2008-01-27, 16:25
Bannlyst
Du kan gå till Doc och få salva för att onanera med (töja skinnet är syftet) eller få kirurgi.
Citera
2008-01-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel

Har/hade samma problem. Finns två alternativ:

1. snip-snip hos läkaren.
2. Runka mycket! Dra i huden så att det tjös ut. Kan vara obehagligt i början men blir bättre med tiden.

I min mening är det sistnämnde det bästa (skönaste och billigaste) alternativet!

Ska jag runka när jag dragit bak förhuden? Skulle kunna lägga in bild, men är inte så jävla sugen på det, men liksom förhuden korvar ihop sej på ett konstigt sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Du kan gå till Doc och få salva för att onanera med (töja skinnet är syftet) eller få kirurgi.
Vad kallas den salvan då? måste jag gå till doktorn föratt få den???

MVH
Citera
2008-01-27, 17:31
Medlem
nobbe82s avatar
Jag har opererat min för hud 2 ggr. Första gången var jag 12 år tror jag. Då gjorde jag misstaget att övertyga doktorn att inte ta bort hela (man ville ju inte vara den enda omskurna killen i duschen i 7;e klass)
Sagt och gjort, bara halva åkte av. Operationen utfördes under narkos, antagligen för min ålder.

Sen för ca 3 år sen började det krångla igen. den blev mindre och trängre. Då fick jag en salva som inte hjälpte ett skit. Det fick bli en operation till och då flög hela hatten av, detta gjordes med lokalbedövning.

Jag kan säga att det var jävligt obehagligt att ligga vaken och veta att dom skär i det heligaste och bedövningen tar dom under huden runt hela kuken, det gör lovligt ont ska du veta.

Men du kan säkert be om något lugnande innan och antagligen får du citodon efter själva ingreppet det fick inte jag då jag är klassad som narkoman(men man får väl skylla sig själv

Dagarna efter kan det blöda en del och morgonståndet är inge man längtar efter.
Efter ett par dagar kan kuken bli blåröd, men är bara blåmärken efter bedövningssprutan och dom försvinner efter en vecka.

Lycka till
Citera
2008-01-27, 18:02
Medlem
Cruachans avatar
Hade en polare (ja, en polare) som smörde in penisen med Dermovat. Ska tydligen fungera för de allra flesta som ändå kan dra tillbaka förhuden vid slakt tillstånd. För att få tag på salvan får du dock besöka ungdomsmottagningen eller en urolog.

Edit: Om du går i skolan så gå och tala med syster så kan h*n nog också få ut lite salva till dig.

Lycka till!!!
Senast redigerad av Cruachan 2008-01-27 kl. 18:04.
Citera
2008-01-27, 18:23
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbullet
Ska jag runka när jag dragit bak förhuden? Skulle kunna lägga in bild, men är inte så jävla sugen på det, men liksom förhuden korvar ihop sej på ett konstigt sätt.

Lek med att dra förhuden bak och fram, helst då du har stånd. Kan göra lite ont, men va fan, bättre än skära och hålla på. Huden kan spricka lite och då kommer det att svida när du pissar, men det är inte farligt.
Att det korvar ihop sig gör inget. Gör på mig med. Visst det kanske inte ser lika fräckt ut som i alla porrfilmer (är de jävlarna omskurna där hela bunten?), men skit samma. Jag lider inte av det iaf.
Senast redigerad av RyssJävel 2008-01-27 kl. 18:26.
Citera
2008-01-27, 18:25
Medlem
Mockens avatar
Jisses, är det bara småbarn på Flashback nuförtiden?
Citera
2008-01-27, 18:27
Medlem
Hushers avatar
har hört att maggots ska hjälpa... dom äter upp den döda/ruttna vävnaden och lämnar det fina som växer tillbaka Dom tar bort larverna sen så är det rent så som inte ens kirurgerna kan göra!
Citera
2008-01-27, 18:35
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husher
har hört att maggots ska hjälpa... dom äter upp den döda/ruttna vävnaden och lämnar det fina som växer tillbaka Dom tar bort larverna sen så är det rent så som inte ens kirurgerna kan göra!

Ja gud vilket härligt tips! TS ska genast springa till lokala fiskeaffären och köpa sig en burk daggmask att doppa ballen i!

Idiot.
Citera
2008-02-05, 12:52
Medlem
Etchions avatar
En hyffsat gammal tråd men iaf, ska in på operation på fredag och fixa en halv omskärelse... hur länge är man "ur spel" så att säga? operation på fredag, tebax på jobbet på måndag känns inte riktigt troligt. När är det realistiskt att vara på banan för ett fysikst jobb igen?

Andra än TS får självklart svara!
Citera
2008-02-05, 13:27
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etchion
En hyffsat gammal tråd men iaf, ska in på operation på fredag och fixa en halv omskärelse... hur länge är man "ur spel" så att säga? operation på fredag, tebax på jobbet på måndag känns inte riktigt troligt. När är det realistiskt att vara på banan för ett fysikst jobb igen?

Andra än TS får självklart svara!

Jag "känner" en som gjort en hel omskärelse. Efter att bedövningen lagt sig började smärtan komma (bedövningen försvann partiellt under själva ingreppet men läkaren tyckte det var försent med ytterligare bedövning).

Hur länge det sitter i är nog individuellt. Jag hade stora besvär den första veckan. Första natten, efter att den halvtimmesförlängda kvällsproceduren med kissning var avklarad, fick jag ett sjuhelvetes nattstånd (jag skojar inte) så det verkligen spände i stygnen. Det var troligen lakanen som legat och gnuggat mot den nu exponerade underhuden och ollonet som satte igång masken. Jag bara väntade på att stygnen skulle sticka men det klarade sig

Dag två, morgontoalett: Först kissa långsamt i portioner för att det inte skulle göra så jävla ont. Sedan långsamt försiktigt av med det gamla bandaget för att sätta på nytt. Det dumma var bara att blodet som koagulerat och fastnat i bandaget ville rivas loss från snorren vilket dels gjorde förjäkla ont, sedan började det blöda utav helsike. Vattna bandaget funkade bättre så att det lossnade från blodkakorna. På med nytt bandage och sedan tejpa fast snorren i upprätt läge pekandes mot naveln. Grymt obekvämt men tydligen enda sättet att få ner svullnaden. Efter två timmar på toaletten var jag fit for fight. Städa upp och torka bort blodet från handfat och väggar gjorde jag senare.
Sjukskrev mig en halvdag. Hade jag inte haft kontorsjobb så hade jag nog blivit tvungen att sjukskriva mig en vecka eller minst tre dagar.

Efter två veckor ryckte jag stygnen, rätt kul att sitta och pilla med pincett och leka doktor på sig själv. Där har du något kul att se framemot som belöning Efter fyra veckor var det dags att provköra den nya snoppen på riktigt efter lite testrunkande veckorna innan.

Angående halv omskärelse fick jag det som förslag av läkaren (vrålsexig 30-årig tjej) men vis av erfarenheter från en kompis som gjort ½-jobb valde jag det stora ingreppet på en gång.
Senast redigerad av Dagge1976 2008-02-05 kl. 13:30.
Citera
2008-02-05, 19:44
Medlem
Tyrranics avatar
Vad kostade kalaset?
Citera
2008-02-05, 20:37
Medlem
Etchions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagge1976
Jag "känner" en som gjort en hel omskärelse. Efter att bedövningen lagt sig började smärtan komma (bedövningen försvann partiellt under själva ingreppet men läkaren tyckte det var försent med ytterligare bedövning).

Hur länge det sitter i är nog individuellt. Jag hade stora besvär den första veckan. Första natten, efter att den halvtimmesförlängda kvällsproceduren med kissning var avklarad, fick jag ett sjuhelvetes nattstånd (jag skojar inte) så det verkligen spände i stygnen. Det var troligen lakanen som legat och gnuggat mot den nu exponerade underhuden och ollonet som satte igång masken. Jag bara väntade på att stygnen skulle sticka men det klarade sig

Dag två, morgontoalett: Först kissa långsamt i portioner för att det inte skulle göra så jävla ont. Sedan långsamt försiktigt av med det gamla bandaget för att sätta på nytt. Det dumma var bara att blodet som koagulerat och fastnat i bandaget ville rivas loss från snorren vilket dels gjorde förjäkla ont, sedan började det blöda utav helsike. Vattna bandaget funkade bättre så att det lossnade från blodkakorna. På med nytt bandage och sedan tejpa fast snorren i upprätt läge pekandes mot naveln. Grymt obekvämt men tydligen enda sättet att få ner svullnaden. Efter två timmar på toaletten var jag fit for fight. Städa upp och torka bort blodet från handfat och väggar gjorde jag senare.
Sjukskrev mig en halvdag. Hade jag inte haft kontorsjobb så hade jag nog blivit tvungen att sjukskriva mig en vecka eller minst tre dagar.

Efter två veckor ryckte jag stygnen, rätt kul att sitta och pilla med pincett och leka doktor på sig själv. Där har du något kul att se framemot som belöning Efter fyra veckor var det dags att provköra den nya snoppen på riktigt efter lite testrunkande veckorna innan.

Angående halv omskärelse fick jag det som förslag av läkaren (vrålsexig 30-årig tjej) men vis av erfarenheter från en kompis som gjort ½-jobb valde jag det stora ingreppet på en gång.

Tackar för det klockrena svaret, antar att ut och festa på lördag är struket

Har inte hört nånting ont om ½an (förutom min galna urolog, som försöker skrämma mej att "stå ut" resten av livet som det är...(han är förövrigt en 40 nånting ryss, inte det minsta sexig))

När jag träffade honom så "beställde" jag operationen till en fredag för att missa så lite jobb som möjligt... så siktar på att jobba igen typ tis-ons iaf, får se efter första natten

Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Vad kostade kalaset?

Om du frågar mej, ett besök hos min husläkare a 180:- en undersökning av urologen a 300:- och själva operationen 300:-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in