa att välja på:

1. Omskärelse. Rent tekniskt förmodligen det bästa alternativet, men jag känner mig inte speciellt sugen att ta bort alltihopa.
2. Nån metod där man skar ett snitt i förhuden på ovansidan av penis. Skulle tydligen vara det säkraste av de två icke-omskärelse alternativen.
3. Att man gjorde två snitt på sidan av penis istället. Skulle se bättre ut än alternativ 2, men inte lika säkert.

Skulle vilja ha hjälp att bestämma mig, från personer med lite koll på det här. Just nu är jag ganska säker på att det blir alternativ 2 eller 3, men mellan de alternativen är jag fortfarande osäker. Bidra gärna med egna eller kompisars erfarenheter av dessa ingrepp.
Citera
2005-04-09, 13:47
  #2
Medlem
har någon sagt att omskärelse är det bästa alternativet???!!!!

herregud, vilken kvackare hamnade du hos?

att vidga trång förhud är inte komplicerat, och inget du behöver bli omskuren för
Citera
2005-04-09, 13:48
  #3
Medlem
kurdiss avatar
Hade själv samma problem som du, men den sprack vid första samlaget.
Då sprack den på ovansidan, och det syns väl ett litet ärr där idag...

Fick aldrig några problem efter eller nu.
Citera
2005-04-09, 13:51
  #4
Medlem
En polare hade samma problem att den var för trång.
Så han lät omskära sig, och det har han aldrig ångrat säger han.. och damerna gillar det tydligen också
Citera
2005-04-09, 14:35
  #5
Medlem
hogge75s avatar
Jag hade samma problem och lät mig omskäras...Mycket nöjd med resultatet
Citera
2005-04-09, 15:05
  #6
Banned
Angående omskärelse: Blir det inte svårt att runka om man inte har någon förhud?
Citera
2005-04-09, 15:14
  #7
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe - G
Angående omskärelse: Blir det inte svårt att runka om man inte har någon förhud?
de använder mycket glidmedel/lotion när de runkarr istället.
tillbaka till ämnet; jag gillar förhudar, skulle bli ledsen om min man tog bort sin
Citera
2005-04-09, 15:34
  #8
Medlem
Dexters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe - G
Angående omskärelse: Blir det inte svårt att runka om man inte har någon förhud?

Jag är omskuren och har absolut inga problem att runka, beror väl lite på hur lång den är och/eller hur stor hand man har.

Jag rekommenderar omskärning, gjorde det för en herrans massa år sen och har aldrig ångrat mig. Har aldrig varit med om att någon dam har reagerat på det heller.
Citera
2005-04-09, 15:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter
Jag är omskuren och har absolut inga problem att runka, beror väl lite på hur lång den är och/eller hur stor hand man har.

Jag rekommenderar omskärning, gjorde det för en herrans massa år sen och har aldrig ångrat mig. Har aldrig varit med om att någon dam har reagerat på det heller.

Samma här, instämmer helt i detta. ( pga trång förhud)

Går med bara handen, men brukar använda glidmedel eller en strumpa ändå för att få det skönare.

Läkaren och de fyra sjuksyrrorna(tanter 50+) var toppen de med. Förstår inte varför jag drog ut på det till jag var 25.
Citera
2005-04-09, 15:41
  #10
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdis
Hade själv samma problem som du, men den sprack vid första samlaget.
Då sprack den på ovansidan, och det syns väl ett litet ärr där idag...

Fick aldrig några problem efter eller nu.
Ett ganska traumatiskt sätt att bli av med oskulden på...
Citera
2005-04-09, 15:42
  #11
Medlem
hogge75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet

Läkaren och de fyra sjuksyrrorna(tanter 50+) var toppen de med. Förstår inte varför jag drog ut på det till jag var 25.

Och sen pumpade i en massa droger också, så jag höll en monolog på 30 minuter medans de skar och hade sig..

Det var kul tills drogerna slutade verka...men totalt sett är jag helnöjd. Kuken får en porrig look också...
Citera
2005-04-09, 15:59
  #12
Banned
WeePs avatar
Jag en sån där fegis som alla skriker åt att jag ska ta och göra det. Men tanken att någon ska närma sig min kuk med en kniv i handen och har för avsikt att skära i den gjort så att jag har hållit mig undan vårdcentralen. Kan någon berätta i detalj hur de går till. Alltså från att man lämmnar huset till att det läker. Och vad är kostnaden?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback